[A6 C4] Problem z Pompa paliwowa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:57
- Lokalizacja: Łódź
[A6 C4] Problem z Pompa paliwowa
Witam
Mam pewien problem.
wczoraj zobaczyłem ze z górnej czesci pompy paliwa (on) w miejscu łączenia górnej pokrywy
saczy sie paliwo po prostu kapie. odkreciłem ową pokrywe wymieniłem uszczelke i tak samo skreciłem. No i tu sie zaczyna problem chciałem odpalic silnik długo kręcił po czym zapalił dostał max obrotów chmura dymu z rury i zgasł. za drugim razem ten sam problem 3 raz juz nie próbowałem ze wzgledu ze akumulator zaczynał padać. BARDZO PROSZE O POMOC na początku czerwca wyjeżdżam z córkaw góry i auto jest mi niezbedne a nie chce jej zawieść.
Mam pewien problem.
wczoraj zobaczyłem ze z górnej czesci pompy paliwa (on) w miejscu łączenia górnej pokrywy
saczy sie paliwo po prostu kapie. odkreciłem ową pokrywe wymieniłem uszczelke i tak samo skreciłem. No i tu sie zaczyna problem chciałem odpalic silnik długo kręcił po czym zapalił dostał max obrotów chmura dymu z rury i zgasł. za drugim razem ten sam problem 3 raz juz nie próbowałem ze wzgledu ze akumulator zaczynał padać. BARDZO PROSZE O POMOC na początku czerwca wyjeżdżam z córkaw góry i auto jest mi niezbedne a nie chce jej zawieść.
konrado8509
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:57
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 lut 2011, 19:44
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Rikimaru, przesunięcie nastawnika o pół milimetra już znacząco zmienia dawke.. a kilka milimetrów ? nastawnik aż takiej dużej regulacji nawet nie ma.. nie myle sie ?Rikimaru pisze:Jeśli dobrze myślę to zdjąłeś nastawnik pompy. Ten nastawnik reguluje jaką dawkę paliwa otrzymuje silnik.
Powinny być oznaczenia w jakiej pozycji powinien być nastawnik, każde przesuniecie go o kilka milimetrów zmienia dawkę paliwa.
Audi.. Love.. Forever..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
oczywiście że nie ma i jego pełny zakres regulacyjny nie wiem czy ma 0,5mmPajak99920 pisze:Rikimaru, przesunięcie nastawnika o pół milimetra już znacząco zmienia dawke.. a kilka milimetrów ? nastawnik aż takiej dużej regulacji nawet nie ma.. nie myle sie ?Rikimaru pisze:Jeśli dobrze myślę to zdjąłeś nastawnik pompy. Ten nastawnik reguluje jaką dawkę paliwa otrzymuje silnik.
Powinny być oznaczenia w jakiej pozycji powinien być nastawnik, każde przesuniecie go o kilka milimetrów zmienia dawkę paliwa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:57
- Lokalizacja: Łódź
No wiec panowie mieliscie racje poluzowałem sruby przesunołem o 0,5 mm i juz chodzi super tyle tylko ze juz z tego miejsca nie cieknie ale leci gdzies indziej wiec nie zastanawiajac sie wyciągnołem całą pompe znalazłem dobrego pompiarza i zawiozłem mu ja do regeneracji i uszczelnienia w poniedziałek po 16 do odbioru.
Jesli bedziecie szukac dobrego i taniego pompiarza dajcie znac mam goscia robi tanio i solidnie oczywiscie w ÂŁodzi.
[ Dodano: 2011-05-29, 13:40 ]
a pozatym rozmawiałem z gosciem z serwisu i wcale nie trzeba vaga wystarczy sie pobawic poluzowac sruby przesunac zakrecic właczyc silnik i obserwowac obroty
[ Dodano: 2011-05-29, 13:40 ]
jak za wysokie to jeszcze raz ro samo az do skutku.
Jesli bedziecie szukac dobrego i taniego pompiarza dajcie znac mam goscia robi tanio i solidnie oczywiscie w ÂŁodzi.
[ Dodano: 2011-05-29, 13:40 ]
a pozatym rozmawiałem z gosciem z serwisu i wcale nie trzeba vaga wystarczy sie pobawic poluzowac sruby przesunac zakrecic właczyc silnik i obserwowac obroty
[ Dodano: 2011-05-29, 13:40 ]
jak za wysokie to jeszcze raz ro samo az do skutku.
konrado8509
- Lipton
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 836
- Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
w taki sposób masz na oko dobrze a na słuch to różnie bywakonrado8509 pisze:a pozatym rozmawiałem z gosciem z serwisu i wcale nie trzeba vaga wystarczy sie pobawic poluzowac sruby przesunac zakrecic właczyc silnik i obserwowac obroty
[ Dodano: 2011-05-29, 13:40 ]
jak za wysokie to jeszcze raz ro samo az do skutku.
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
sorry ale jaki problem jest w podłaczeniu vag'a -przecie każdy szanujący sie mechanik (a co dopiero pompiarz) ma taki kabel albo kts'akonrado8509 pisze:a pozatym rozmawiałem z gosciem z serwisu i wcale nie trzeba vaga wystarczy sie pobawic poluzowac sruby przesunac zakrecic właczyc silnik i obserwowac obroty
moze gość bierze mało za robote a jest dobry w mechanice , ale pomijająć wszystko to lepiej bedzie dla twojego silnika jak sam o niego zadbasz i wykalibrujesz sobie dawekę samemu - to jest robota na dosłownie 5minut .
auto nie bedzie kopcilo i nie bedzie też za duzo paliło a zapalać bedzie ok
pozatym jak ja bawiłem sie u siebie nastawnikiem - regulujać dawke poczewszy od 2.2mg jak było zanim zacząlem , przez 7mg -chwilowe ustawnienie , nie zauwazyłem zmiany w obrotach silnika , zawsze trzymał ok 840 obr/min , zmieniał sie tylko moment odpalenia zimnego silnika - przy 2.2 doslonie od strzała - 1 obrót wałem przy 7 mg krecić trzeba było z 6 obrotów
Tak jak Lechu, uważam że nastawnik to zbyt precyzyjna rzecz aby można bylo go regulować na "oko". Ta technika to raczej tzw DRUT, i lepiej tego nie dublować
Łan tu sri TDI :mrgreen:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:57
- Lokalizacja: Łódź
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
a czytałeś 100-c4a6-c425-tdi-aat-aelhowtozmiana-da ... t12944.htmkonrado8509 pisze:czyli ja sam nie wiem do konca co to oznacza tzn trzeba autko do komputera podłaączyć ? zeby wyregulowac dawkę??
i to 100-c4a6-c425-tdi-aat-aelhowtozmiana-ka ... t12329.htm
Kąt wtrysku i dawka to 2 podstawowe rzeczy które musza grać w zasilaniu diesla
Łan tu sri TDI :mrgreen:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:57
- Lokalizacja: Łódź
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga