Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] Wymiana zawieszenia z S LINE na Standardowe ! Możli

Zawieszenie
slyzgy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 cze 2011, 21:59
Lokalizacja: Kraków

[ A6 C6] Wymiana zawieszenia z S LINE na Standardowe ! Możli

Post autor: slyzgy » 15 cze 2011, 13:12

Witam

Mam A6 z 2006r Kombi Quattro 225km S Line

Jest ona mocno obniżona wstawiając 17'' fele siedzi bardzo nisko.

Aktualnie mam 255/35/19 Et32 (przez co felga obciera o nadkole)

Chciałbym je podnieśc o te 30mm czy jest to możliwe skoro to wersja S?

Jaki zammienki polecacie ?
Muszę wymienic amorki +spreyny czy coś jeszcze ? (np. poduszki)

Jestem z okolic Krakowa znacie jakiegos machera??

Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 15 cze 2011, 14:26

slyzgi nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie to zawieszenie jest super
najlepiej sprzedaj fele i kup 245/45 lub 40/18 z ET 43 będzie bardziej komfortowo i prościej ;)
Jeśli nie dużo ci obciera możesz jeszcze zmienić opony na 245/35/19
i ewentualnie poszukać S-line - 2 cm bo takie sprężyny też są.(wtedy amorki zostaną)
Jesli chcesz wymieniać to musisz tak jak piszesz sprężyny i amory razem
no i koniecznie geometria

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 15 cze 2011, 14:29

Wiem mam ten sam problem ale większość userów szczyci się ,że to s-line a przecież w Polsce i tak nie podjedziesz pod żaden krawężnik (za niskie autko)czy to będą 19 czy16 stki koła. Jedyna nasuwająca się myśl to kupić statek z pneumatyką i problem zostaje rozwiązany. Prawda jest taka ,że s-line nie na nasze drogi ani nasze parkingi.
Dobrze że ja nie mieszkam PL bo od razu zawiecha do wymiany lub zmiana autka. Na 16- stkach i oponach zimowych będziesz pchasz śnieg aż urwie się zderzak a na 18- stkach też zostawisz zderzak wadząc o krawężnik podczas parkowania.

Pozostaje tylko pozazdrościć tym co maja pneumatykę lub allroad-y.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 15 cze 2011, 18:57

Krzycho piszesz jak byś samochody dostawał w spadku :-)
przecież kupujesz to co chcesz więc skąd to pozazdroszczenie pneumatyki?
trzeba było kupić samochód z pneumatyką ;-)

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 15 cze 2011, 22:38

najtaniej możesz kupić większe koła 245/45/18 na zimę może ci podnieść samochód o 1,25 cm

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 16 cze 2011, 08:01

vonito pisze:Krzycho piszesz jak byś samochody dostawał w spadku
Nie w spadku a zarobiony uczciwą pracą nie wszyscy mają biznesy i duże firmy by tak od razu pozwolić sobie kupić autko w pełnej gali.

Jeszcze raz pisze byłem w Polsce parę razy i jazda na niskim profilu oraz zawiasie s-line to porażka. Jak wrócę do kraju na stałe to wtedy pomyślę o allroadzie a razie nie ma takiej potrzeby <lol>
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 16 cze 2011, 08:57

krzycho2626 pisze:Nie w spadku a zarobiony uczciwą pracą
to tak jak każdy tutaj :]
krzycho2626 pisze: nie wszyscy mają biznesy i duże firmy by tak od razu pozwolić sobie kupić autko w pełnej gali.
jaka różnica w cenie między dwu letnim C6 w S-line a z pneumatyką...
to jedynie kwestia wyboru a nie pieniędzy ;)

Danielsnm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 103
Rejestracja: 25 gru 2010, 12:39
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Danielsnm » 21 sie 2011, 11:22

Mam wrażenie że nie do końca rozwinęliśmy temat i jak by na to nie patrzeć to ja tam wolałbym tańsze standardowe zawieszenie niż pneumatyczne.
Sam mam obniżony fabrycznie S-line i chcę zmienić to niskie zawieszenie przed zimą żeby nie katować autka od spodu. Drogi mamy jakie mamy ale zimą przy koleinach jest jeszcze gorzej.

Tak więc szukam rzeczowej odpowiedzi:

1) Czy wystarczy w S-line (-30mm) wymienić jedynie sprężyny i amortyzatory?
2) Czy ma ktoś numery tych sprężyn i amortyzatorów, tak bym mógł poszukać zamienników
3) Która firma robi najsolidniejsze części, czy może kupić używane oryginalne

I na koniec nie piszcie o zakładaniu innych felg czy opon bo koszt felg z oponami będzie zbliżony do wymiany zawieszenia a efekt niemiarodajny.
fajnie mieć audi :)

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 22 sie 2011, 07:02

Wystarczy że zmienisz springi. Z tego co się orientuję amory są takie same zarówno w s line jak i w standardowym.

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 22 sie 2011, 12:58

0x4B25A pisze:kamilos_69, nie są takie same. Są czerwone i droższe...
Czyli??

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 22 sie 2011, 13:00

musisz się dowiedzieć czy amory s-line nie są krótsze od standardu
jesli tak to to raczej trzeba zmieniać całość.

lukasz11402
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
Lokalizacja: opole

Post autor: lukasz11402 » 22 sie 2011, 16:41

Kolega neimaD chce załozyc zawias s-line bo ma standard to poprostu sie zamiencie!! <rotfl>

fora audi

Post autor: fora audi » 01 wrz 2011, 10:03

odgrzeje troche kotleta, bo sam jestem w trakcie wymiany zawiasu 1BV (S-Line) na 1BA (standard). Generalnie trzeba ustalic kategorie wagowa auta w oparciu o wlepke w bagazniku. U mnie (3.0 TDI avant quattro z hakiem)

numery czesci:
tyl 0YL - klasa 11
amortyzator 4F0 513 032 H
sprezyna 4F0 511 115 CA - zolty zielony pomaranczowy - lesjofors 4204254
odbijak - 4f0 512 131

zawias przod 0JL - klasa 11
amortyzator 4F0 413 031 AM
sprezyna 4F0 411 105 BJ - szary zielony zielony zielony - lesjofors 4004266
sprezyna dodatkowa 8D0 412 131 H

mozna sie pokusic o zostawienie sprezyn 1BV i zapodanie tylko amortyzatorow, zrobi sie bardziej miekko, ale amorki szybciej padna, bo nie beda pracowaly w swoim ulubionym zakresie. poza tym amorek 1BA (standard) jest ciut dluższy.

generalnie sprezyna przod w aso: 331PLN, tyl w aso: 360PLN. Do tego amortyzatory. Koszt wiec jakies 2.5k sie robi. Ale bede wymianial, bo w mojej okolicy na 1BV to 0 komfortu jest ...

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 01 wrz 2011, 11:06

panowie a tak z ciekawości jakie macie ciśnienie w kołach?
bo widzę że ponad połowa pompuje za dużo...

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 01 wrz 2011, 14:30

U mnie na 17'' 225 dałem 2.6

vonito, weź pod uwage, że wiele osó 'tankuje' powietrze na stacjach, gdzie manometry działają z różna precyzją... Sam sprawdzałem i miałem ciśnienie od 2.1 - 2.5 a u wulkanizatora na dobrym sprzęcie 2.6 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga