[ A6 C6] rozrusznik na gorącym silniku się blokuje
[ A6 C6] rozrusznik na gorącym silniku się blokuje
Witam, od pewnego czasu w audi na rozgrzanym silniku rozrusznik na 1-2s się zatrzymuję po czym normalnie zapala, akumulator nie jest nowy ale nawet w zimę odpala bez zacięć, sprawdzałem czy nie mam luzującego przewodu masowego silnika jednak wszystko jest ok
Z góry dzięki za odp
Z góry dzięki za odp
chip tuning 270KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grójec
Tak jak pisze tomcio77 : takie objawy wskazują na wtryskiSerek pisze:Witam
Jak też podłączam się pod temat posiadam podobne objawy.
Czasami jak jest ciepły to na chwile staje po czym odpala
przy zimnym silniku kręci normalnie.
Masz czas to nie zaszkodzi sprawdzić rozrusznik bez względu na wiek auta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grójec
Serek, Rozrusznika kablem nie sprawdzisz, musisz go wyjąć. Przebieg silnika jest bez znaczenia , wszystko zależy od użytkowania pojazdu. Jedni jeżdżą w trasach , a inni odpalają auto co 5km.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2013, 07:40 przez cichykk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Koledzy,pozwólcie ,że podepnę się pod temat.
Czytałem bardzo dużo na temat przerwy w rozruchu.Jedni piszą ,że wtryski,inni że rozrusznik,świece itp.
U mnie generalnie czasem i na zimnym silniku jest owa "dziura" przy kręceniu rozrusznika.Jak jest już ciemnawo i podświetlanie w samochodzie doskonale widać to przy rozruchu(na ciepłym częściej )jest minimalny zastój w kręceniu podczas którego następuje jakby odcięcie zasilania podświetlenia wewnątrz (np.przyciski od pamięci siedzeń czy oświetlenie ambiente)Po sekundzie,dwóch podświetlenie powraca.Martwi mnie to bo auto ma przejechane niecałe 140k.Wtryski w/g VCDSa ok ale jak ktoś już napisał to jak wróżenie z fusów-trzeba wtryski wymontować i sprawdzić na stole bosch.Może jednak rozrusznik już padnięty .....?Samochód odpalany dość często bo przy przebiegu 140 k i 8 lat użytkowania to mówi samo za siebie..Jakieś pomysły...?Jak sprawdzić rozrusznik,że tak powiem ,domowym sposobem?(bo nie brak profesjonalistów w zakładach gdzie bardziej popsują niż naprawią..)
Pozdrawiam
Czytałem bardzo dużo na temat przerwy w rozruchu.Jedni piszą ,że wtryski,inni że rozrusznik,świece itp.
U mnie generalnie czasem i na zimnym silniku jest owa "dziura" przy kręceniu rozrusznika.Jak jest już ciemnawo i podświetlanie w samochodzie doskonale widać to przy rozruchu(na ciepłym częściej )jest minimalny zastój w kręceniu podczas którego następuje jakby odcięcie zasilania podświetlenia wewnątrz (np.przyciski od pamięci siedzeń czy oświetlenie ambiente)Po sekundzie,dwóch podświetlenie powraca.Martwi mnie to bo auto ma przejechane niecałe 140k.Wtryski w/g VCDSa ok ale jak ktoś już napisał to jak wróżenie z fusów-trzeba wtryski wymontować i sprawdzić na stole bosch.Może jednak rozrusznik już padnięty .....?Samochód odpalany dość często bo przy przebiegu 140 k i 8 lat użytkowania to mówi samo za siebie..Jakieś pomysły...?Jak sprawdzić rozrusznik,że tak powiem ,domowym sposobem?(bo nie brak profesjonalistów w zakładach gdzie bardziej popsują niż naprawią..)
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga