Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] Problem z Pompa paliwowa

Silniki wysokoprężne
konrado8509
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:57
Lokalizacja: Łódź

[A6 C4] Problem z Pompa paliwowa

Post autor: konrado8509 » 26 maja 2011, 15:27

Witam
Mam pewien problem.
wczoraj zobaczyłem ze z górnej czesci pompy paliwa (on) w miejscu łączenia górnej pokrywy
saczy sie paliwo po prostu kapie. odkreciłem ową pokrywe wymieniłem uszczelke i tak samo skreciłem. No i tu sie zaczyna problem chciałem odpalic silnik długo kręcił po czym zapalił dostał max obrotów chmura dymu z rury i zgasł. za drugim razem ten sam problem 3 raz juz nie próbowałem ze wzgledu ze akumulator zaczynał padać. BARDZO PROSZE O POMOC na początku czerwca wyjeżdżam z córkaw góry i auto jest mi niezbedne a nie chce jej zawieść.
konrado8509

Awatar użytkownika
Rikimaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Rikimaru » 26 maja 2011, 16:03

Jeśli dobrze myślę to zdjąłeś nastawnik pompy. Ten nastawnik reguluje jaką dawkę paliwa otrzymuje silnik.
Powinny być oznaczenia w jakiej pozycji powinien być nastawnik, każde przesuniecie go o kilka milimetrów zmienia dawkę paliwa.

konrado8509
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konrado8509 » 26 maja 2011, 16:22

no nie wiem jak dodac fotke to bym pokazał co dokładnie zdjołem ale silnika nie właczałem tak jak zdjołem tak załozyłem tylko uszczelke wymieniłem

[ Dodano: 2011-05-26, 16:27 ]
masz moze gg tam ci przesle
konrado8509

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 26 maja 2011, 21:59

Wypowiedzialem się już wcześniej w temacie, wątek się dubluje w temacie `Warsztat...`. Proszę moda o przeniesienie mojego posta.
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

AEL++
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 24 kwie 2011, 22:11
Lokalizacja: K-ce

Post autor: AEL++ » 27 maja 2011, 07:37

można się obejść bez vaga i przesunąć lekko nastawnik w stronę rozrządu,żeby zmniejszyć dawkę bądź zobaczyć czy dobrze złożone,bo może bolec nie wszedł w otwór pierścienia regulującego dawkę na tłokorozdzielaczu...

Pajak99920
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 10 lut 2011, 19:44
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Pajak99920 » 27 maja 2011, 13:39

Rikimaru pisze:Jeśli dobrze myślę to zdjąłeś nastawnik pompy. Ten nastawnik reguluje jaką dawkę paliwa otrzymuje silnik.
Powinny być oznaczenia w jakiej pozycji powinien być nastawnik, każde przesuniecie go o kilka milimetrów zmienia dawkę paliwa.
Rikimaru, przesunięcie nastawnika o pół milimetra już znacząco zmienia dawke.. a kilka milimetrów <mysli> ??? nastawnik aż takiej dużej regulacji nawet nie ma.. nie myle sie ?
Audi.. Love.. Forever..

Awatar użytkownika
Rikimaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Rikimaru » 27 maja 2011, 22:26

No Panowie nie będziemy się kłócić o jakieś milimetry <piwo>
Ale bez vaga się nie obejdzie moim skromnym zdaniem. Chyba, że mechanicy robią to w inny magiczny sposób.

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 28 maja 2011, 18:11

Pajak99920 pisze:
Rikimaru pisze:Jeśli dobrze myślę to zdjąłeś nastawnik pompy. Ten nastawnik reguluje jaką dawkę paliwa otrzymuje silnik.
Powinny być oznaczenia w jakiej pozycji powinien być nastawnik, każde przesuniecie go o kilka milimetrów zmienia dawkę paliwa.
Rikimaru, przesunięcie nastawnika o pół milimetra już znacząco zmienia dawke.. a kilka milimetrów <mysli> ??? nastawnik aż takiej dużej regulacji nawet nie ma.. nie myle sie ?
oczywiście że nie ma i jego pełny zakres regulacyjny nie wiem czy ma 0,5mm <lol>
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

konrado8509
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konrado8509 » 29 maja 2011, 13:36

No wiec panowie mieliscie racje poluzowałem sruby przesunołem o 0,5 mm i juz chodzi super tyle tylko ze juz z tego miejsca nie cieknie ale leci gdzies indziej wiec nie zastanawiajac sie wyciągnołem całą pompe znalazłem dobrego pompiarza i zawiozłem mu ja do regeneracji i uszczelnienia w poniedziałek po 16 do odbioru.

Jesli bedziecie szukac dobrego i taniego pompiarza dajcie znac mam goscia robi tanio i solidnie oczywiscie w ÂŁodzi.

[ Dodano: 2011-05-29, 13:40 ]
a pozatym rozmawiałem z gosciem z serwisu i wcale nie trzeba vaga wystarczy sie pobawic poluzowac sruby przesunac zakrecic właczyc silnik i obserwowac obroty

[ Dodano: 2011-05-29, 13:40 ]
jak za wysokie to jeszcze raz ro samo az do skutku.
konrado8509

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 29 maja 2011, 13:43

konrado8509 pisze:a pozatym rozmawiałem z gosciem z serwisu i wcale nie trzeba vaga wystarczy sie pobawic poluzowac sruby przesunac zakrecic właczyc silnik i obserwowac obroty

[ Dodano: 2011-05-29, 13:40 ]
jak za wysokie to jeszcze raz ro samo az do skutku.
w taki sposób masz na oko dobrze ;) a na słuch to różnie bywa ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 29 maja 2011, 19:20

konrado8509 pisze:a pozatym rozmawiałem z gosciem z serwisu i wcale nie trzeba vaga wystarczy sie pobawic poluzowac sruby przesunac zakrecic właczyc silnik i obserwowac obroty
sorry ale jaki problem jest w podłaczeniu vag'a -przecie każdy szanujący sie mechanik (a co dopiero pompiarz) ma taki kabel albo kts'a
moze gość bierze mało za robote a jest dobry w mechanice , ale pomijająć wszystko to lepiej bedzie dla twojego silnika jak sam o niego zadbasz i wykalibrujesz sobie dawekę samemu - to jest robota na dosłownie 5minut .
auto nie bedzie kopcilo i nie bedzie też za duzo paliło a zapalać bedzie ok

pozatym jak ja bawiłem sie u siebie nastawnikiem - regulujać dawke poczewszy od 2.2mg jak było zanim zacząlem , przez 7mg -chwilowe ustawnienie , nie zauwazyłem zmiany w obrotach silnika , zawsze trzymał ok 840 obr/min , zmieniał sie tylko moment odpalenia zimnego silnika - przy 2.2 doslonie od strzała - 1 obrót wałem przy 7 mg krecić trzeba było z 6 obrotów
Tak jak Lechu, uważam że nastawnik to zbyt precyzyjna rzecz aby można bylo go regulować na "oko". Ta technika to raczej tzw DRUT, i lepiej tego nie dublować
Łan tu sri TDI :mrgreen:

konrado8509
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konrado8509 » 29 maja 2011, 20:36

czyli ja sam nie wiem do konca co to oznacza tzn trzeba autko do komputera podłaączyć ??? zeby wyregulowac dawkę??
konrado8509

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 29 maja 2011, 20:41

konrado8509, dawkę regulujesz ręcznie ale po podpięciu sprawdzasz jej parametry
Obrazek

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 29 maja 2011, 21:16

konrado8509 pisze:czyli ja sam nie wiem do konca co to oznacza tzn trzeba autko do komputera podłaączyć ??? zeby wyregulowac dawkę??
a czytałeś 100-c4a6-c425-tdi-aat-aelhowtozmiana-da ... t12944.htm

i to 100-c4a6-c425-tdi-aat-aelhowtozmiana-ka ... t12329.htm

Kąt wtrysku i dawka to 2 podstawowe rzeczy które musza grać w zasilaniu diesla
Łan tu sri TDI :mrgreen:

konrado8509
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 wrz 2009, 18:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konrado8509 » 30 maja 2011, 18:46

no wiec tak odebrałem pompe z serwisu podłączyłem wszystko ok tylko teraz strasznie kopci nawet na postoju i ciezko pali trzeba troche krecic zanim załapie a jak juz załapie to własnie kopci co teraz musze zrobic pomocy prosze
konrado8509

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga