Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] Audi A6 2.5TDI 150 nie odpala...

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lysy91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:44
Lokalizacja: LUBELSKIE

[ A6 C5 2.5 Tdi] Audi A6 2.5TDI 150 nie odpala...

Post autor: lysy91 » 07 kwie 2011, 18:39

.
Ostatnio zmieniony 15 sie 2011, 11:42 przez lysy91, łącznie zmieniany 1 raz.

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 08 kwie 2011, 05:35

Czesc
Na początek warunek konieczny: sczytać listę błędów za pomocą VAG z auta.
Później można coś dalej radzić czy to układ zasilania paliwem czy coś innego. Bez tego ani rusz.
Wskazanie bynajmniej ,jest na zapowietrzony układ paliwa, ale to trza poprzedzić prześwietleniem auta za pomocą komputerka.
Pozdro

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 08 kwie 2011, 07:09

też stawiam na zapowietrzenie , zobacz czy wogóle paliwo jest w wezyku i czy jest tam powietrze czy sama ropa , może warto też wymienic filtr paliwa
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 08 kwie 2011, 09:04

lysy91- napisz w jakich okolicznościach silnik przestał pracować <mysli>

Awatar użytkownika
skorup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 03 lis 2008, 21:53
Lokalizacja: legionowo

Post autor: skorup » 09 kwie 2011, 11:48

Ja też stawiam na zapowietrzenie jak regenerowałem pompe u siebie to bardzo bardzo długo musiałem kręcić żeby załapał, mam taki prostownik z rozruchem kable 8 ogromne trafo i go męczyłem dotąd az odpalił oczywiście z przerwami żeby rozrusznika nie przegrzać a i zdjąłem wężyk z filtra paliwa i bezpośrednio lałem mu ropę do przewodu i oczywiście musisz poluzować nakrętki na wtryskach az ropa nimi pójdzie

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 09 kwie 2011, 14:04

jak regenerowałem pompe u siebie to bardzo bardzo długo musiałem kręcić żeby załapał, mam taki prostownik z rozruchem kable 8 ogromne trafo i go męczyłem dotąd az odpalił oczywiście z przerwami żeby rozrusznika nie przegrzać
Hmm, ciekawa metoda <uoee>
Ja po wymianie wałków też musiałem odpowietrzyć pompę i zrobiłem to tak:
-silnik złożony na blokadach
-wyjęta blokada pompy
-stacyjka włączona
-poluzowane przewody wtryskowe przy wtryskach
-kręcimy kołem pompy aż z przewodów zacznie lecieć ropka (podkładamy szmatki coby nam wszystkiego nie zalało)
-dokręcenie przewodów
-pompa na blokadę, pasek, napinacz
-demontaż blokad.
Efekt- odpalił od strzała i zero powietrza w przewodach <okok>
lysy91- napisz w jakich okolicznościach silnik przestał pracować <mysli>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja