Witam
Problemowe 2.5 TDI 150KM AKN jest znowu w Polsce i dalej borykamy się z problemami.
Doradźcie, kto naprawdę profesjonalnie zajmuje się regeneracją pomp wtryskowych tego auta ? Może ktoś z forum ? Bo nikt nie potrafi stwierdzić co jest nie tak, a od czegoś trzeba zacząć. Mam na to tylko 1,5 tyg., bo tak długo audi będzie w PL.
Albo w moich okolicach jakiegoś specjalistę co uzdrowi ten samochód ?
Pojawia się następny problem, czyli jak samochodem jedzie się z jednostajną prędkością, przez dłuższy czas i przyjdzie chwila, że trzeba wyprzedzić. Naciskam pedał gazu i silnik nie reaguje od razu. Tylko po chwili, czasami nawet trzeba kilka razy ściągnąć z gazu i znowu depnąć wtedy zaskakuje.
Ogólnie auto jest mułowate. Korekcje dawki coraz bardziej się rozjeżdżają. Podmienialiśmy wtrysk sterujący i nic się nie poprawiło. Silnik poddymia nie równo pracuje, delikatnie coś grzechocze przy silniku. Pojawia się błąd. Ten pierwszy pojawia się ponownie po skasowaniu. Jest masa problemów, a błędów w sterowniku nie dużo.
Wałki są w porządku, nie wytarte.
550 Regulacja początku wtrysku
różnica doregulowania - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
przekroczona wartość kontrolna - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
Parę logów statycznych...
http://vaglog.rtnet.pl/szajka_54937.html
Korekcje http://vaglog.rtnet.pl/szajka_54938.html
Korekcje http://vaglog.rtnet.pl/szajka_54939.html
Dorzuce jeszcze stare logi co robiłem kiedyś. Teraz jest praktycznie tak samo...
001 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21572.html
003 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21573.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21574.html
007 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21575.html
018 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21578.html
023 nic mi nie wyświetla w okienkach
[ Dodano: 2010-09-04, 20:04 ]
BS
003 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21580.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21582.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/szajka_21583.html
[ A6 C5 2.5 Tdi] AKN rozjechane korekcje, poddymia,nie równa
- fucker
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 31 lip 2010, 18:40
- Lokalizacja: okoloce Kedzierzyn Koźle
[ A6 C5 2.5 Tdi] AKN rozjechane korekcje, poddymia,nie równa
Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 21:25 przez fucker, łącznie zmieniany 1 raz.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
na allegro znajdz firmę z lublina ponoć jest dobra...Diesel coś tam.
mają pompy na wymiane wiec nie trzeba czekać...
jak masz błąd 550 to na 99% pompa siada ale objawy są dosyć dziwne...
co do 557 to spróbuj zamienić przewody z zaworu egr i turbo(elektryczne i powietrzne)
może zawór sterujący turbiną siada- kiedyś tak miałem...
mają pompy na wymiane wiec nie trzeba czekać...
jak masz błąd 550 to na 99% pompa siada ale objawy są dosyć dziwne...
co do 557 to spróbuj zamienić przewody z zaworu egr i turbo(elektryczne i powietrzne)
może zawór sterujący turbiną siada- kiedyś tak miałem...
- fucker
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 31 lip 2010, 18:40
- Lokalizacja: okoloce Kedzierzyn Koźle
Turbina była sprawdzana na wszystkie sposoby. Nowe zaworki, sprawdzanie kierownic, wężyki itd. Najlepsze jest to, że nie radzi sobie z wysterowaniem ciśnienia do 2,5 tyś.obr., a powyżej już tak.
Przepływki bardzo szybko padają w ciągu 1,5 roku cztery nowe przepływki BOSCHA.
Czy lekko szarpiący dwumas może mieć wpływ na rozjechane korekcje ?
Przepływki bardzo szybko padają w ciągu 1,5 roku cztery nowe przepływki BOSCHA.
Czy lekko szarpiący dwumas może mieć wpływ na rozjechane korekcje ?