Już jakiś czas minął od zakupu mojej A6, ale postanowiłem pochwalić się kilkoma fotkami i planami na przyszłość.
Autko kupiłem na początku obecnego roku,sprowadzony do kraju i zarejestrowany w październiku 2010, przebieg 225000km, raczej oryginalny - chociaż tematu mocno nie drążyłem. Stan - jak na rocznik 2000 bardzo dobrze utrzymany, nie powycierany, nie wytłuczony. Historia serwisowa mówi o malowaniu dachu i błotnika oraz wymianie przedniej szyby po gradobiciu w niemczech, co potwierdza miernik lakieru (szpachli brak, jedynie kosmetyka po odpryskach).
Silnik cyka, nie dymi, ale te 110KM... no cóż narazie są ważniejsze rzeczy

Wyposażenie dodatkowe raczej ubogie, tylko podgrzewane przednie fotele i fabryczny xenon. Reszta jak to w A6, nie będę się rozpisywał bo każdy wie że standardowo też nic nie brakuje

W planach na najbliższy okres:
- koła letnie 17'' S-line, jak narazie jest tylko oryginalne 16'' na zimówkach;
- nowe palniki xenon D2S Philips - szukam oryginalnych i bardzo ciężko znaleźć. W mojej okolicy nawet nie wiedzą że w sklepach mają podróbki

- ringi na zegary - albo i cały licznik poliftowy z FIS, u mnie obenie jest pół-fis i chyba już IMMO3, byćmoże CAN? Nie wiem nawet jak to posprawdzać, mam zwykły kabelek KKL (licznik pokazuje VIN);
- wymiana silniczka tylej wycieraczki, w moim padła elektronika i jakiś łobuz ukradł dysze z zaślepką

- Wymiana radia Chorus na jakieś współczesne, prawdopodobnie będzie ALPINE 120RR
- Antenka CB wspólna z radiem (mam ochotę na SIRIO Triflex)
- Zabudowa CB w półeczce po lewej na dole
- wymiana szkieł lusterek - obie strony - odlazła ta niebieska warstwa i nie wygląda to najlepiej, a dodatkowo troche przeszkadza w cofaniu
- osłona kolumny kierowniczej - u mnie zdrapana od kluczyka czarna guma odsłoniła niebieski plastik... Fe :P Sprawdzę czy malowanie bardziej sie opłaci czy wymiana, bo na allegro widziałem że inne też już mocno sponiewierane są.
- wymiana oświetlenia wewnętrznego i innych żaróweczek na LED
W dalszej perspektywie mam też przyrost mocy bo tej nigdy za wiele

- wtryski 216
- turbina BRD (?)
- FMIC
- kat out (?)
- zestrojenie tego wszystkiego na hamowni
Muszę się dowiedzieć czy takie połączenie będzie dla mnie ok, plan przewiduje moc 170KM@340NM o ile obecna pompa pozwoli. Jeżeli nie pozwoli to z czegoś się zrezygnuje, ale jak mówię - najlepiej będzie omówić to z tunerem, a tymczasem kasa pójdzie na pilniejsze wydatki.
Apropo tuningu - czy w Lublinie ktoś to porządnie zrobi czy może lepiej odrazu uderzyć do Warszawy?
PS. Zdjecia robione przez sprowadzającego już w kraju, ale obecnie nic się nie zmieniło
