[ A6 C5] spadek mocy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 18 lis 2010, 17:07
- Lokalizacja: Kotliny>Puławy<Wawa
[ A6 C5] spadek mocy
witam wszystkich klubowiczów!
potrzebuje małej pomocy,zaczne od poczatku
przypchal mi sie filtr oleju kawałek przejechałem dalej był holowany
mechanik stwierdził ze jest silnik strasznie zasyfiony i trzeba czyscic
i tak sie stalo od dolu wszystko bylo rozebrane i czyszczone(wymienione nowe panewki)
tak samo góra była ściągana i czyszczona glowica ijak si niemyle regenerowana a i pasek rozrzadu byl wymieniony wszystko ladnie pieknie ale potej naprawie samochod stracil duzo mocy jedzie bo jedzie a silnik mam 1.8T i troszke ciezej pali:( co moze byc przyczyna??
z gory dziękuje za pomoc i pozdrawiam
potrzebuje małej pomocy,zaczne od poczatku
przypchal mi sie filtr oleju kawałek przejechałem dalej był holowany
mechanik stwierdził ze jest silnik strasznie zasyfiony i trzeba czyscic
i tak sie stalo od dolu wszystko bylo rozebrane i czyszczone(wymienione nowe panewki)
tak samo góra była ściągana i czyszczona glowica ijak si niemyle regenerowana a i pasek rozrzadu byl wymieniony wszystko ladnie pieknie ale potej naprawie samochod stracil duzo mocy jedzie bo jedzie a silnik mam 1.8T i troszke ciezej pali:( co moze byc przyczyna??
z gory dziękuje za pomoc i pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 18 lis 2010, 17:07
- Lokalizacja: Kotliny>Puławy<Wawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 18 lis 2010, 17:07
- Lokalizacja: Kotliny>Puławy<Wawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 18 lis 2010, 17:07
- Lokalizacja: Kotliny>Puławy<Wawa
mam taki silnik i kiedys tam wyczytałem w sieci,że za spadek mocy mogą odpowiadać poniższe podzespoły.
MAF (przepływomierz), zaniża wartości lub nie wskazuje zadanych wartości
- nieszczelności w dolocie
- nieszczelności w układzie podciśnienia
- zawór DV
- zawór N75
- świece (wiek, przebieg...)
- cewki zapłonowe
- zatkany (!) filtr powietrza
- czujnik temperatury cieczy G62
- Przepustnica (brud, brak sygnału położenia przepustnicy)
- sonda lambda
- pompa paliwa
- filtr paliwa
Za mechaników jesteś pewien i osobę która Ci błędy czytała. Może ktoś z forum podepnie vaga i potwierdzi
MAF (przepływomierz), zaniża wartości lub nie wskazuje zadanych wartości
- nieszczelności w dolocie
- nieszczelności w układzie podciśnienia
- zawór DV
- zawór N75
- świece (wiek, przebieg...)
- cewki zapłonowe
- zatkany (!) filtr powietrza
- czujnik temperatury cieczy G62
- Przepustnica (brud, brak sygnału położenia przepustnicy)
- sonda lambda
- pompa paliwa
- filtr paliwa
Za mechaników jesteś pewien i osobę która Ci błędy czytała. Może ktoś z forum podepnie vaga i potwierdzi
Mi ostatnio nawaliła przepływka dziś własnie wymieniłem, w sumie jak się tak zastanowię to już wcześniej dawał znać że się żegna. Aż w końcu na trasie padł całkiem, silnik zaczął żyć własnym życiem. Proponuje jak koledzy wcześniej przede wszystkim vaga, pamiętaj tylko, że tak jak u mnie po padnięciu przepływki, wiele dodatkowych błędów się pokazuje jak np. zawór N75.
Objawami był brak trzymania obrotów i problemy z utrzymaniem stałej prędkości. Odepnij przepływkę i zobacz czy coś się zmieni.
Objawami był brak trzymania obrotów i problemy z utrzymaniem stałej prędkości. Odepnij przepływkę i zobacz czy coś się zmieni.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 18 lis 2010, 17:07
- Lokalizacja: Kotliny>Puławy<Wawa