[ A6 C5] podczas wlaczenia klimy odczywalne dlawienie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
[ A6 C5] podczas wlaczenia klimy odczywalne dlawienie
Witam , zapewne byl taki temat juz poruszany ale nie moge jakos odnalezc...
Moj problem opisywalem juz w innych tematach mianowicie podczas jazdy czuc podczas obciazenia drgania jakby brakowalo iskry dzis natomiast caly dzien jedzilem na klimie i doszly nowe objawy... po odpaleniu auta wszystko jest ok. po wrzuceniu czy to r czy d obroty spadaja nisko )przyklad na parkingu) puszcze hamulec i sie toczy w tym samym momencie obroty wracaja na swoje miejsce ale podczas toczenia (nie dotykam gazu wogole) czuc takie przerywanie/dlawienie (gwaltowne, az sie auto trzesie) , to samo podczas jazdy (oczywiscie to co sie dzialo przedtem czyli drgania przy obiciazeniu np 70km/h i dodaje lekko gazu nadal wystepuje ) ale podczas wlaczenia dodatkowo klimy jest objaw taki ze jede np: 100 km/h puszcze gaz (z gorki) i przed koncem gorki dodam delikatnie to cale auto sie trzesie przerywa jak cholera i jak depne mocniej to przechodzi.
Co to moze byc ? rece juz opadaja poprostu... nawet na klimie nie moze pojezdzic bo czlowieka szal trafia..
p.s. zna ktos naprawde kumatego mechanika w mojej okolicy od audi ?
Moj problem opisywalem juz w innych tematach mianowicie podczas jazdy czuc podczas obciazenia drgania jakby brakowalo iskry dzis natomiast caly dzien jedzilem na klimie i doszly nowe objawy... po odpaleniu auta wszystko jest ok. po wrzuceniu czy to r czy d obroty spadaja nisko )przyklad na parkingu) puszcze hamulec i sie toczy w tym samym momencie obroty wracaja na swoje miejsce ale podczas toczenia (nie dotykam gazu wogole) czuc takie przerywanie/dlawienie (gwaltowne, az sie auto trzesie) , to samo podczas jazdy (oczywiscie to co sie dzialo przedtem czyli drgania przy obiciazeniu np 70km/h i dodaje lekko gazu nadal wystepuje ) ale podczas wlaczenia dodatkowo klimy jest objaw taki ze jede np: 100 km/h puszcze gaz (z gorki) i przed koncem gorki dodam delikatnie to cale auto sie trzesie przerywa jak cholera i jak depne mocniej to przechodzi.
Co to moze byc ? rece juz opadaja poprostu... nawet na klimie nie moze pojezdzic bo czlowieka szal trafia..
p.s. zna ktos naprawde kumatego mechanika w mojej okolicy od audi ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
w tym temacie wrzuciem foty,trzeba do gory przesunac strone
-a6-c5-wypadanie-zapolonow-przy-predkos ... htm#414434
-a6-c5-wypadanie-zapolonow-przy-predkos ... htm#414434
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
W grupie 007 masz korekty długie ( są zerowe więc wcześniej musiałeś odpinać akumulator bądź kasowałeś błędy więc nic z nich nie wynika).
Sprawdź podczas jazdy jaka jest wartość w grupie 006 trzecia kratka (podczas dławienia się silnika) i podaj jakie masz aktualne korekty w grupie 007, kratka pierwsza i druga.
Sprawdź podczas jazdy jaka jest wartość w grupie 006 trzecia kratka (podczas dławienia się silnika) i podaj jakie masz aktualne korekty w grupie 007, kratka pierwsza i druga.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
- Imię: szebart
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podkarpacie
od siebie dodam, że u mnie miałem podobne objawy tj. dławienie i przerywanie na Pb (słabiej odczuwalne) i na LPG (mocno odczuwalne), nie palił na któryś baniak po prostu, świece ngk przebieg niecałe 5000km - wymiana i problem zniknął. Nie wiem czy dobrze zrobiłem kupując znowu NGK 

Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681