Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] Audi A6 2.5tdi nie odpala i kopci na biało

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 15 kwie 2011, 03:00

Kat wtrysku ok ?

Czyt. sprawdzic klin na wale...
Obrazek TDI +

szuszlik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:23
Lokalizacja: hengelo holandia

Post autor: szuszlik » 15 kwie 2011, 06:41

klin na wale sprawdzony kat wtrysku tez dobry rozrząd jest ok 100%

[ Dodano: 2011-04-15, 06:55 ]
dodam że po podłączeniu do polski vag nie ma też żadnych błędów

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 15 kwie 2011, 07:07

zerknij na pracę egr czy działa

szuszlik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:23
Lokalizacja: hengelo holandia

Post autor: szuszlik » 15 kwie 2011, 08:05

egr próbowałem zaślepić bez zmian

szuszlik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:23
Lokalizacja: hengelo holandia

Post autor: szuszlik » 15 kwie 2011, 08:40

może nie są to stuki takie jak przy złym koncie wtrysku tylko takie rzęcholenie dziwny odgłos a klin sprawdzałem na wale i paski też rozrząd jest robiony 20tyś km temu.po każdym kręceniu lub odpaleniu na samostart za każdym razem czas rozrządu jest dobry jak na pompie tak i na głównym miałem kiedyś przypadek z urwanym klinem całkiem inaczej sie zachowuje teraz auto nie wiem czy to może być pompa? ? jeżeli chodzi o moc auta po odpaleniu i na wysokich obrotach jest dobra tylko że strasznie dymi oleju nie ubywa

[ Dodano: 2011-04-15, 08:55 ]
wtryski dostają paliwo przy kręceniu jak by łapał chciał zapalić ale nie ma szans tylko samostart może uruchomić silnik i kopci na siwo przy próbie uruchamiania

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 15 kwie 2011, 10:34

ja tak mialem u siebie jak mialem powietrze lewe w ukladzie paliwowym... popatrz czy tuz po przegazowaniu do pompy nie leca pecherzyki powietrza...

szuszlik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:23
Lokalizacja: hengelo holandia

Post autor: szuszlik » 15 kwie 2011, 10:39

układ paliwowy ok nie zaciąga lewego powietrza

[ Dodano: 2011-04-15, 10:41 ]
wszystko sprawdziłem co mi przyszło na myśl paliwo ok rozrząd ok egr ok nie wiem czy pompa ma coś z tym wspólnego czy raczej wtryski czy może zawór wypalony ale nie bierze oleju a dym śmierdzi raczej paliwem :|

[ Dodano: 2011-04-15, 10:46 ]
ściągnąłem pokrywę zaworów tam też wszystko gra

szuszlik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:23
Lokalizacja: hengelo holandia

Post autor: szuszlik » 15 kwie 2011, 11:25

raczej nie a jestem w holandii raczej nie maja zlego paliwa powiem ze odpala juz normalnie nie potrzebuje samostartu ale problem jest nadal kopci na siwo i na wolnych obrotach kuleje

[ Dodano: 2011-04-15, 12:08 ]
a czy w tych autach wtryski siadaja?

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 15 kwie 2011, 13:52

a jak z hydrauliką zaworową objawy podobne jak by się hydro-popychacze przynajmniej jeden rozpadł

szuszlik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:23
Lokalizacja: hengelo holandia

Post autor: szuszlik » 15 kwie 2011, 14:03

ściągałem pokrywe i wszystko jest w porządku z resztą są nowe 20tyś km temu był robiony cały silnik nowe pierścienie uszczelka docieranie zaworów nowe szklanki zaworowe uszczelniacze zaworowe nowy pasek rozrządu pompa wody koło pasowe koło zębate wału rozrządu nowa śruba i tym podobne 8miesiecy temu regenerowana pompa wtryskowa naprawde dziwny przypadek wiem tylko tyle ze turbo brało mi trochę oleju miałem je robić w maju pozdrawiam

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 15 kwie 2011, 14:06

a jak praca egr i zaworu przy turbinie?

szuszlik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:23
Lokalizacja: hengelo holandia

Post autor: szuszlik » 15 kwie 2011, 14:38

egr ok a zawur przy turbie jak sprawdzić

[ Dodano: 2011-04-15, 14:48 ]
jeszcze co zauważyłem to jak wyciągne bagnet to strasznie kopci przez niego a na zapalonym aucie jest wszystko ok wcześniej patrzyłem tylko na zapalonym i nie ciśnie ciśnienie a na prubie uruchomienia kopci i to bardzo <mysli>

Awatar użytkownika
Valery
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 23 mar 2009, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Valery » 15 kwie 2011, 16:23

szuszlik, chyba się nie obejdzie bez mierzenia ciśnienia sprężania. Możliwie, że syf który miałeś na dnie zbiornika paliwa, a tam często woda bywa, trafiło ci do pompy i dalej przez wtryskiwaczy do komory spalania, a jeśli woda ci trafiła do cylindra to mogło zgiąć korbowód czy też kilka korbowodów, często się tak zdarz jak woda trafia do cylindra.
Najprostsze sprawdzenie to pomiar ciśnienia sprężania, ewentualnie zdjęcie głowicy i pomiar wyjścia tłoków, ale to już bardziej kosztowne sprawdzenie.

szuszlik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:23
Lokalizacja: hengelo holandia

Post autor: szuszlik » 15 kwie 2011, 17:11

możliwe jutro wezmę sie za ściągnięcie głowicy i powiem co tam słychać

[ Dodano: 2011-04-15, 18:15 ]
mam usterkę <lol> uszkodzony wtrysk pęknięta końcówka nie wiem jakim cudem się to stało ale już jestem w domu :> dzięki wszystkim za pomoc pozdawiam <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja