witam wszystkich. pilnie potrzebuję pomocy bo juz nie mam sil do tej klimy u mnie. jakis rok temu pisalem o problemie ze zbyt obciazonym silnikiem po wlaczeniu klimy, auto pali ok 3litrow wiecej gasnie na skrzyzowaniach, probowalem chyba wszystkiego wkoncu sie poddalem i postanowilem wlaczac klime tylko na chwile az schlodzi sie auto i wtedy wylaczalem az do ostatniego miesiaca, juz 3 razy pasek mi pekl ten oczywiscie co kompresor na nim chodzi. prosze bardzo o pomoc. vag nic nie wykrywa!
pozdro
[ A6 C5] problem z klimatyzacją
jutro robie podmiane kompresorów, odgrzybianie, przeczyszczenie poprostu full service;] dam znac ale jakby ktos mial jakies jeszcze pomysly to poprosze
[ Dodano: 2011-05-22, 23:31 ]
witam ponownie. zaczne od tego co bylo zrobione, a wiec wymiana sprezarki(uzywka oczywiscie z gwarnacja) przeczyszczenie i odgrzybienie itp czyli full serwis. ale niestety auto chodzi bardzo kiepsko na klimie, niby chlodzi ale jest tak obciazony jakbym mial pod maska silnik 700cm3:( postanowilem pojechac pod fachowy VAG i bledy jakie wyskakuja to przepustnica i sonda, powiedzcie mi czy to moze byc przyczyna? a moze jest ktos w okolicach mojego miasta kto dobrze sie zna na audi? pozdro
[ Dodano: 2011-05-22, 23:33 ]
jeszcze jedno: jak jest ze spadkiem napiecia przy klimie? mam na mysli ten licznik co jest w a6 bez klimy wskazuje 16 ale jak wlacze to spada czasmi nawet do 14
[ Dodano: 2011-05-22, 23:31 ]
witam ponownie. zaczne od tego co bylo zrobione, a wiec wymiana sprezarki(uzywka oczywiscie z gwarnacja) przeczyszczenie i odgrzybienie itp czyli full serwis. ale niestety auto chodzi bardzo kiepsko na klimie, niby chlodzi ale jest tak obciazony jakbym mial pod maska silnik 700cm3:( postanowilem pojechac pod fachowy VAG i bledy jakie wyskakuja to przepustnica i sonda, powiedzcie mi czy to moze byc przyczyna? a moze jest ktos w okolicach mojego miasta kto dobrze sie zna na audi? pozdro
[ Dodano: 2011-05-22, 23:33 ]
jeszcze jedno: jak jest ze spadkiem napiecia przy klimie? mam na mysli ten licznik co jest w a6 bez klimy wskazuje 16 ale jak wlacze to spada czasmi nawet do 14
mialem podobną historie z moim 2.4 165 KM
Z tym że ładowanie na zimnym bylo idealnie wysokie, wraz z nagrzaniem silnika słabło. Do tego włączasz światła,nawiew,klima, radio noo i prąd na desce spada. Rowniez gasł na dojazdach do skrzyzowan ale nie reguła, nie zawsze ale napewno zawsze gdy korzystasz z ABSu 3s i dłuzej. Nie bylo problemu zeby kwas był niedoładowany.
Ostatecznie problem nie został rozwiązany a samochod sprzedany, totalnie nie wiedzialem o co chodzi i nie wiem do dzis, z tym że mi spadało do na 12V+pół grubości wskazówki![:/ :/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
Z tym że ładowanie na zimnym bylo idealnie wysokie, wraz z nagrzaniem silnika słabło. Do tego włączasz światła,nawiew,klima, radio noo i prąd na desce spada. Rowniez gasł na dojazdach do skrzyzowan ale nie reguła, nie zawsze ale napewno zawsze gdy korzystasz z ABSu 3s i dłuzej. Nie bylo problemu zeby kwas był niedoładowany.
Ostatecznie problem nie został rozwiązany a samochod sprzedany, totalnie nie wiedzialem o co chodzi i nie wiem do dzis, z tym że mi spadało do na 12V+pół grubości wskazówki
![:/ :/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga