[ A6 C5 2.5 Tdi] Audi A6 2.5TDI 150 nie odpala...
[ A6 C5 2.5 Tdi] Audi A6 2.5TDI 150 nie odpala...
.
Ostatnio zmieniony 15 sie 2011, 11:42 przez lysy91, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Czesc
Na początek warunek konieczny: sczytać listę błędów za pomocą VAG z auta.
Później można coś dalej radzić czy to układ zasilania paliwem czy coś innego. Bez tego ani rusz.
Wskazanie bynajmniej ,jest na zapowietrzony układ paliwa, ale to trza poprzedzić prześwietleniem auta za pomocą komputerka.
Pozdro
Na początek warunek konieczny: sczytać listę błędów za pomocą VAG z auta.
Później można coś dalej radzić czy to układ zasilania paliwem czy coś innego. Bez tego ani rusz.
Wskazanie bynajmniej ,jest na zapowietrzony układ paliwa, ale to trza poprzedzić prześwietleniem auta za pomocą komputerka.
Pozdro
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja też stawiam na zapowietrzenie jak regenerowałem pompe u siebie to bardzo bardzo długo musiałem kręcić żeby załapał, mam taki prostownik z rozruchem kable 8 ogromne trafo i go męczyłem dotąd az odpalił oczywiście z przerwami żeby rozrusznika nie przegrzać a i zdjąłem wężyk z filtra paliwa i bezpośrednio lałem mu ropę do przewodu i oczywiście musisz poluzować nakrętki na wtryskach az ropa nimi pójdzie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hmm, ciekawa metodajak regenerowałem pompe u siebie to bardzo bardzo długo musiałem kręcić żeby załapał, mam taki prostownik z rozruchem kable 8 ogromne trafo i go męczyłem dotąd az odpalił oczywiście z przerwami żeby rozrusznika nie przegrzać

Ja po wymianie wałków też musiałem odpowietrzyć pompę i zrobiłem to tak:
-silnik złożony na blokadach
-wyjęta blokada pompy
-stacyjka włączona
-poluzowane przewody wtryskowe przy wtryskach
-kręcimy kołem pompy aż z przewodów zacznie lecieć ropka (podkładamy szmatki coby nam wszystkiego nie zalało)
-dokręcenie przewodów
-pompa na blokadę, pasek, napinacz
-demontaż blokad.
Efekt- odpalił od strzała i zero powietrza w przewodach

lysy91- napisz w jakich okolicznościach silnik przestał pracować
