Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] AKN rozjechane korekcje, poddymia,nie równa

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
fucker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 31 lip 2010, 18:40
Lokalizacja: okoloce Kedzierzyn Koźle

[ A6 C5 2.5 Tdi] AKN rozjechane korekcje, poddymia,nie równa

Post autor: fucker » 16 sie 2011, 20:59

Witam

Problemowe 2.5 TDI 150KM AKN jest znowu w Polsce i dalej borykamy się z problemami.

Doradźcie, kto naprawdę profesjonalnie zajmuje się regeneracją pomp wtryskowych tego auta ? Może ktoś z forum ? Bo nikt nie potrafi stwierdzić co jest nie tak, a od czegoś trzeba zacząć. Mam na to tylko 1,5 tyg., bo tak długo audi będzie w PL.

Albo w moich okolicach jakiegoś specjalistę co uzdrowi ten samochód ?

Pojawia się następny problem, czyli jak samochodem jedzie się z jednostajną prędkością, przez dłuższy czas i przyjdzie chwila, że trzeba wyprzedzić. Naciskam pedał gazu i silnik nie reaguje od razu. Tylko po chwili, czasami nawet trzeba kilka razy ściągnąć z gazu i znowu depnąć wtedy zaskakuje.

Ogólnie auto jest mułowate. Korekcje dawki coraz bardziej się rozjeżdżają. Podmienialiśmy wtrysk sterujący i nic się nie poprawiło. Silnik poddymia nie równo pracuje, delikatnie coś grzechocze przy silniku. Pojawia się błąd. Ten pierwszy pojawia się ponownie po skasowaniu. Jest masa problemów, a błędów w sterowniku nie dużo.

Wałki są w porządku, nie wytarte.

550 Regulacja początku wtrysku
różnica doregulowania - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
przekroczona wartość kontrolna - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY


Parę logów statycznych...

http://vaglog.rtnet.pl/szajka_54937.html

Korekcje http://vaglog.rtnet.pl/szajka_54938.html

Korekcje http://vaglog.rtnet.pl/szajka_54939.html



Dorzuce jeszcze stare logi co robiłem kiedyś. Teraz jest praktycznie tak samo...

001 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21572.html
003 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21573.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21574.html
007 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21575.html
018 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21578.html
023 nic mi nie wyświetla w okienkach

[ Dodano: 2010-09-04, 20:04 ]
BS

003 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21580.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21582.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21583.html
Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 21:25 przez fucker, łącznie zmieniany 1 raz.

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 16 sie 2011, 21:22

jakie masz korekcjie wtryskow dluze rozbierznosci

Awatar użytkownika
fucker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 31 lip 2010, 18:40
Lokalizacja: okoloce Kedzierzyn Koźle

Post autor: fucker » 16 sie 2011, 21:25

Podałem wyżej linki do logów statycznych korekcji wtrysków.

Awatar użytkownika
fucker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 31 lip 2010, 18:40
Lokalizacja: okoloce Kedzierzyn Koźle

Post autor: fucker » 17 sie 2011, 08:33

Kędzierzyn-Koźle woj. Opolskie

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 17 sie 2011, 21:01

na allegro znajdz firmę z lublina ponoć jest dobra...Diesel coś tam.
mają pompy na wymiane wiec nie trzeba czekać...
jak masz błąd 550 to na 99% pompa siada ale objawy są dosyć dziwne...
co do 557 to spróbuj zamienić przewody z zaworu egr i turbo(elektryczne i powietrzne)
może zawór sterujący turbiną siada- kiedyś tak miałem...

Awatar użytkownika
fucker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 31 lip 2010, 18:40
Lokalizacja: okoloce Kedzierzyn Koźle

Post autor: fucker » 18 sie 2011, 00:02

Turbina była sprawdzana na wszystkie sposoby. Nowe zaworki, sprawdzanie kierownic, wężyki itd. Najlepsze jest to, że nie radzi sobie z wysterowaniem ciśnienia do 2,5 tyś.obr., a powyżej już tak.

Przepływki bardzo szybko padają w ciągu 1,5 roku cztery nowe przepływki BOSCHA.

Czy lekko szarpiący dwumas może mieć wpływ na rozjechane korekcje ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja