Witam!!
Znów powraca temat hamulców. Nie pracuje to wszystko jak powinno.
Kiedyś pisałem, że wymieniłem serwo i jest o niebo lepiej, jest nawet idealnie, ale tylko na ciepłym motorze. Nie wiedziałem dlaczego tak się dzieje, więc zacząłem eksperymentować.... Sprawdzone tarcze, klocki, zaciski....
(na marginesie - jest odczuwalne dosyć mocne bicie w kierownicy i w aucie przy hamowaniu z prędkości co najmniej 140 km/h , czy to będą tarcze przednie?? przetoczyłem je i było przez chwile dobrze.... teraz znów to samo)
Wracając do eksperymentów.
Gdy zgaszę cieply silnik, pozostawie auto w bezruchu na chwilę, następnie wcisnę hamulec i przekręce kluczyk w pozycje zapłonu, to występuje slyszalne stuknięcie w Servo.... skojarzyłem to z układem podciśnienia, i odłączyłem wężyk z zaworka zwrotnego podcisnienia, który znajduje się przy przegrodzie, załozyłem zaslepkę (taką jak zakłada się na ostatni wtrysk przy odplywie paliwa), tym samym układ podciśnia (vacum pompa) była połączona tylko z Servo, a więc pracowała tylko dla wspomagania hamulcow.
Hamulce od samego początku były idealne. Fakt , że auto było przymulone, bo turbo nie chodziło, więc rozpędzilem się max 130:)
Wnioskuję, że problem slabych hamulców na zimnym silniku, jak i stuków przy przekręceniu zapłonu leży po stronie układu podcisnienia sterującego turbiną i czyms jeszcze....
Z tego co tu znalazłem tą są jeszcze jakies dwa zawory podcisnienia (N18 i G75)
Koledzy, jak sprawdzic te zawory, czy to one nie robią problemu i jak ewentualnie usunać usterkę??
[ A6 C5] Hamlulce mocniejsze na ciepłym motorze
- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 06 kwie 2010, 22:34
- Lokalizacja: Warszawa
- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 06 kwie 2010, 22:34
- Lokalizacja: Warszawa