Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] [A6c5 2,5TDI AFB] Nierówna praca i dym

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

[ A6 C5 2.5 Tdi] [A6c5 2,5TDI AFB] Nierówna praca i dym

Post autor: coot » 06 cze 2011, 22:24

Czym mogą być spowodowane takie korekcje wtrysków ?

Obrazek

Obrazek

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 07 cze 2011, 11:03

Najprościej można by powiedzieć o mega lejących (zatartych) wtryskach, ale nie jestem pewny na 100%.
Silnik na wolnych obrotach pracuje równo? Jeśli tak odłącz wtrysk sterujący i opisz reakcję (i ogólnie więcej info).

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 07 cze 2011, 15:52

Na wolnych pracuje bardzo nie równo , zero reakcji na odpięcie wtrysku sterującego . VAG nie wyświetla żadnych błędów.

[ Dodano: 2011-06-07, 15:55 ]
narastało to zbiegiem czasu po regeneracji pompy wtryskowej

[ Dodano: 2011-06-07, 22:29 ]
Na razie udało mi się ustalić że spadły 3 dźwigienki na lewej głowicy i 1 na prawej , jutro wymieniam rozrząd (bo już czas) , popychacze i wtryski.

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 08 cze 2011, 08:53

spadły 3 dźwigienki na lewej głowicy i 1 na prawej
Kurcze- mam nadzieję że pamiętasz na których cylindrach pospadały te dźwigienki- można by porównać z logami czy ma to wpływ na korekcje <mysli> . Bo jeśli tak to może wtryski są dobre...

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 08 cze 2011, 15:42

jedna spadła na prawej głowicy cylinder środkowy wydech ,dwie spadły na lewej głowicy cylinder środkowy wydech i ssanie , jedna na lewej głowicy cylinder bliżej rozrządu ssanie. U znajomego z dźwigienkami był podobny motyw i silnik pracował normalnie .

[ Dodano: 2011-06-08, 15:47 ]
ktoś robił tuning i dawkę paliwa ma ustawioną od około 1300obr/min 80mg i tak jest w dalszym zakresie może od tego padły wtryski normalnie dawka jest około 40mg

[ Dodano: 2011-06-10, 15:55 ]
Auto chodzi już normalnie padnięte były wtryskiwacze , przy okazji zmienione hydropopychacze i rozrząd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja