Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] Pękl rozrząd. Auto nie działa na jeden gar...

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
tOmasxt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[A6 C4] Pękl rozrząd. Auto nie działa na jeden gar...

Post autor: tOmasxt » 16 lip 2011, 21:40

Witam wszystkich forumowiczów. Jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum i nie jestem mechanikiem proszę o wyrozumiałość.
Przedstawię mój problem.
Kupiłem jakiś czas temu audi 100 c4 2.5 tdi AAT.
Nie zdążyłem jeszcze wymienić rozrządu i niestety pękł mi podczas porannego odpalania. Mechanik rozłożył silnik posprawdzał wszystko i stwierdził, że mam bardzo dużo szczęścia i nic poważnego się nie stało. Korbowód, szklanki itd całe. Skręcił wszystko i nie działał ostatni cylinder (od szyby). Nie było żadnej reakcji nawet podczas popuszczania zakrętki od wtrysku. Po tym manewrze znów zrzucił głowice i wymienił 2 zawory. I tu znów problem, teraz nie działa 2 cylinder. Kombinował już chyba wszystko co możliwe i dalej nic. Silnikiem szarpie i bardzo mocno kopci na niebiesko. Bardzo proszę o pomoc, każda nawet najmniejsza podpowiedź jest dla mnie cenna.
Ps. nie znalazłem podobnego tematu więc założyłem nowy
Nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a następnie pokona doświadczeniem!!

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel

Post autor: krzysiekjx1 » 17 lip 2011, 10:06

to co opisujesz to jakieś czary <lol> działał teraz nie działa <lol> nie wiem na jakiej podstawie rozbiera go tyle razy i brnie w koszty? i gdzie są tacy mechanicy?? ale niech najpierw puki silnik jest w całości,zmierzy mu ciśnienie
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Kontakt: