[A6 C5 1.9 Tdi] Problem z przyspieszaniem .
- mastach41
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 17:19
- Lokalizacja: Suwałki / Podlaski
[A6 C5 1.9 Tdi] Problem z przyspieszaniem .
witam wszystkich , natknąłem sie na pewny problem z moim audi , otóż stracił kompletnie moc , wciskam pedał gazu do oporu a silnik osiąga ledwo 2tys obrotów przy tym bardzo głośno chodzi . Z tego co zdołałem usłyszeć to turbina działa lecz w ogóle samochód nie ma ciagu . Mój szwagier miał podobny problem ze swoją a4-ką , wymienił jeżeli sie nie myle to "elektroniczny zawór turbiny " , powiedzcie mi czy to może być przyczyną tego braku mocy Silnik 1.9 tdi (110km)
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
* Straszne rzeczy, najpierw SZUKAJKA i myślę że tam znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie bo tego tyle jest że książkę można by było napisać ...
* Zazwyczaj N75 albo rzadziej MAF
* Zazwyczaj N75 albo rzadziej MAF
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
- mastach41
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 17:19
- Lokalizacja: Suwałki / Podlaski
Splawik pisze:mastach41, Podepnij auto pod VAGa i napisz jakie błędy pokazało.
Wcześniej takiego typu rzeczy zdarzały sie rzadziej teraz tylko tak jest , ostatnio podpinałem pod VAGa przy okazji usterki zamka przedniego i nic mi nie pokazało a przynajmniej według mnie nie bylo tak niczego o tym zaworze , elektronik mówił że w silników nie ma żadnych błędów
Witaj
tak jak pisał wyżej kolega .
Przyczyn może być kilka : zapieczone kierownice w turbinie , ''sztanga'' , padła ''grucha''albo ten zawór co pisałeś lub przepływomierz ewentualnie filtr paliwa to wszystkie problemy które były opisywane na forum w podobnych przypadkach.
Możesz wklepać w ''szukajke'' i poczytać .
Też przerabiałem ten problem całkiem niedawno i w moim przypadku były to zapieczone kierownice po sezonie zimowym i delikatnej jeździe (dziadkowej;);) )
Pozdrawiam.
tak jak pisał wyżej kolega .
Przyczyn może być kilka : zapieczone kierownice w turbinie , ''sztanga'' , padła ''grucha''albo ten zawór co pisałeś lub przepływomierz ewentualnie filtr paliwa to wszystkie problemy które były opisywane na forum w podobnych przypadkach.
Możesz wklepać w ''szukajke'' i poczytać .
Też przerabiałem ten problem całkiem niedawno i w moim przypadku były to zapieczone kierownice po sezonie zimowym i delikatnej jeździe (dziadkowej;);) )
Pozdrawiam.
----------------------------------------------------------
Najbardziej są zawsze bici : mali, trzeźwi, pracowici.
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
* Coś mi się wierzyć nie chce że w ECU nie siedzi żaden błąd
* Mówiłeś że miałeś tak kilka razy i po kolejnym odpaleniu było ok ?
* Sprawdź wężyki podciśnienia, podmień N75 na N18 i zrób logi statyczne na początek.
* Mówiłeś że miałeś tak kilka razy i po kolejnym odpaleniu było ok ?
* Sprawdź wężyki podciśnienia, podmień N75 na N18 i zrób logi statyczne na początek.
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
- mastach41
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 17:19
- Lokalizacja: Suwałki / Podlaski
Tak za każdym razem pali bardzo dobrze , najlepszym wyjsciem z tej sytuacji bedzie wizyta u mechanika przy okazji wymiany zamkaMayhem pisze:* Coś mi się wierzyć nie chce że w ECU nie siedzi żaden błąd
* Mówiłeś że miałeś tak kilka razy i po kolejnym odpaleniu było ok ?
* Sprawdź wężyki podciśnienia, podmień N75 na N18 i zrób logi statyczne na początek.
Jestem dość niedlugo posiadaczem audi i kompletnie nie znam sie na tych wszystkich fachowych nazwach "grucha" , N18 ECU itp itp . Mógłby mi ktoś to wytlumaczyc ?
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
* Niestety nie, indywidualnie nikt lekcji nie prowadzi, forum to kopalnia wiedzy ale trzeba ją przekopać samemu. ,szufla i do roboty , google , forum passat, forum audi, audi a4 itd
allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2011, 22:17 przez Mayhem, łącznie zmieniany 1 raz.
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 lut 2010, 13:36
- Lokalizacja: Lubliniec
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
satanikwarior, nie widzę żadnych podobieństw między uszkodzoną vacum pompą a nie sprawnym n75 poza nabijaniem sobie postów
kris0221, cały czas gadamy przecież o tym że to n75 albo być może przepływka, ja nie rozumiem czego ludzie się powtarzają jak coś zostało już powiedziane i nic nie wnoszą nowego ?
kris0221, cały czas gadamy przecież o tym że to n75 albo być może przepływka, ja nie rozumiem czego ludzie się powtarzają jak coś zostało już powiedziane i nic nie wnoszą nowego ?
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
piotras72, nie ma związku z tego powodu że uszkodzona vacum pompa pociąga za sobą nie tylko podciśnienie N75 ale także hamulców a mastach41, nie skarży się na dziwnie zachowujący się pedału hamulca, więc ten problem wykluczyłem już na początku. chodziło mi o ten konkretny przypadek
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
- largoclark
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:33
- Lokalizacja: Września
Witam wszystkich... Ja z kolei mam taki problem że, auto potrafi w czasie jazdy mieć chwilowe braki mocy. Czyli jak nieraz wduszę gaz to nie ma żadnej reakcji!! dopiero po 4,5 sekundach powoli przyspiesza. a nieraz nawet dłużej myśli, i słychac taki dziwny głos turbiny jakby powietrze gdzies bokiem uchodziło. Ostatnio nawet ograniczyło raz obroty do 3000.. Jaki moze byc tego powód??
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga