Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 1.9 Tdi] Problem z przyspieszaniem .

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
mastach41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 27 wrz 2010, 17:19
Lokalizacja: Suwałki / Podlaski

[A6 C5 1.9 Tdi] Problem z przyspieszaniem .

Post autor: mastach41 » 19 kwie 2011, 21:07

witam wszystkich , natknąłem sie na pewny problem z moim audi , otóż stracił kompletnie moc , wciskam pedał gazu do oporu a silnik osiąga ledwo 2tys obrotów przy tym bardzo głośno chodzi . Z tego co zdołałem usłyszeć to turbina działa lecz w ogóle samochód nie ma ciagu . Mój szwagier miał podobny problem ze swoją a4-ką , wymienił jeżeli sie nie myle to "elektroniczny zawór turbiny " , powiedzcie mi czy to może być przyczyną tego braku mocy ?? <zalamka> Silnik 1.9 tdi (110km)

Awatar użytkownika
Splawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 02 sie 2009, 09:38
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Splawik » 19 kwie 2011, 21:33

mastach41, Podepnij auto pod VAGa i napisz jakie błędy pokazało.

Awatar użytkownika
Mayhem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 262
Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
Lokalizacja: Szczecin / Świdwin

Post autor: Mayhem » 19 kwie 2011, 21:38

* Straszne rzeczy, najpierw SZUKAJKA i myślę że tam znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie bo tego tyle jest że książkę można by było napisać ...
* Zazwyczaj N75 albo rzadziej MAF
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1

Awatar użytkownika
mastach41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 27 wrz 2010, 17:19
Lokalizacja: Suwałki / Podlaski

Post autor: mastach41 » 19 kwie 2011, 21:40

Splawik pisze:mastach41, Podepnij auto pod VAGa i napisz jakie błędy pokazało.

Wcześniej takiego typu rzeczy zdarzały sie rzadziej teraz tylko tak jest , ostatnio podpinałem pod VAGa przy okazji usterki zamka przedniego i nic mi nie pokazało a przynajmniej według mnie nie bylo tak niczego o tym zaworze , elektronik mówił że w silników nie ma żadnych błędów ;)

Awatar użytkownika
Gotti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 03 lis 2010, 23:51
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gotti » 19 kwie 2011, 21:44

Witaj
tak jak pisał wyżej kolega .
Przyczyn może być kilka : zapieczone kierownice w turbinie , ''sztanga'' , padła ''grucha''albo ten zawór co pisałeś lub przepływomierz ewentualnie filtr paliwa to wszystkie problemy które były opisywane na forum w podobnych przypadkach.
Możesz wklepać w ''szukajke'' i poczytać .
Też przerabiałem ten problem całkiem niedawno i w moim przypadku były to zapieczone kierownice po sezonie zimowym i delikatnej jeździe (dziadkowej;);) )
Pozdrawiam.
Obrazek
----------------------------------------------------------
Najbardziej są zawsze bici : mali, trzeźwi, pracowici.

Awatar użytkownika
Mayhem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 262
Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
Lokalizacja: Szczecin / Świdwin

Post autor: Mayhem » 19 kwie 2011, 21:57

* Coś mi się wierzyć nie chce że w ECU nie siedzi żaden błąd
* Mówiłeś że miałeś tak kilka razy i po kolejnym odpaleniu było ok ?
* Sprawdź wężyki podciśnienia, podmień N75 na N18 i zrób logi statyczne na początek.
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1

Awatar użytkownika
mastach41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 27 wrz 2010, 17:19
Lokalizacja: Suwałki / Podlaski

Post autor: mastach41 » 19 kwie 2011, 22:03

Mayhem pisze:* Coś mi się wierzyć nie chce że w ECU nie siedzi żaden błąd
* Mówiłeś że miałeś tak kilka razy i po kolejnym odpaleniu było ok ?
* Sprawdź wężyki podciśnienia, podmień N75 na N18 i zrób logi statyczne na początek.
Tak za każdym razem pali bardzo dobrze , najlepszym wyjsciem z tej sytuacji bedzie wizyta u mechanika przy okazji wymiany zamka ;)

Jestem dość niedlugo posiadaczem audi i kompletnie nie znam sie na tych wszystkich fachowych nazwach "grucha" , N18 ECU itp itp . Mógłby mi ktoś to wytlumaczyc ? :)

Awatar użytkownika
Mayhem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 262
Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
Lokalizacja: Szczecin / Świdwin

Post autor: Mayhem » 19 kwie 2011, 22:11

* Niestety nie, indywidualnie nikt lekcji nie prowadzi, forum to kopalnia wiedzy ale trzeba ją przekopać samemu. :p ,szufla i do roboty ;) , google , forum passat, forum audi, audi a4 itd

allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2011, 22:17 przez Mayhem, łącznie zmieniany 1 raz.
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1

Awatar użytkownika
mastach41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 27 wrz 2010, 17:19
Lokalizacja: Suwałki / Podlaski

Post autor: mastach41 » 19 kwie 2011, 22:15

dziekuje za pomoc , przestudiuje tą kopalnie ;)

kris0221
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 24 mar 2011, 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: kris0221 » 20 kwie 2011, 17:13

witam ziomek z mojego punktu widzenia to zaworek od turbiny do kturego ida 3 wezyki podciśnieniowe ale wtedy na vag-u poeinien wyjsc błąd zwiazany z czujnikiem dolotowym powietrza albo to przepływomież powodzonka i pozdrawiam

satanikwarior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 20 lut 2010, 13:36
Lokalizacja: Lubliniec

Post autor: satanikwarior » 20 kwie 2011, 20:40

Miałem podobny problem z tym ze u mnie byla uszkodzona Vacum pompa.

Awatar użytkownika
Mayhem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 262
Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
Lokalizacja: Szczecin / Świdwin

Post autor: Mayhem » 20 kwie 2011, 21:36

satanikwarior, nie widzę żadnych podobieństw między uszkodzoną vacum pompą a nie sprawnym n75 poza nabijaniem sobie postów
kris0221, cały czas gadamy przecież o tym że to n75 albo być może przepływka, ja nie rozumiem czego ludzie się powtarzają jak coś zostało już powiedziane i nic nie wnoszą nowego ?
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 22 kwie 2011, 09:52

satanikwarior, nie widzę żadnych podobieństw między uszkodzoną vacum pompą a nie sprawnym n75 poza nabijaniem sobie postów
Powinieneś kolegę satanikwarior przeprosić <uoee> (no chyba że u ciebie N75 chodzi bez współpracy z vacumpompą <stres> ).

Awatar użytkownika
Mayhem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 262
Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
Lokalizacja: Szczecin / Świdwin

Post autor: Mayhem » 22 kwie 2011, 10:29

piotras72, nie ma związku z tego powodu że uszkodzona vacum pompa pociąga za sobą nie tylko podciśnienie N75 ale także hamulców a mastach41, nie skarży się na dziwnie zachowujący się pedału hamulca, więc ten problem wykluczyłem już na początku. <okok> chodziło mi o ten konkretny przypadek
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1

Awatar użytkownika
largoclark
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:33
Lokalizacja: Września

Post autor: largoclark » 23 kwie 2011, 22:13

Witam wszystkich... Ja z kolei mam taki problem że, auto potrafi w czasie jazdy mieć chwilowe braki mocy. Czyli jak nieraz wduszę gaz to nie ma żadnej reakcji!! dopiero po 4,5 sekundach powoli przyspiesza. a nieraz nawet dłużej myśli, i słychac taki dziwny głos turbiny jakby powietrze gdzies bokiem uchodziło. Ostatnio nawet ograniczyło raz obroty do 3000.. Jaki moze byc tego powód??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga