[A6 C4 Avant] "Red Arrow" by Cukier
[A6 C4 Avant] "Red Arrow" by Cukier
Powitać szanowne grono
Pierwszy mój samochód to była "Lili" VW Golf MK2. Niestety stało się tak jak się stało i się pozbyłem samochodu za psi grosz:( ale teraz przyszedł czas na coś większego, rodzinnego i z grupy VAG przedstawiam Wam znany już samochód w gronie: Audi A6 C4 Avant w kolorze czerwonym od kolegi: leonulim
Audi A6 C4 Avant - "Red Arrow"
Pozwoliłem sobie na wzięcie zdjęć od Leszka, mam nadzieje, że się nie obrazisz
Obecnie jestem trochę zabiegany, bo za salą się oglądam z Narzeczoną ale jak znajdę chwilkę to jutro obiecuję dodam swoje zdjęcia!
Całą poprzednią historię można obejrzeć w temacie Leszka: moja-byla-czerwona-strzala-vt30933.htm
Trzeba by pokrótce napisać coś o nim, choć go znacie, ale nie zaszkodzi drugi raz zapisać, kartka wszystko przyjmie :
Model:
A6 C4 Avant
Silnik:
2.5 TDI R5 AEL
Moc:
140PS
Skrzynia:
6-cio biegowa manualna
Pod maską:
Seria, myślę, że nic się tu nie zmieni
Zawieszenie:
- 30mm
Układ hamulcowy:
Przód/tył: tarcze wentylowane/ zwykłe tarcze
Koła:
Ori Audi 16" - lato
Nadwozie:
Kolor -czerwony
Lampy - Hella,
Gril - chrom,
Kierunkowskazy - clear,
Tylne lampy - ori Hella czerwone,
Szerokie listwy boczne - pomalowane pod kolor,
Dwie Antenki na dachu
Ramki tablic rejestracyjnych z forum A6klub
Naklejki pod bocznymi kierunkami Forum A6klub
Relingi dachowe - chrom
Listwy wokół szyb - chrom
Wnętrze/wyposażenie:
Kierownica S-line
Kubełki ,
Elektryczne szyby x4,
Elektryczny szyberdach
Tempomat aktywny
Komputer pokładowy (średnie/chwilowe spalanie, czas podróży, ilość spalonego paliwa od ostatniego włączenia silnika, średnia prędkość, km ile mogę jeszcze zrobić na tym co mi zostało w baku)
Instalacja pod CB
Dwie poduszki powietrzne
ABS
Moduł komfortu (zamykanie szyb)
Oświetlenie kabiny 7 punktowe
Audio:
Orginalne nagłośnienie BOSE + zmieniarka na 6 płyt + subwoofer aktywny w kole zapasowym
Plany na przyszłość?
Wszystko się okaże, ale raczej to będą kosmetyczne zmiany, a nie jakieś wymyślanie
Możliwe, że koło 18" z mercedesa troszkę niżej i utrzymywanie w stanie celującym silnika i innych podzespołów
Do zrobienia:
Maglownica - posiada delikatny wyciek,
Czujnik ABS - coś szwankuje i czuć bicie pod pedałem hamulca poniżej 20km/h
wymiana tarczy tył
silnik od szyberdachu - spalony
wymiana oleju w skrzyni biegów - coś ciężko biegi wchodzą z 1 na 2...
Trzeba go z VAG'ować!!
chyba na razie na tyle
History:
Autko nabyłem 8 lipca 2011 roku z Gorzowa Wielkopolskiego. Znalazłem Red'a na forum A6klub.pl tak, na tym forum , tak poczytałem, porozmawiałem z właścicielem no i przyszło co do czego - pojechałem kolega mnie odebrał z Krzyża (około 70km od miejsca swojego zamieszkania), pokazał to co wcześniej opisywał no i wsiedliśmy. Przejechałem może kilka kilometrów i... się w tym samochodzie zakochałem. Dojechaliśmy na miejsce i tam też rozmowa, pokazywanie części starych i innych rzeczy, które zostały wymienione w samochodzie. Nic... klamka zapadła... Kupuję. Umowa podpisana i w drogę powrotną. No i 500km do domu... zatankowane 40 litrów i heja w trasę powrotną. Co jakiś czas stawałem z Narzeczoną na parkingu, by dokarmić zwierzaka i dalej w drogę... nagle... bach ciach ni z tego ni z owego prędkościomierz przestał działać... Panika, za telefon i do Leszka dzwonie, a on spokojnie by impulsator sprawdzić, to coś sprawdziłem, jak się okazało później nie było to, no to nic, patrzymy i zapamiętujemy prędkości na poszczególnych biegach przy poszczególnych obrotach jeśli już zaczął na chwile działać prędkościomierz i w dalszą podróż na szczęście reszta drogi obyła się bez komplikacji 500 km strzeliło szybko w miłej atmosferze no i w baku zostało około 20l paliwa
08.07.2011r
Kupno Autka
12.07.2011r
rejestracja, opłacenie skarbówki i załatwienie ubezpieczenia
cdn...
Pierwszy mój samochód to była "Lili" VW Golf MK2. Niestety stało się tak jak się stało i się pozbyłem samochodu za psi grosz:( ale teraz przyszedł czas na coś większego, rodzinnego i z grupy VAG przedstawiam Wam znany już samochód w gronie: Audi A6 C4 Avant w kolorze czerwonym od kolegi: leonulim
Audi A6 C4 Avant - "Red Arrow"
Pozwoliłem sobie na wzięcie zdjęć od Leszka, mam nadzieje, że się nie obrazisz
Obecnie jestem trochę zabiegany, bo za salą się oglądam z Narzeczoną ale jak znajdę chwilkę to jutro obiecuję dodam swoje zdjęcia!
Całą poprzednią historię można obejrzeć w temacie Leszka: moja-byla-czerwona-strzala-vt30933.htm
Trzeba by pokrótce napisać coś o nim, choć go znacie, ale nie zaszkodzi drugi raz zapisać, kartka wszystko przyjmie :
Model:
A6 C4 Avant
Silnik:
2.5 TDI R5 AEL
Moc:
140PS
Skrzynia:
6-cio biegowa manualna
Pod maską:
Seria, myślę, że nic się tu nie zmieni
Zawieszenie:
- 30mm
Układ hamulcowy:
Przód/tył: tarcze wentylowane/ zwykłe tarcze
Koła:
Ori Audi 16" - lato
Nadwozie:
Kolor -czerwony
Lampy - Hella,
Gril - chrom,
Kierunkowskazy - clear,
Tylne lampy - ori Hella czerwone,
Szerokie listwy boczne - pomalowane pod kolor,
Dwie Antenki na dachu
Ramki tablic rejestracyjnych z forum A6klub
Naklejki pod bocznymi kierunkami Forum A6klub
Relingi dachowe - chrom
Listwy wokół szyb - chrom
Wnętrze/wyposażenie:
Kierownica S-line
Kubełki ,
Elektryczne szyby x4,
Elektryczny szyberdach
Tempomat aktywny
Komputer pokładowy (średnie/chwilowe spalanie, czas podróży, ilość spalonego paliwa od ostatniego włączenia silnika, średnia prędkość, km ile mogę jeszcze zrobić na tym co mi zostało w baku)
Instalacja pod CB
Dwie poduszki powietrzne
ABS
Moduł komfortu (zamykanie szyb)
Oświetlenie kabiny 7 punktowe
Audio:
Orginalne nagłośnienie BOSE + zmieniarka na 6 płyt + subwoofer aktywny w kole zapasowym
Plany na przyszłość?
Wszystko się okaże, ale raczej to będą kosmetyczne zmiany, a nie jakieś wymyślanie
Możliwe, że koło 18" z mercedesa troszkę niżej i utrzymywanie w stanie celującym silnika i innych podzespołów
Do zrobienia:
Maglownica - posiada delikatny wyciek,
Czujnik ABS - coś szwankuje i czuć bicie pod pedałem hamulca poniżej 20km/h
wymiana tarczy tył
silnik od szyberdachu - spalony
wymiana oleju w skrzyni biegów - coś ciężko biegi wchodzą z 1 na 2...
Trzeba go z VAG'ować!!
chyba na razie na tyle
History:
Autko nabyłem 8 lipca 2011 roku z Gorzowa Wielkopolskiego. Znalazłem Red'a na forum A6klub.pl tak, na tym forum , tak poczytałem, porozmawiałem z właścicielem no i przyszło co do czego - pojechałem kolega mnie odebrał z Krzyża (około 70km od miejsca swojego zamieszkania), pokazał to co wcześniej opisywał no i wsiedliśmy. Przejechałem może kilka kilometrów i... się w tym samochodzie zakochałem. Dojechaliśmy na miejsce i tam też rozmowa, pokazywanie części starych i innych rzeczy, które zostały wymienione w samochodzie. Nic... klamka zapadła... Kupuję. Umowa podpisana i w drogę powrotną. No i 500km do domu... zatankowane 40 litrów i heja w trasę powrotną. Co jakiś czas stawałem z Narzeczoną na parkingu, by dokarmić zwierzaka i dalej w drogę... nagle... bach ciach ni z tego ni z owego prędkościomierz przestał działać... Panika, za telefon i do Leszka dzwonie, a on spokojnie by impulsator sprawdzić, to coś sprawdziłem, jak się okazało później nie było to, no to nic, patrzymy i zapamiętujemy prędkości na poszczególnych biegach przy poszczególnych obrotach jeśli już zaczął na chwile działać prędkościomierz i w dalszą podróż na szczęście reszta drogi obyła się bez komplikacji 500 km strzeliło szybko w miłej atmosferze no i w baku zostało około 20l paliwa
08.07.2011r
Kupno Autka
12.07.2011r
rejestracja, opłacenie skarbówki i załatwienie ubezpieczenia
cdn...
cukier pisze:Do zrobienia:
Maglownica - posiada delikatny wyciek,
Czujnik ABS - coś szwankuje i czuć bicie pod pedałem hamulca poniżej 20km/h
wymiana tarczy tył
silnik od szyberdachu - spalony
wymiana oleju w skrzyni biegów - coś ciężko biegi wchodzą z 1 na 2...
Trzeba go z VAG'ować!!
no to troszke wiecej rzeczy do zrobienia sie zrobiło niz wymiana maglownicy....
szerokości zycze i długiej i bez awaryjnej jazdy
Jazda zaczyna się od 300 Nm...
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
zobaczymy, może da się wymienić tylko olej i będzie śmigać albo się rozsypie i się wymieni ale lepiej by był to olejrobak26 pisze:Znam tego czerwonego avanta C4.
Z niego zaczerpnąłem pomysł kierunków bocznych. He,he...
Jak pisałem ,że skrzynie 6-stki są marudne to nikt się nie pucował.
Wszystkim chodzą git.
bryku104, chce 500 za taką i cena jest atrakcyjna.
a to, że znasz tego avanta, to może coś opiszesz, bo jakoś ciężko się o nim dowiedzieć czegokolwiek
a na zdjęcia dzisiaj nie znalazłem czasu...
to są moje rzeczy, których w zasadzie nie trzeba, ale ja wolę to zrobićno to troszke wiecej rzeczy do zrobienia sie zrobiło niz wymiana maglownicy....
No tak ale kolega icemerc, jest jak widać zgryżliwy bo chciał też kupić ale kupił inny wiec nie ma co wytykać bo o pierdołach mówiłem nic nie ukrywałem , co do skrzyni to od samego początku jak kupiłem tak chodziła i napewno bedzie chodzić jeszcze długo, napewno wymiana oleju jej nie zaszkodzi hehe,
Tomuś ja nie pisałem o skrzyni bo to dla mnie nie był problem po prostu czasami na 1 biegu ruszając i jak sie nie zgrało sprzęgła odpowiednio to cieżko było wyjąć z 1 to tyle o problemie.
Złego słowa nie powiem o mojej byłej maszynie na koniec świata by mnie zawiozła i przywiozła hehe .
Tomuś ja nie pisałem o skrzyni bo to dla mnie nie był problem po prostu czasami na 1 biegu ruszając i jak sie nie zgrało sprzęgła odpowiednio to cieżko było wyjąć z 1 to tyle o problemie.
Złego słowa nie powiem o mojej byłej maszynie na koniec świata by mnie zawiozła i przywiozła hehe .
czasami jest tak że wejdzie bez problemu jak się zgra odpowiednio, a czasami jest tak, że tak opornie, taki problem to nie problemleonulim pisze:nie pisałem o skrzyni bo to dla mnie nie był problem po prostu czasami na 1 biegu ruszając i jak sie nie zgrało sprzęgła odpowiednio to cieżko było wyjąć z 1 to tyle o problemie.
to kolega ma pecha, a jak kupuje się samochód i nic się nie włoży w niego to coś musi być nie tak...leonulim pisze: kolega icemerc, jest jak widać zgryżliwy bo chciał też kupić ale kupił inny
to opowiedz cuścik o niejrobak26 pisze:Znam, znam...
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
cukier, razem z Leszkiem ją z jeziora wyciągnęliśmy, potem tył dospawywaliśmy.
Bo jak spadła ze skarpy to tył masakra.
Potem Leszek wymyślił, że będzie wciskał kit, że do rowu się ześlizgnął.
Dlatego znam ja od podszewki.
Oj tyle nocy skręcania i spawania i szpachlowania.
Najtrudniej było tego "grzyba" się pozbyć, no i z silnika wodę wylać.
Nie zmieniaj oleju w silniku bo jak wylejesz "autodoktora" to koniec.
Hi,hi,hi...
Bo jak spadła ze skarpy to tył masakra.
Potem Leszek wymyślił, że będzie wciskał kit, że do rowu się ześlizgnął.
Dlatego znam ja od podszewki.
Oj tyle nocy skręcania i spawania i szpachlowania.
Najtrudniej było tego "grzyba" się pozbyć, no i z silnika wodę wylać.
Nie zmieniaj oleju w silniku bo jak wylejesz "autodoktora" to koniec.
Hi,hi,hi...
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
leonulim, Nie jestem zgryzliwy tylko pisze o faktach. Pozatym to nie jest temat do takiego rodzaju dyskusji - po co zasmieciać koledze założony temat o samochodzie?
Nie kupiłem bo jednak trafił sie inny egzemplarz, ktory i tak wcześniej był na forum i temat tej dyskusji uwazam za zamkniety.
Nie kupiłem bo jednak trafił sie inny egzemplarz, ktory i tak wcześniej był na forum i temat tej dyskusji uwazam za zamkniety.
Jazda zaczyna się od 300 Nm...
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
robak26 pisze:Hi,hi,hi...
z takich rzeczy się nie wystraszy kolegarobak26, ale z ciebie dowciapniś, chcesz kolegę wystraszyć
niech Ci jeździ i niech Ci służyicemerc pisze:Nie kupiłem bo jednak trafił sie inny egzemplarz, ktory i tak wcześniej był na forum
[ Dodano: 2011-08-15, 22:18 ]
Powitać, powitać szanowne grono, niestety nie miałem czasu aby się tu wbić, bo ostatnio dużo muszę jeździć... ale wracając do tego co chciałbym zrobić to mam maaałego plana
Przeczytałem gdzieś kiedyś, że były takie wersje modelowe jak S6 C4 z silnikami AEL czyli 2.5 TDI 140km, czy Szanowne grono pomogłoby mi znaleźć różnice między A6 C4 a S6 C4? bo chciałbym z A6 zrobić S6, tylko co mi brakuje, co musiałbym zmienić...
Pomocy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga