Z góry dziękuje
[Audi A6 C6] ściągnięcie gałki zmiany biegów
-
jaskol1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 124
- Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
- Lokalizacja: Marston Moretaine
[Audi A6 C6] ściągnięcie gałki zmiany biegów
Jak w temacie. Wie ktoś może jak to zrobić w c6 manual. Nie wierzę że trzeba rozebrać całą srodkową konsolę. Szukałem na forum ale jest albo c6 automat albo c5.
Z góry dziękuje
Z góry dziękuje
VODKA- connecting people
hej:) przerabialem ten temat niedawno bo zainstalowalem u siebie galke od RS6. Z wlasnego doswiadczenia powiem Ci ze to tak wyglada:
- zeby dobrac sie do klipsa ktory trzyma gorna czesc galki na metalowym precie (wsporniku), musisz podwazyc caly skorzany mieszek (prostokatny),
-pod mieszkiem zobaczysz zacisnieta metalowa opaske ktora musisz odgiac/zdjac (nie idzie zbyt latwo),
- przycisk na galce ma odpowiednia pozycje (wyciagnieta lekko) ktora pozwala na zdjecie galki jesli juz wyjdzie z metalowego wspornika.
Reszta operacji to to co opisalem wyzej tylko w odwrotnej kolejnosci.
Przy zakladaniu nowej galki powininen byc do niej dostarczony klips (zolty) ktory zapobiega wpadnieciu przycisku do srodka galki. Trzeba na to uwazac zeby przycisk nie wpadl do srodka bo potem trzeba go wyciagac a to nie przychodzi gladko i zostana zapewne jakies slady na nim.
Niestety nie robilem zdjec wiec nie moge w pelni pokazacc tego upgrade'a krok po kroku.
- zeby dobrac sie do klipsa ktory trzyma gorna czesc galki na metalowym precie (wsporniku), musisz podwazyc caly skorzany mieszek (prostokatny),
-pod mieszkiem zobaczysz zacisnieta metalowa opaske ktora musisz odgiac/zdjac (nie idzie zbyt latwo),
- przycisk na galce ma odpowiednia pozycje (wyciagnieta lekko) ktora pozwala na zdjecie galki jesli juz wyjdzie z metalowego wspornika.
Reszta operacji to to co opisalem wyzej tylko w odwrotnej kolejnosci.
Przy zakladaniu nowej galki powininen byc do niej dostarczony klips (zolty) ktory zapobiega wpadnieciu przycisku do srodka galki. Trzeba na to uwazac zeby przycisk nie wpadl do srodka bo potem trzeba go wyciagac a to nie przychodzi gladko i zostana zapewne jakies slady na nim.
Niestety nie robilem zdjec wiec nie moge w pelni pokazacc tego upgrade'a krok po kroku.
Jak narazie:
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
album_personal.htm?user_id=16500
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
album_personal.htm?user_id=16500
Nie wiem jaka manual ma konstrukcje pod spodem ale podejrzewam ze pod mieszek tak czy inaczej musisz zagladnac. Ja podwazylem go cienka, sztywna blaszka.
Jesli chodzi o manuala to napewno nie masz przucisku blokujacego wiec ten problem Ci odpada.
Jesli chodzi o manuala to napewno nie masz przucisku blokujacego wiec ten problem Ci odpada.
Jak narazie:
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
album_personal.htm?user_id=16500
Chip - 272hp, 526Nm
Wydech ABT
i pare innych komponentow z S6..RS6
pelna pielegnacja SWISSWAX (woski: Shield + Concorso)
album_personal.htm?user_id=16500
-
Rosemeyer
mieszek delikatnie wyciagasz, łapiąc za brzegi skory przy samych krawedziach.
Sa tam po dwie zapinki na strone i bardzo lekko schodza - nie ma potrzeby nic podwazac zadnymi blaszkami, srubokretami i innym dziadostwem - jedna reka to zrobisz.
Postepujesz tak samo jak przy automacie, tyle tylko ze nie musisz sie bawic a akcje z przyciskiem.
btw - jesli wpadnie przycisk, to bardzo latwo sie wyciaga zwykla plastikowa opaska zaciskowa ("trytytka"). Wystarczy wsunac jej koniec pod przycisk az do zaklinowania i delikatnie wyciagac - przycisk wysunie sie razem z opaska. Potem przytrzymujemy go, wyciagamy do konca i wsuwamy pod jego spod ta sama opaske, zeby go zablokowac przed ponownym wpadnieciem.
Sa tam po dwie zapinki na strone i bardzo lekko schodza - nie ma potrzeby nic podwazac zadnymi blaszkami, srubokretami i innym dziadostwem - jedna reka to zrobisz.
Postepujesz tak samo jak przy automacie, tyle tylko ze nie musisz sie bawic a akcje z przyciskiem.
btw - jesli wpadnie przycisk, to bardzo latwo sie wyciaga zwykla plastikowa opaska zaciskowa ("trytytka"). Wystarczy wsunac jej koniec pod przycisk az do zaklinowania i delikatnie wyciagac - przycisk wysunie sie razem z opaska. Potem przytrzymujemy go, wyciagamy do konca i wsuwamy pod jego spod ta sama opaske, zeby go zablokowac przed ponownym wpadnieciem.
- sudan
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 151
- Rejestracja: 10 lis 2016, 21:24
- Imię: RAFAL
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PARIS
- Kontakt:
Odkopie temat, bo kiedys jak bede mial za duzo pieniedzy,to bym sobie zmienil galke na nowa.
Pytanie czy podejdzie galka od AUDI A4 B8 ? Wyglada na taka sama jak w naszych C6.
Mowie o samej galce,bo mieszek w razie czego mozna zostawic stary.Przekladal ktos taka galke w manualnej skrzyni ? lub z innej audi ?
Tak wyglada ta galka do A4 :
![Obrazek]()
i tu link do takiej samej
http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-m ... &utm_term=
Pytanie czy podejdzie galka od AUDI A4 B8 ? Wyglada na taka sama jak w naszych C6.
Mowie o samej galce,bo mieszek w razie czego mozna zostawic stary.Przekladal ktos taka galke w manualnej skrzyni ? lub z innej audi ?
Tak wyglada ta galka do A4 :

i tu link do takiej samej
http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-m ... &utm_term=








