Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.5 Tdi] tajemniczy problem z turbo

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

[ A6 C5 2.5 Tdi] tajemniczy problem z turbo

Post autor: dziku88 » 13 lip 2011, 20:51

koledzy
mam problem z turbo :/

jade autko śmiga sztanga turbo pracuje :)
nagle wielki muł obr do 3 tys :/ sztanga nnie pracuje :/
przygazówka 3-4 razy do 3 tys obr auto znowu śmiga sztanga pracuje :) niestety tylko na jakiś czas :/ i tak w kółko

sztanga nie pracuje włanczam BS 011 sztanga zaczyna pracowac aż milo :)

w czym moze lezeć problem ?? n75 ?? niedawno czyszczony według instrukcji

a może ma jakiś związek z problemem z nastawnikiem kąta w vp44 ??

pozdrawiam
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt

sprawne A6 V6 :*

v3loc1rapt0r

Post autor: v3loc1rapt0r » 14 lip 2011, 10:14

A czy ECU zapisuje po takim zdarzeniu jakies bledy?

dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: dziku88 » 14 lip 2011, 20:05

tak pokazuje

550 - reg kąta wtrysku bo tłoczek nastawnika wogóle sie nie rusza :/
575 - ciśnienie w dolocie
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt

sprawne A6 V6 :*

dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: dziku88 » 15 lip 2011, 06:20

rychły koniec :) już ponad rok czasu tak jezdze ale to nie jazda :/ kilka razy trase po 400 km zrobiłe

aha gdy turbina przestaje pracować wychodzi jakiś błąd jeszcze w skrzyni wrzucając D czuć mocne szarpniecie
nr kodu nie pamietam ale opis był że błędny sygnał z ECU

pompa jest rozkalibrowana bo magik grzebał i nic nie zrobił
kąt to bodajże 12 BTDC niezależnie czy LATE czy EARY
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt

sprawne A6 V6 :*

v3loc1rapt0r

Post autor: v3loc1rapt0r » 15 lip 2011, 09:47

No wlasnie. U mnie tez zapisal 550 i 575 (wiecej o tym tu https://a6klub.pl/-a6-c5-25-tdi-turbina-nie-zawsze-pracuje-vt36795.htm ), ale musi byc jeszcze jakis trzeci czynnik, ktory nagle wprowadza ECU w tryb awaryjny... moze przeplywka?


No juz mniej-wiecej wiem co to jest u mnie. Opis w zlinkowanym temacie.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 07:47 przez v3loc1rapt0r, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 16 lip 2011, 11:15

Siemka. Ja mam podobnie ale u mnie wyskakuje 575 błąd po takim mule lecz zdarza się on nie za często ale się zdarza. Szczerze już nie wiem co to ale autko śmiga i jest oki. spalanie na trasie 6,5-7,5Lmax może na wiosnę zdobędę floty więcej to sobie to sprawdę. Pozdrawiam

dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: dziku88 » 18 lip 2011, 11:19

kąta wtrysku nie moge ustawić bo jest pompa rozkalibrowana
jak ustawiam zeby wszystko było jak książka pisze 1,8 to przy 1400 obrotów kłeby białego dymu za mną :)

[ Dodano: 2011-07-21, 13:05 ]
witam panowie

wyczyściłem przeplywke faktycznie daje lepsze parametry na vagu

ale problem pozostał

chyba jednak ma to związek z nastawnikiem kąta wtrysku
błąd 550 nie daje sie wykasować
jak mówiłem 3 razu do 3 tys obr auto zaczyna śmigać a bląd daje sie usunąć
aż powróci i kuniec imprezki :/

nie mam sianka aktualnie zeby pompe całą zrobić to chyba musze poszukac magika co zrobi sam nastawnik zresztą tylko z nim jest problem w pompie
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt

sprawne A6 V6 :*

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga