Panowie mam problem, ułamał mi się przełącznik lusterek znajdujący się między siedzeniami. Nie mogę znaleźć używanego, jest tylko jeden na aukcji ale z opisu jest on do A6 C6 choć z wyglądu bardzo podobny i mam teraz do Was pytanie ... czy będzie on pasował do mojego samochodu ?
Podaje link: Przełącznik lusterek
[ A6 C5] Przełącznik lusterek
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Nie szukaj samego regulatora na Allegro bo cena jest kosmiczna, szukaj TUNELU do A6 C5, często bywa ten regulator z całym tunelu... ja własnie tez szukałem przełącznika i poniżej 100zł cieżko było coś wyhaczyć... zacząłem szukac tuneli no i kupiłem jakiś tunel w kolorze granatowym, pęknięty za około 35 zł (?) który miał zamontowany regulator
Tunel przyszedł, regulator wyjąłem, tunel wyrzuciłem





A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
- dio
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 311
- Rejestracja: 04 gru 2010, 15:55
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LTM/lubelskie
A tu masz temat o tym:
a6-c5-naprawa-ulamanego-pokretla-ust-lu ... 006,45.htm
a6-c5-naprawa-ulamanego-pokretla-ust-lu ... 006,45.htm
fedjoy pisze:Odkopię lekko temat. Czy ktoś kto korzystał z zestawy naprawczego może powiedzieć, czy sam montaż wymaga jakiegos dodatkowego wiercenia, wtapiania itp?
czy może jest to poprostu wersja wyciągnij, wymontuj złamany trzpień, zastąp go nowym, poskładaj do kupy.
- Cancer
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 96
- Rejestracja: 05 cze 2009, 21:25
- Imię: Wiesław
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: łódzkie
Zestaw naprawczy to trzpieĂą z nałożonym pokrętłem. Nie da się założyć bez zdjęcia pokrętła z trzpienia. Jak to zrobić, aby znowu nie urwać trzpienia ?Witia pisze:dokładnie takfedjoy pisze:czy może jest to poprostu wersja wyciągnij, wymontuj złamany trzpieĂą, zastąp go nowym, poskładaj do kupy.
Pozdrawiam
- Cancer
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 96
- Rejestracja: 05 cze 2009, 21:25
- Imię: Wiesław
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: łódzkie
Dzięki za informację. W takim razie da się to rozłożyć.Witia pisze:<szok> Zestaw naprawczy to trzpień i pokrętło osobno. Przynajmniej ja taki nabyłem.Cancer pisze:Zestaw naprawczy to trzpień z nałożonym pokrętłem
Właśnie udało mi się rozdzielić urwaną część trzpienia od pokrętła. Trzeba złapać mocno płaskimi szczypcami i mocno pociągnąć, ale tak aby szczypce nie ześlizgnęły się z trzpienia, bo to tworzywo sztuczne i się odkształci.
Udało mi się naprawić ten trzpień. Z pręta mosiężnego wytoczyłem śrubę i nagwintowałem narzynką M1,6 mm. ÂŁeb śruby musi mieć średnicę nie większą niż 2,5 mm. Trzpień urwany od strony pokrętła przewiercam centrycznie wiertłem fi 1,4 i gwintuję gwintownikiem M1,6. Trzpień "główny" przewiercam wiertłem 1,6 mm. W niegwintowany otwór trzpienia wkładam śrubę, która przejdzie lekko na wcisk, a z drugiej strony wkręcam ją do urwanego, nagwintowanego trzpienia. Aby się to kiedyś nie rozkręciło, szczelinę zalewam rzadkim klejem do tworzywa. Teraz tylko wszystko złożyć i trzpień mocniejszy od fabrycznego.
Pozdrawiam