[A6 C4] Audi A6 2.5tdi nie odpala i kopci na biało
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:23
- Lokalizacja: hengelo holandia
może nie są to stuki takie jak przy złym koncie wtrysku tylko takie rzęcholenie dziwny odgłos a klin sprawdzałem na wale i paski też rozrząd jest robiony 20tyś km temu.po każdym kręceniu lub odpaleniu na samostart za każdym razem czas rozrządu jest dobry jak na pompie tak i na głównym miałem kiedyś przypadek z urwanym klinem całkiem inaczej sie zachowuje teraz auto nie wiem czy to może być pompa? ? jeżeli chodzi o moc auta po odpaleniu i na wysokich obrotach jest dobra tylko że strasznie dymi oleju nie ubywa
[ Dodano: 2011-04-15, 08:55 ]
wtryski dostają paliwo przy kręceniu jak by łapał chciał zapalić ale nie ma szans tylko samostart może uruchomić silnik i kopci na siwo przy próbie uruchamiania
[ Dodano: 2011-04-15, 08:55 ]
wtryski dostają paliwo przy kręceniu jak by łapał chciał zapalić ale nie ma szans tylko samostart może uruchomić silnik i kopci na siwo przy próbie uruchamiania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:23
- Lokalizacja: hengelo holandia
układ paliwowy ok nie zaciąga lewego powietrza
[ Dodano: 2011-04-15, 10:41 ]
wszystko sprawdziłem co mi przyszło na myśl paliwo ok rozrząd ok egr ok nie wiem czy pompa ma coś z tym wspólnego czy raczej wtryski czy może zawór wypalony ale nie bierze oleju a dym śmierdzi raczej paliwem
[ Dodano: 2011-04-15, 10:46 ]
ściągnąłem pokrywę zaworów tam też wszystko gra
[ Dodano: 2011-04-15, 10:41 ]
wszystko sprawdziłem co mi przyszło na myśl paliwo ok rozrząd ok egr ok nie wiem czy pompa ma coś z tym wspólnego czy raczej wtryski czy może zawór wypalony ale nie bierze oleju a dym śmierdzi raczej paliwem

[ Dodano: 2011-04-15, 10:46 ]
ściągnąłem pokrywę zaworów tam też wszystko gra
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
a jak z hydrauliką zaworową objawy podobne jak by się hydro-popychacze przynajmniej jeden rozpadł
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 22:23
- Lokalizacja: hengelo holandia
ściągałem pokrywe i wszystko jest w porządku z resztą są nowe 20tyś km temu był robiony cały silnik nowe pierścienie uszczelka docieranie zaworów nowe szklanki zaworowe uszczelniacze zaworowe nowy pasek rozrządu pompa wody koło pasowe koło zębate wału rozrządu nowa śruba i tym podobne 8miesiecy temu regenerowana pompa wtryskowa naprawde dziwny przypadek wiem tylko tyle ze turbo brało mi trochę oleju miałem je robić w maju pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
szuszlik, chyba się nie obejdzie bez mierzenia ciśnienia sprężania. Możliwie, że syf który miałeś na dnie zbiornika paliwa, a tam często woda bywa, trafiło ci do pompy i dalej przez wtryskiwaczy do komory spalania, a jeśli woda ci trafiła do cylindra to mogło zgiąć korbowód czy też kilka korbowodów, często się tak zdarz jak woda trafia do cylindra.
Najprostsze sprawdzenie to pomiar ciśnienia sprężania, ewentualnie zdjęcie głowicy i pomiar wyjścia tłoków, ale to już bardziej kosztowne sprawdzenie.
Najprostsze sprawdzenie to pomiar ciśnienia sprężania, ewentualnie zdjęcie głowicy i pomiar wyjścia tłoków, ale to już bardziej kosztowne sprawdzenie.