[A6 C5 AVG Avant] Srebrna A6 klekocik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
- Imię: Zenek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Osówka - lubelskie
[A6 C5 AVG Avant] Srebrna A6 klekocik
Witam
Już jakiś czas minął od zakupu mojej A6, ale postanowiłem pochwalić się kilkoma fotkami i planami na przyszłość.
Autko kupiłem na początku obecnego roku,sprowadzony do kraju i zarejestrowany w październiku 2010, przebieg 225000km, raczej oryginalny - chociaż tematu mocno nie drążyłem. Stan - jak na rocznik 2000 bardzo dobrze utrzymany, nie powycierany, nie wytłuczony. Historia serwisowa mówi o malowaniu dachu i błotnika oraz wymianie przedniej szyby po gradobiciu w niemczech, co potwierdza miernik lakieru (szpachli brak, jedynie kosmetyka po odpryskach).
Silnik cyka, nie dymi, ale te 110KM... no cóż narazie są ważniejsze rzeczy
Wyposażenie dodatkowe raczej ubogie, tylko podgrzewane przednie fotele i fabryczny xenon. Reszta jak to w A6, nie będę się rozpisywał bo każdy wie że standardowo też nic nie brakuje
W planach na najbliższy okres:
- koła letnie 17'' S-line, jak narazie jest tylko oryginalne 16'' na zimówkach;
- nowe palniki xenon D2S Philips - szukam oryginalnych i bardzo ciężko znaleźć. W mojej okolicy nawet nie wiedzą że w sklepach mają podróbki Do tego prawdopodobnie napylenie odblasków bo już tam zaglądałem i rewelacji nie ma;
- ringi na zegary - albo i cały licznik poliftowy z FIS, u mnie obenie jest pół-fis i chyba już IMMO3, byćmoże CAN? Nie wiem nawet jak to posprawdzać, mam zwykły kabelek KKL (licznik pokazuje VIN);
- wymiana silniczka tylej wycieraczki, w moim padła elektronika i jakiś łobuz ukradł dysze z zaślepką
- Wymiana radia Chorus na jakieś współczesne, prawdopodobnie będzie ALPINE 120RR
- Antenka CB wspólna z radiem (mam ochotę na SIRIO Triflex)
- Zabudowa CB w półeczce po lewej na dole
- wymiana szkieł lusterek - obie strony - odlazła ta niebieska warstwa i nie wygląda to najlepiej, a dodatkowo troche przeszkadza w cofaniu
- osłona kolumny kierowniczej - u mnie zdrapana od kluczyka czarna guma odsłoniła niebieski plastik... Fe :P Sprawdzę czy malowanie bardziej sie opłaci czy wymiana, bo na allegro widziałem że inne też już mocno sponiewierane są.
- wymiana oświetlenia wewnętrznego i innych żaróweczek na LED
W dalszej perspektywie mam też przyrost mocy bo tej nigdy za wiele Tutaj jeszcze nie mam jasnej koncepcji, muszę porozmawiać z tunerem i zobaczyć co będzie dla mnie najlepsze. Chwilowo plan jest mniej więcej ambitny:
- wtryski 216
- turbina BRD (?)
- FMIC
- kat out (?)
- zestrojenie tego wszystkiego na hamowni
Muszę się dowiedzieć czy takie połączenie będzie dla mnie ok, plan przewiduje moc 170KM@340NM o ile obecna pompa pozwoli. Jeżeli nie pozwoli to z czegoś się zrezygnuje, ale jak mówię - najlepiej będzie omówić to z tunerem, a tymczasem kasa pójdzie na pilniejsze wydatki.
Apropo tuningu - czy w Lublinie ktoś to porządnie zrobi czy może lepiej odrazu uderzyć do Warszawy?
PS. Zdjecia robione przez sprowadzającego już w kraju, ale obecnie nic się nie zmieniło
Już jakiś czas minął od zakupu mojej A6, ale postanowiłem pochwalić się kilkoma fotkami i planami na przyszłość.
Autko kupiłem na początku obecnego roku,sprowadzony do kraju i zarejestrowany w październiku 2010, przebieg 225000km, raczej oryginalny - chociaż tematu mocno nie drążyłem. Stan - jak na rocznik 2000 bardzo dobrze utrzymany, nie powycierany, nie wytłuczony. Historia serwisowa mówi o malowaniu dachu i błotnika oraz wymianie przedniej szyby po gradobiciu w niemczech, co potwierdza miernik lakieru (szpachli brak, jedynie kosmetyka po odpryskach).
Silnik cyka, nie dymi, ale te 110KM... no cóż narazie są ważniejsze rzeczy
Wyposażenie dodatkowe raczej ubogie, tylko podgrzewane przednie fotele i fabryczny xenon. Reszta jak to w A6, nie będę się rozpisywał bo każdy wie że standardowo też nic nie brakuje
W planach na najbliższy okres:
- koła letnie 17'' S-line, jak narazie jest tylko oryginalne 16'' na zimówkach;
- nowe palniki xenon D2S Philips - szukam oryginalnych i bardzo ciężko znaleźć. W mojej okolicy nawet nie wiedzą że w sklepach mają podróbki Do tego prawdopodobnie napylenie odblasków bo już tam zaglądałem i rewelacji nie ma;
- ringi na zegary - albo i cały licznik poliftowy z FIS, u mnie obenie jest pół-fis i chyba już IMMO3, byćmoże CAN? Nie wiem nawet jak to posprawdzać, mam zwykły kabelek KKL (licznik pokazuje VIN);
- wymiana silniczka tylej wycieraczki, w moim padła elektronika i jakiś łobuz ukradł dysze z zaślepką
- Wymiana radia Chorus na jakieś współczesne, prawdopodobnie będzie ALPINE 120RR
- Antenka CB wspólna z radiem (mam ochotę na SIRIO Triflex)
- Zabudowa CB w półeczce po lewej na dole
- wymiana szkieł lusterek - obie strony - odlazła ta niebieska warstwa i nie wygląda to najlepiej, a dodatkowo troche przeszkadza w cofaniu
- osłona kolumny kierowniczej - u mnie zdrapana od kluczyka czarna guma odsłoniła niebieski plastik... Fe :P Sprawdzę czy malowanie bardziej sie opłaci czy wymiana, bo na allegro widziałem że inne też już mocno sponiewierane są.
- wymiana oświetlenia wewnętrznego i innych żaróweczek na LED
W dalszej perspektywie mam też przyrost mocy bo tej nigdy za wiele Tutaj jeszcze nie mam jasnej koncepcji, muszę porozmawiać z tunerem i zobaczyć co będzie dla mnie najlepsze. Chwilowo plan jest mniej więcej ambitny:
- wtryski 216
- turbina BRD (?)
- FMIC
- kat out (?)
- zestrojenie tego wszystkiego na hamowni
Muszę się dowiedzieć czy takie połączenie będzie dla mnie ok, plan przewiduje moc 170KM@340NM o ile obecna pompa pozwoli. Jeżeli nie pozwoli to z czegoś się zrezygnuje, ale jak mówię - najlepiej będzie omówić to z tunerem, a tymczasem kasa pójdzie na pilniejsze wydatki.
Apropo tuningu - czy w Lublinie ktoś to porządnie zrobi czy może lepiej odrazu uderzyć do Warszawy?
PS. Zdjecia robione przez sprowadzającego już w kraju, ale obecnie nic się nie zmieniło
Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 14:34 przez jakosek, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
- Imię: Zenek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Osówka - lubelskie
Oj mało czasu na przeglądanie forum. Może dopiszę co mi się udało wywalczyć dotychczas w moim autku:
- nowe palniki xenon D2S Philips - kupiłem oryginały mało używane od kolegi. W mojej okolicy oryginału nie da sie kupić w żadnym sklepie.
- ringi na zegary - albo i cały licznik poliftowy z FIS - Jest licznik poliftowy z FIS, było trochę przebojów bo zakupiłem wersję z CRYPTO i nie bardzo mogłem sobie sam poradzić z jego przekodowaniem, ale już wszystko śmiga łącznie z IMMO3
- dodatkowo okleiłem sobie listwy folią 3M Carbon, dużo lepiej się to prezentuje jak fabryczne aluminowe.
- wyczyściłem turbinę bo już się ciut przycinała. Do planów na przyszłość dochodzi przepływomierz, bo już chyba nie mierzy jak nowy.
A samochodzik pozatym odwdziecza mi się praktycznie bezawaryjnością, jak do tej pory brak większych problemów - nic tylko lać i jechać
Kilka fotek:
- nowe palniki xenon D2S Philips - kupiłem oryginały mało używane od kolegi. W mojej okolicy oryginału nie da sie kupić w żadnym sklepie.
- ringi na zegary - albo i cały licznik poliftowy z FIS - Jest licznik poliftowy z FIS, było trochę przebojów bo zakupiłem wersję z CRYPTO i nie bardzo mogłem sobie sam poradzić z jego przekodowaniem, ale już wszystko śmiga łącznie z IMMO3
- dodatkowo okleiłem sobie listwy folią 3M Carbon, dużo lepiej się to prezentuje jak fabryczne aluminowe.
- wyczyściłem turbinę bo już się ciut przycinała. Do planów na przyszłość dochodzi przepływomierz, bo już chyba nie mierzy jak nowy.
A samochodzik pozatym odwdziecza mi się praktycznie bezawaryjnością, jak do tej pory brak większych problemów - nic tylko lać i jechać
Kilka fotek:
- SebaZSW
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 07 mar 2011, 01:17
- Lokalizacja: Swinoujscie/Limerick-Ireland
tak wlasnie przyczailem ze niemasz relingow na dachu,mozesz mi powiedziec czym te otwory sa zaslepione? ewentualnie wyciagnac jedna i zczytac numer czesci bo nigdzie niemoge znalezc,dzieki wielkie
bardzo ladne autko,powodzenia w modzeniu!
bardzo ladne autko,powodzenia w modzeniu!
poprzednie a6 sweet and low... https://a6klub.pl/a6-avant-static-be ... htm#418007
- bart3k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 459
- Rejestracja: 15 sty 2010, 10:14
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Piaski
- Kontakt:
fajnie wyszło to oklejenie
Na forum A6Klub.PL miałem 1.9, dalej było 2.5...teraz czas Pb 2.4? 3.0? a może 2.7?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
- Imię: Zenek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Osówka - lubelskie
W wersji bez relingów - NIE ma otworów w dachu... Z tego co widziałem to relingi są montowane obok rynienki, a ja tam żadnych otworów i tym bardziej zaślepek nie miałem.
I tak dodatkowo - aktualne zdjęcie które gdzieś mi sie wcześniej zapodziało, może dojrzycie to co was interesuje
I tak dodatkowo - aktualne zdjęcie które gdzieś mi sie wcześniej zapodziało, może dojrzycie to co was interesuje
Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 00:43 przez jakosek, łącznie zmieniany 1 raz.
- SebaZSW
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 07 mar 2011, 01:17
- Lokalizacja: Swinoujscie/Limerick-Ireland
bo my takie dalny jestesmy zamiast komfortowych uzytkowych limo mamy taczki blokujace niejednokrotnie ruch uliczny :P
a tak na powaznie to zasmucila mnie twoja odpowiedz bo myslalem ze jakies zatyczki tam sa.....tak czy inaczej dzieki za info
Rafal niewiem jak ty ale ja nic nieszpachluje bo pewnie jeszcze kiedys mnie najdzie ochota zeby je zalorzyc i bedzie lipton :P trzeba bedzie cos wyrezac....
a tak na powaznie to zasmucila mnie twoja odpowiedz bo myslalem ze jakies zatyczki tam sa.....tak czy inaczej dzieki za info
Rafal niewiem jak ty ale ja nic nieszpachluje bo pewnie jeszcze kiedys mnie najdzie ochota zeby je zalorzyc i bedzie lipton :P trzeba bedzie cos wyrezac....
poprzednie a6 sweet and low... https://a6klub.pl/a6-avant-static-be ... htm#418007
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
- Imię: Zenek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Osówka - lubelskie
Dawno nic nie pisałem o swojej Audiczce.
Kilometry lecą, polskie drogi dają się we znaki i jak narazie wymieniałem amortyzatory z tyłu a czeka mnie już w najbliższym czasie wymiana zawieszenia przód...
Poza tym oleje płyny itp drobnica Bez poważniejszych awarii.
Z weselszych rzeczy doszło kilka modów:
+ Lekki chip własnej produkcji, jest prawie od roku a już się robi nudno i są dalsze plany na moc
+ Nowe kółka letnie, w planie było S-Line a trafiła się replika RS6 17'', oponki Pirelli P Zero
+ Kierownica, gałka i mieszek obszyte skórą (tu ukłon w stronę kolegi raggaman), polecam - świetna robota
+ Xenon - tu walka była długa i nierówna Zagościł u mnie Bixenon z Porsche, kilka fotek poniżej:
Trzeba było lekko podpiłować mocowania i dorobić blaszki mocujące
A oto efekty. Z lewej ORI xenon (lepszy palnik!), z prawej Bixenon z palnikiem nie pierwszej już świeżości...
Oraz efekt finalny w nocy na drodze, w deszczu:
Kilometry lecą, polskie drogi dają się we znaki i jak narazie wymieniałem amortyzatory z tyłu a czeka mnie już w najbliższym czasie wymiana zawieszenia przód...
Poza tym oleje płyny itp drobnica Bez poważniejszych awarii.
Z weselszych rzeczy doszło kilka modów:
+ Lekki chip własnej produkcji, jest prawie od roku a już się robi nudno i są dalsze plany na moc
+ Nowe kółka letnie, w planie było S-Line a trafiła się replika RS6 17'', oponki Pirelli P Zero
+ Kierownica, gałka i mieszek obszyte skórą (tu ukłon w stronę kolegi raggaman), polecam - świetna robota
+ Xenon - tu walka była długa i nierówna Zagościł u mnie Bixenon z Porsche, kilka fotek poniżej:
Trzeba było lekko podpiłować mocowania i dorobić blaszki mocujące
A oto efekty. Z lewej ORI xenon (lepszy palnik!), z prawej Bixenon z palnikiem nie pierwszej już świeżości...
Oraz efekt finalny w nocy na drodze, w deszczu:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
- Imię: Zenek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Osówka - lubelskie
Soczewki od Porsche trafiłem na aukcji. Czym się kierować? Jakością. Początkowo szukałem soczewek Acura TSX bez Bi-Xenonu, bo są to jedne z lepszych soczewek ksenonowych na rynku. Z tego samego żarnika więcej światła trafia na drogę. Przeróbka w moim przypadku była całkiem łatwa, czyli dorobienie kilku blaszek i podcięcie obudowy z tyłu (długa wystająca cewka).
Powodem zamiany było wypalenie odblasku w ori xenonach Hella - odblaski są plastikowe, napylenie nowej warstwy było niewiele taĂąsze od zakupu całych projektorów...
JapoĂąskie w większości mają metalowy odbłyśnik który nie przegrzewa się tak jak plastik. Unikać xenonów z Toyoty Avensis - plastik - problem ten sam co w Audi. Z tego powodu też nie polecam Bi-Xenon Hella które można tanio kupić na aukcji, ponieważ najczęściej nadają się już do regeneracji odbłyśnika.
Polecam pooglądać linki na dole strony http://jvxdriver.com/crx_mod.htm gdzie jest fajnie pokazane porównanie różnych projektorów.
Powodem zamiany było wypalenie odblasku w ori xenonach Hella - odblaski są plastikowe, napylenie nowej warstwy było niewiele taĂąsze od zakupu całych projektorów...
JapoĂąskie w większości mają metalowy odbłyśnik który nie przegrzewa się tak jak plastik. Unikać xenonów z Toyoty Avensis - plastik - problem ten sam co w Audi. Z tego powodu też nie polecam Bi-Xenon Hella które można tanio kupić na aukcji, ponieważ najczęściej nadają się już do regeneracji odbłyśnika.
Polecam pooglądać linki na dole strony http://jvxdriver.com/crx_mod.htm gdzie jest fajnie pokazane porównanie różnych projektorów.