Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ All ] Landi Renzo - dyskusja, opinie i mój problem.

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Fontesen

[ All ] Landi Renzo - dyskusja, opinie i mój problem.

Post autor: Fontesen » 08 cze 2011, 14:42

Witam serdecznie. W związku z tym że u nas na forum chyba nie ma tematu dotyczącego Landi, postanowiłem taki stworzyć.

Z iloma ludźmi co gadałem, każdy mówi, zę LR to instalacja z wyższej półki, zę jest bezawaryjna, ze pracuje bardzo łądnie. Generalnie same superlatywy. Tym również się pokirowałem, gdy kupywałem swoją audikę. Myślę instalacja LR, to bedzie śmigała, ze nie będe wiedział że mam auto w gazie.
Niestety. Już po pierwszej wizycie u gazownika, i jakiejśtam reglacji, wymianie filtrów zaczęły dziać się cyrki i tak trwają do tej pory (ponad rok) Okazało się zę to dysze za duże (4mm <zalamka> ) oczywiście zmiana na 2.4. Miuesiąc temu auto przestało jeździć. Zaczął szarpać, no tragedia. Pojechałem do gazownika (jużu mnie w mieście) powiedział że reduktor nie trzyma ciśnienia i jest do wymiany. Po postoju przy przegazowaniu pokazywał 0,5 bara. myślę OK miał prawo paść. Dla ciekawskich, reduktor do auta 165 konnego był założony ten mały LR ( nie kwadraciak) Nie wiem jak to jeździło.
Założyłem wiec polecanego tu na forum KME GOLD. Po montażu, ten sam problem - auto szarpie. Zadzwoniłem do warszawy, i gosćkazał mi zmierzyć napiecie na listwach wtryskowych typu matrix. Okazało zsię że nie pa prądu na drugiej sekcji.
Listwy wysłałem do regeneracji do rzeszowa ( 2 sztuki) PO regeneracji i czyszczeniu, pomyślałem ze już będzie dobrze, auto nei bedzie gasło, szarpało. falowało na obrotach i będzie przełączało gaz w sposób niezauważalny.

Zbyt piękne zeby było prawdziwe. Po montażu listew jedyne co ustąpiło to szarpanie auta. (Da się teraz jeździć, auto ma moc itd.) Jednak przy przełaczeniu na gaz jest szarpnięcie takie jak było, gdy dojeżdzam do skrzyżowania auto potrafi zgasnać, i dalej falują obroty jak wcisnę sprzęgło.

Zeby było ciekawiej nie jest podlaczony czujnik temperatury wody do instalacji gazowej. Nie wiadomo jak go podłaczyć.Przełącza się jak się jej chce (choć stosunkowo krótko)
Reasumując wydałem kupię kasy, zmarnowałem czasu i paliwa na dojazd do gazowników, a gaz chodzi jak w starym golfie na dojechanej instalce.

Gazownik powidział mi ze mam złe swiece, i lepiej na tym gazie nie bedzie. Dodam ze świece są NGK BKR6KUB czyli takie jak podaje katalog NGK. A on mi mówi ze przerwa między elektrodą ma być 0,8 mm. Skąd ja mam takie wziaść??

Miałem A4 z instalacją stag300 i tam wszystko chodziło super. Filtry i nic poza tym.ÂŻadnych problemów. Po półtora roku regeneracja valteków i dalej jeździłem.

Tutaj też zastanawiam się nad zmianą elektroniki na staga 300...


Sorka ze się rozpisałem. może dlatego zeby się trochę wyzalić i poznać wasze zdanie na ten temat. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 08 cze 2011, 15:05

Wymiana sterownika to kupa kasy. Też miałem niedawno jazdy z gazownikiem i nie wiedział co jest grane, bo nie wiedział jak się gazuje turbo - Ty masz dużo łatwiejszy silnik do zagazowania i nie potrafią Ci go zrobić. Poszukaj w okolicy polecanego gazownika i udaj się na poprawki. Chrzań gwarancję u pachciarza, bo ona i tak Ci nic nie da.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 08 cze 2011, 15:25

HattoriHonza pisze:Wymiana sterownika to kupa kasy. Też miałem niedawno jazdy z gazownikiem i nie wiedział co jest grane, bo nie wiedział jak się gazuje turbo - Ty masz dużo łatwiejszy silnik do zagazowania i nie potrafią Ci go zrobić. Poszukaj w okolicy polecanego gazownika i udaj się na poprawki. Chrzań gwarancję u pachciarza, bo ona i tak Ci nic nie da.
Byłem umówiony żeby jechać do warszawy na słomianą 14, ale skalkulowałem sobie, zę poraz kolejny paliwo i regulacja to 300 zł, i jeszcze 2 takie regulacjei mam całąnową elektronikę staga 300. Sam już nie wiem co robić.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 cze 2011, 00:39

Bo jak byś miał z prawdziwego zdarzenia Landi Renzo Omegas to miałbyś z reduktorem IG1 i wtryskiwaczami MED a nie Matrixami.
Tak po za tym to musisz zmienić gazownika.

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: sneer » 09 cze 2011, 08:13

No więc stało się. Założyłem LR Omegas. Na razie jestem zachwycony. Co ciekawe na wykresie z hamowni na gazie wyszło mi 2 KM mocy więcej jak na benzynie, również trochę większy i bardziej płynny moment obrotowy. Samochód przyspiesza jak na benzynie albo lepiej, na gaz przełącza się niezauważalnie. Co do głośnych wtryskiwaczy MED: słychać je przy otwartej masce (cykają ale bez przesady, nie jak diesel jak piszą niektórzy), przy zamkniętej prawe w ogóle - trzeba by się wsłuchać, w kabinie nic nie słychać nawet z wyłączoną klimą i radiem. Przy czym ja mam białe MED-y, nie wiem jak przy czarnych. No i oczywiście ma znaczenie dobre wyciszenie Audi.

Dzięki wszystkim za opinie, a szczególnie koledze fassi1.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 cze 2011, 11:15

Daj tu jakies fotki spod maski, ciekawy jestem jak upchali te listwy z medami i gdzie wpakowali reduktor.

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

[ A6 C5]

Post autor: sneer » 09 cze 2011, 17:00

oto zdjęcia LR Omegas, nie ma zdjęcia centrali sterującej - jest obok akumulatora pod klapką.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2011, 15:44 przez sneer, łącznie zmieniany 2 razy.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 09 cze 2011, 17:40

fassi1 pisze:Bo jak byś miał z prawdziwego zdarzenia Landi Renzo Omegas to miałbyś z reduktorem IG1 i wtryskiwaczami MED a nie Matrixami.
Tak po za tym to musisz zmienić gazownika.
WIem. u mnei to jest jakaś porażka, druciarstwo i wogóle do kitu.

Z tym gazownikiem to też masz racje. Tyle ze u mnie nie ma nikogo, kto podejmie się landi renzo, bo nie wiedzą i niej nic. i nie mają programów.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 cze 2011, 18:51

kolego sneer widzę że nie cackali się z twoim autem, wielka dziura wywiercona na ścianie grodziowej na okablowanie idące od sterownika.
Nie za bardzo podoba mi się przymocowanie reduktora do pompy ABSu, wszelkie drgania reduktora będą się na nią przenosić.
Montując Landi raczej nie ma wyboru i trzeba potraktować dość ostro osłone silnika, ale przynajmniej wtryskiwacze zamocowane są rozsądnie blisko kolektora, nie z jakimiś kilometrowymi wężykami.
Najważniejsze żeby działało bezproblemowo.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 09 cze 2011, 22:26

sneer, kto zakładał?? a co do instalki to osobiście wolę jak jest wszystko schowane pod osłonami.. ale ważne żeby dobrze chodziło..

np. tak Obrazek
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: sneer » 09 cze 2011, 22:48

a mi się podoba właśnie jak wtryskiwacze są na wierzchu, szczególnie tak ładnie zamontowane. Co ciekawe, to cykanie wtrysków gazu też jest fajne na jałowym przy otwartej masce, ale jak przyspieszam to oczywiście dźwięk V6 jest najpiękniejszy.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 09 cze 2011, 23:50

..jak to mówią o gustach się nie dyskutuję powiedz jeszcze gdzie montowałeś??
masz zdjęcia nawierconego kolektora??
Podjedź za jakiś czas do mnie zerkniemy na korekty zobaczymy czy aby wszystko ok.. chyba, że masz Vag-a
sneer pisze:dźwięk V6 jest najpiękniejszy.
jak podjedziesz to pokażę Ci co potrafi V8 <lol> <rotfl> <lol>
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: sneer » 10 cze 2011, 07:53

Arkadiuso, montowałem w NAGAZ. Muszę przyznać że obsługa jest tam profesjonalna i znają się na rzeczy. Dzięki za propozycje co do sprawdzenia, jak trochę pojeżdżę to się odezwę na pocztę. Co do V8 - rzeczywiście piękny dźwięk, prawie tak przyjemny dla ucha jak V6 <hura>

Awatar użytkownika
Marcel89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2011, 23:51
Lokalizacja: sieradzewo

Post autor: Marcel89 » 10 cze 2011, 08:37

jak podjedziesz to pokażę Ci co potrafi V8 <lol> <rotfl> <lol>[/quote]

a mi nie pokazałeś co potrafi V8 <lol>
było 80 B4 1.9 TDI 1Z, A4 B5 1.8T AEB....jest A6 C5 2.4 V6 ARJ :-)

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 10 cze 2011, 13:57

sneer pisze:prawie tak przyjemny dla ucha jak V6
noo żartować to ty lubisz...
Marcel89 pisze:a mi nie pokazałeś co potrafi V8
a jakoś tak wyszło trzeba było powiedzieć.. jak będziesz w pobliżu to zapraszam.. nawet dam Ci kawałek za kółkiem usiąść.. <rotfl>
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga