Witam wszystkich forumowiczów. Jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum i nie jestem mechanikiem proszę o wyrozumiałość.
Przedstawię mój problem.
Kupiłem jakiś czas temu audi 100 c4 2.5 tdi AAT.
Nie zdążyłem jeszcze wymienić rozrządu i niestety pękł mi podczas porannego odpalania. Mechanik rozłożył silnik posprawdzał wszystko i stwierdził, że mam bardzo dużo szczęścia i nic poważnego się nie stało. Korbowód, szklanki itd całe. Skręcił wszystko i nie działał ostatni cylinder (od szyby). Nie było żadnej reakcji nawet podczas popuszczania zakrętki od wtrysku. Po tym manewrze znów zrzucił głowice i wymienił 2 zawory. I tu znów problem, teraz nie działa 2 cylinder. Kombinował już chyba wszystko co możliwe i dalej nic. Silnikiem szarpie i bardzo mocno kopci na niebiesko. Bardzo proszę o pomoc, każda nawet najmniejsza podpowiedź jest dla mnie cenna.
Ps. nie znalazłem podobnego tematu więc założyłem nowy
[A6 C4] Pękl rozrząd. Auto nie działa na jeden gar...
[A6 C4] Pękl rozrząd. Auto nie działa na jeden gar...
Nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a następnie pokona doświadczeniem!!
-
krzysiekjx1
- Forum Audi A6 / A7

- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7

- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Kontakt:
Może pokićkały mu się przewody wysokiego ciśnienia
Wtedy jest tak jak piszesz+wywala kompresje każdym miejscem łącznie z wyrzucaniem pocisku rakietowego zwanego bagnetem
Jak miał głowice zdjętą to powinien wszystko dokłądnie obadać żeby nie wracać do tematu, ewentualnie szlif albo chociaz sprawdzenie.. To sa tak proste maszyny...
Jak miał głowice zdjętą to powinien wszystko dokłądnie obadać żeby nie wracać do tematu, ewentualnie szlif albo chociaz sprawdzenie.. To sa tak proste maszyny...