koledzy
mam problem z turbo
jade autko śmiga sztanga turbo pracuje
nagle wielki muł obr do 3 tys sztanga nnie pracuje
przygazówka 3-4 razy do 3 tys obr auto znowu śmiga sztanga pracuje niestety tylko na jakiś czas i tak w kółko
sztanga nie pracuje włanczam BS 011 sztanga zaczyna pracowac aż milo
w czym moze lezeć problem n75 niedawno czyszczony według instrukcji
a może ma jakiś związek z problemem z nastawnikiem kąta w vp44
pozdrawiam
[ A6 C5 2.5 Tdi] tajemniczy problem z turbo
[ A6 C5 2.5 Tdi] tajemniczy problem z turbo
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
rychły koniec już ponad rok czasu tak jezdze ale to nie jazda kilka razy trase po 400 km zrobiłe
aha gdy turbina przestaje pracować wychodzi jakiś błąd jeszcze w skrzyni wrzucając D czuć mocne szarpniecie
nr kodu nie pamietam ale opis był że błędny sygnał z ECU
pompa jest rozkalibrowana bo magik grzebał i nic nie zrobił
kąt to bodajże 12 BTDC niezależnie czy LATE czy EARY
aha gdy turbina przestaje pracować wychodzi jakiś błąd jeszcze w skrzyni wrzucając D czuć mocne szarpniecie
nr kodu nie pamietam ale opis był że błędny sygnał z ECU
pompa jest rozkalibrowana bo magik grzebał i nic nie zrobił
kąt to bodajże 12 BTDC niezależnie czy LATE czy EARY
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
No wlasnie. U mnie tez zapisal 550 i 575 (wiecej o tym tu https://a6klub.pl/-a6-c5-25-tdi-turbina-nie-zawsze-pracuje-vt36795.htm ), ale musi byc jeszcze jakis trzeci czynnik, ktory nagle wprowadza ECU w tryb awaryjny... moze przeplywka?
No juz mniej-wiecej wiem co to jest u mnie. Opis w zlinkowanym temacie.
No juz mniej-wiecej wiem co to jest u mnie. Opis w zlinkowanym temacie.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2011, 07:47 przez v3loc1rapt0r, łącznie zmieniany 1 raz.
kąta wtrysku nie moge ustawić bo jest pompa rozkalibrowana
jak ustawiam zeby wszystko było jak książka pisze 1,8 to przy 1400 obrotów kłeby białego dymu za mną
[ Dodano: 2011-07-21, 13:05 ]
witam panowie
wyczyściłem przeplywke faktycznie daje lepsze parametry na vagu
ale problem pozostał
chyba jednak ma to związek z nastawnikiem kąta wtrysku
błąd 550 nie daje sie wykasować
jak mówiłem 3 razu do 3 tys obr auto zaczyna śmigać a bląd daje sie usunąć
aż powróci i kuniec imprezki
nie mam sianka aktualnie zeby pompe całą zrobić to chyba musze poszukac magika co zrobi sam nastawnik zresztą tylko z nim jest problem w pompie
jak ustawiam zeby wszystko było jak książka pisze 1,8 to przy 1400 obrotów kłeby białego dymu za mną
[ Dodano: 2011-07-21, 13:05 ]
witam panowie
wyczyściłem przeplywke faktycznie daje lepsze parametry na vagu
ale problem pozostał
chyba jednak ma to związek z nastawnikiem kąta wtrysku
błąd 550 nie daje sie wykasować
jak mówiłem 3 razu do 3 tys obr auto zaczyna śmigać a bląd daje sie usunąć
aż powróci i kuniec imprezki
nie mam sianka aktualnie zeby pompe całą zrobić to chyba musze poszukac magika co zrobi sam nastawnik zresztą tylko z nim jest problem w pompie
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
1100 hydraulika
6700 łączny koszt
sprawne A6 V6
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga