Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] Pękl rozrząd. Auto nie działa na jeden gar...

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
tOmasxt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 26 maja 2011, 20:33
Lokalizacja: Stargard Szczec.

[A6 C4] Pękl rozrząd. Auto nie działa na jeden gar...

Post autor: tOmasxt » 16 lip 2011, 21:40

Witam wszystkich forumowiczów. Jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum i nie jestem mechanikiem proszę o wyrozumiałość.
Przedstawię mój problem.
Kupiłem jakiś czas temu audi 100 c4 2.5 tdi AAT.
Nie zdążyłem jeszcze wymienić rozrządu i niestety pękł mi podczas porannego odpalania. Mechanik rozłożył silnik posprawdzał wszystko i stwierdził, że mam bardzo dużo szczęścia i nic poważnego się nie stało. Korbowód, szklanki itd całe. Skręcił wszystko i nie działał ostatni cylinder (od szyby). Nie było żadnej reakcji nawet podczas popuszczania zakrętki od wtrysku. Po tym manewrze znów zrzucił głowice i wymienił 2 zawory. I tu znów problem, teraz nie działa 2 cylinder. Kombinował już chyba wszystko co możliwe i dalej nic. Silnikiem szarpie i bardzo mocno kopci na niebiesko. Bardzo proszę o pomoc, każda nawet najmniejsza podpowiedź jest dla mnie cenna.
Ps. nie znalazłem podobnego tematu więc założyłem nowy
Nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a następnie pokona doświadczeniem!!

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 17 lip 2011, 10:06

to co opisujesz to jakieś czary <lol> działał teraz nie działa <lol> nie wiem na jakiej podstawie rozbiera go tyle razy i brnie w koszty? i gdzie są tacy mechanicy?? ale niech najpierw puki silnik jest w całości,zmierzy mu ciśnienie
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 17 lip 2011, 12:08

Może pokićkały mu się przewody wysokiego ciśnienia <lol> Wtedy jest tak jak piszesz+wywala kompresje każdym miejscem łącznie z wyrzucaniem pocisku rakietowego zwanego bagnetem <figielek>
Jak miał głowice zdjętą to powinien wszystko dokłądnie obadać żeby nie wracać do tematu, ewentualnie szlif albo chociaz sprawdzenie.. To sa tak proste maszyny...
Obrazek TDI +

tOmasxt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 26 maja 2011, 20:33
Lokalizacja: Stargard Szczec.

Post autor: tOmasxt » 17 lip 2011, 19:31

Wczoraj siedział do późna i doszedł co jest grane. Twiedzi,że przestawił pompę o 45 stopni i działał już normalnie. Problem w tym że dalej kopci na niebiesko, taki ostry dym. Wiecie jaka może być tego przyczyna ? W tygodniu kolega z pracy weźmie laptopa z VAGiem i poustawiam kąty wtrysku, zapewne te parametry się zmieniły
Nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a następnie pokona doświadczeniem!!

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 17 lip 2011, 21:33

od tego to trzeba zacząć :] a potem szukać dlaczego coś jest nie halo z silnikiem <okok>
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe opony samochodowe
hamulce części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
części samochodowe motostacja