Witam wszystkich.
Więc sprawaw wygląda tak. Na komputerze wyświetliły mi się błędy przełwomierza i zbyt ubogiej dawki paliwa. Samochód nie trzymał obrotów po odpaleniu odrazu gasł, po odłączeniu przepływki samochód jeżdził, oddałem na warsztat, mechanik doradził mi kupno nowego przepływomierza co tez zrobiłem, okazało sie że uw cześć jest sprawna a auto bierze lewe powietrze. Co to może być i jakie wiążą sie z tym koszta. Jestem totalnym laikiem i mam do tego nowy niepotrzebny przepływomierz.
[A6 C5] [a6c5 2.7biturbo]Lewe powietrze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
lewe powietrze tzn rozszczelnienie układu dolotowego powietrza... Nie wiem jak to jest w biturbo ale w wolnossącym najczęściej oznacza to pęknięcie jakiegoś przewodu lub uszczelki od przepływomierza do silnika.. Przez co silnik zaciąga powietrze przez tą nieszczelność i tworzą się złe mieszanki.. Podejrzewam, że u Ciebie powietrze będzie uciekać przez jakąś nieszczelność na przewodach od turbiny.. Otwórz maskę i przy pracującej turbinie spróbuj określić czy nie słyszysz nienaturalnego syku powietrza.. Jeśli usłyszysz to będziesz wiedział co robić
z tego co wiem to masz turbiny pod silnikiem więc badanie może być utrudnione..
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
blant16, po pierwsze zmień mechanika,
po drugie tak jak Ci pisze kolega Petroniusz566, posprawdzaj wszystkie węże.
U nas byle jaki wężyk powoduje takie reakcje.
Do sprawdzenia masz wężyki podciśnienia, węże od turbin,
bardzo często pada trójnik przepustnicy, lub wypada rura od intercoolera.
Schemat całego układu podciśnień i ciśnień znajdziesz tutaj dload.php?action=file&id=29
Pozdro
po drugie tak jak Ci pisze kolega Petroniusz566, posprawdzaj wszystkie węże.
U nas byle jaki wężyk powoduje takie reakcje.
Do sprawdzenia masz wężyki podciśnienia, węże od turbin,
bardzo często pada trójnik przepustnicy, lub wypada rura od intercoolera.
Schemat całego układu podciśnień i ciśnień znajdziesz tutaj dload.php?action=file&id=29
Pozdro

Masakra! Mój też już jest ponad tydzień u mechanika i szukają przyczyny, czemu auto nie jedzie...
[ Dodano: 2011-09-16, 21:53 ]
[ Dodano: 2011-09-16, 21:53 ]
Czy słyszałeś przy tym głośniejszy gwizd turbiny może?blant16 pisze:Po skromnie 16 dniach mechanik znalał usterke, mianowicie pękła opaska na ktorymś z węży od turbiny, dopiero w piątek dowiem się dokładniej.