Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] podczas wlaczenia klimy odczywalne dlawienie

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

[ A6 C5] podczas wlaczenia klimy odczywalne dlawienie

Post autor: matelek » 15 sie 2011, 23:15

Witam , zapewne byl taki temat juz poruszany ale nie moge jakos odnalezc...
Moj problem opisywalem juz w innych tematach mianowicie podczas jazdy czuc podczas obciazenia drgania jakby brakowalo iskry dzis natomiast caly dzien jedzilem na klimie i doszly nowe objawy... po odpaleniu auta wszystko jest ok. po wrzuceniu czy to r czy d obroty spadaja nisko )przyklad na parkingu) puszcze hamulec i sie toczy w tym samym momencie obroty wracaja na swoje miejsce ale podczas toczenia (nie dotykam gazu wogole) czuc takie przerywanie/dlawienie (gwaltowne, az sie auto trzesie) , to samo podczas jazdy (oczywiscie to co sie dzialo przedtem czyli drgania przy obiciazeniu np 70km/h i dodaje lekko gazu nadal wystepuje ) ale podczas wlaczenia dodatkowo klimy jest objaw taki ze jede np: 100 km/h puszcze gaz (z gorki) i przed koncem gorki dodam delikatnie to cale auto sie trzesie przerywa jak cholera i jak depne mocniej to przechodzi.

Co to moze byc ? rece juz opadaja poprostu... nawet na klimie nie moze pojezdzic bo czlowieka szal trafia..

p.s. zna ktos naprawde kumatego mechanika w mojej okolicy od audi ?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 16 sie 2011, 17:32

A problemy pojawiają się również na benzynie?
Daj zrzut ekranu z vaga podczas tych problemów z grupy 006 i 007 ( oczywiście engine )

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 16 sie 2011, 19:03

w tym temacie wrzuciem foty,trzeba do gory przesunac strone
-a6-c5-wypadanie-zapolonow-przy-predkos ... htm#414434

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 16 sie 2011, 19:16

W grupie 007 masz korekty długie ( są zerowe więc wcześniej musiałeś odpinać akumulator bądź kasowałeś błędy więc nic z nich nie wynika).
Sprawdź podczas jazdy jaka jest wartość w grupie 006 trzecia kratka (podczas dławienia się silnika) i podaj jakie masz aktualne korekty w grupie 007, kratka pierwsza i druga.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 16 sie 2011, 19:35

Nie kasowane było nic.
Spisze jutro po pracy ta grupe 007, oraz przejade sie z lapkiem i zobacze 006.
Grupe 007 sprawdzac na jalowym biegu po odpaleniu ?

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 16 sie 2011, 20:15

Grupę 007 możesz spisać po odpaleniu i po jakiejś trasce, jest to grupa korekt długich a one tak szybko się nie zmieniają.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 16 sie 2011, 20:52

ok , czyli podepne kompa, w trasie zczytam wartosc 006 a jak przyjade przed zgaszeniem auta zczytam wartosc 007.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 18 sie 2011, 10:38

Wartość z grupy 006 trzecie okienko musisz zaobserwować jakie wartości pokazuje podczas dławienia silnika, one będą się zmieniać.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 20 sie 2011, 15:46

winowajca w/w objawow byly swiece. ngk (polecane na forum) na ktorych zrobilem niecale 6000 km mialy przerwy po 3 mm <szok>
kupilem jednoelektodowe bosch platimun - przerwe ustawilem na 0,7 mm i autko zyje druga mlodoscia :)

szebart
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
Imię: szebart
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: szebart » 25 sie 2011, 14:31

od siebie dodam, że u mnie miałem podobne objawy tj. dławienie i przerywanie na Pb (słabiej odczuwalne) i na LPG (mocno odczuwalne), nie palił na któryś baniak po prostu, świece ngk przebieg niecałe 5000km - wymiana i problem zniknął. Nie wiem czy dobrze zrobiłem kupując znowu NGK <glupek>
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 25 sie 2011, 16:51

Powiem ci ze kazdy zachwala te NGK a dla mnie to schit jakis przereklamowany.
Kable to samo - zalozylem i pourywaly sie.
Nigdy wiecej NGK ;p

_Marek_

Post autor: _Marek_ » 25 sie 2011, 21:31

matelek pisze:Moj problem opisywalem juz w innych tematach
nie rozumiem wiec dlaczego zakladasz kolejny temat? te inne tematy to za malo?

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 25 sie 2011, 22:34

czytaj ze zrozumieniem a potem cytuj

Awatar użytkownika
Lechunlx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 02 sie 2008, 23:11
Imię: Leszek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Lechunlx » 27 sie 2011, 22:33

@matelek: jesteś w stanie podać konkretne oznaczenie tych świec które kupiłeś?

Pozdrawiam

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 27 sie 2011, 23:04

jutro napisze model :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja