Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 AVG Avant] Srebrna A6 klekocik

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
jakosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
Imię: Zenek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Osówka - lubelskie

[A6 C5 AVG Avant] Srebrna A6 klekocik

Post autor: jakosek » 05 kwie 2011, 15:45

Witam
Już jakiś czas minął od zakupu mojej A6, ale postanowiłem pochwalić się kilkoma fotkami i planami na przyszłość.
Autko kupiłem na początku obecnego roku,sprowadzony do kraju i zarejestrowany w październiku 2010, przebieg 225000km, raczej oryginalny - chociaż tematu mocno nie drążyłem. Stan - jak na rocznik 2000 bardzo dobrze utrzymany, nie powycierany, nie wytłuczony. Historia serwisowa mówi o malowaniu dachu i błotnika oraz wymianie przedniej szyby po gradobiciu w niemczech, co potwierdza miernik lakieru (szpachli brak, jedynie kosmetyka po odpryskach).

Silnik cyka, nie dymi, ale te 110KM... no cóż narazie są ważniejsze rzeczy :)

Wyposażenie dodatkowe raczej ubogie, tylko podgrzewane przednie fotele i fabryczny xenon. Reszta jak to w A6, nie będę się rozpisywał bo każdy wie że standardowo też nic nie brakuje :)

W planach na najbliższy okres:
- koła letnie 17'' S-line, jak narazie jest tylko oryginalne 16'' na zimówkach;
- nowe palniki xenon D2S Philips - szukam oryginalnych i bardzo ciężko znaleźć. W mojej okolicy nawet nie wiedzą że w sklepach mają podróbki :) Do tego prawdopodobnie napylenie odblasków bo już tam zaglądałem i rewelacji nie ma;
- ringi na zegary - albo i cały licznik poliftowy z FIS, u mnie obenie jest pół-fis i chyba już IMMO3, byćmoże CAN? Nie wiem nawet jak to posprawdzać, mam zwykły kabelek KKL (licznik pokazuje VIN);
- wymiana silniczka tylej wycieraczki, w moim padła elektronika i jakiś łobuz ukradł dysze z zaślepką :[
- Wymiana radia Chorus na jakieś współczesne, prawdopodobnie będzie ALPINE 120RR
- Antenka CB wspólna z radiem (mam ochotę na SIRIO Triflex)
- Zabudowa CB w półeczce po lewej na dole
- wymiana szkieł lusterek - obie strony - odlazła ta niebieska warstwa i nie wygląda to najlepiej, a dodatkowo troche przeszkadza w cofaniu
- osłona kolumny kierowniczej - u mnie zdrapana od kluczyka czarna guma odsłoniła niebieski plastik... Fe :P Sprawdzę czy malowanie bardziej sie opłaci czy wymiana, bo na allegro widziałem że inne też już mocno sponiewierane są.
- wymiana oświetlenia wewnętrznego i innych żaróweczek na LED

W dalszej perspektywie mam też przyrost mocy bo tej nigdy za wiele ;) Tutaj jeszcze nie mam jasnej koncepcji, muszę porozmawiać z tunerem i zobaczyć co będzie dla mnie najlepsze. Chwilowo plan jest mniej więcej ambitny:
- wtryski 216
- turbina BRD (?)
- FMIC
- kat out (?)
- zestrojenie tego wszystkiego na hamowni

Muszę się dowiedzieć czy takie połączenie będzie dla mnie ok, plan przewiduje moc 170KM@340NM o ile obecna pompa pozwoli. Jeżeli nie pozwoli to z czegoś się zrezygnuje, ale jak mówię - najlepiej będzie omówić to z tunerem, a tymczasem kasa pójdzie na pilniejsze wydatki.
Apropo tuningu - czy w Lublinie ktoś to porządnie zrobi czy może lepiej odrazu uderzyć do Warszawy?

PS. Zdjecia robione przez sprowadzającego już w kraju, ale obecnie nic się nie zmieniło :)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 14:34 przez jakosek, łącznie zmieniany 2 razy.

gość_

Post autor: gość_ » 06 kwie 2011, 08:05

wyglada jak moja poprzednia a6 przed modami wszystkimi :D
powodzenia w planach bo troche ich masz

jakosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
Imię: Zenek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Osówka - lubelskie

Post autor: jakosek » 16 sie 2011, 12:57

Oj mało czasu na przeglądanie forum. Może dopiszę co mi się udało wywalczyć dotychczas w moim autku:
- nowe palniki xenon D2S Philips - kupiłem oryginały mało używane od kolegi. W mojej okolicy oryginału nie da sie kupić w żadnym sklepie.
- ringi na zegary - albo i cały licznik poliftowy z FIS - Jest licznik poliftowy z FIS, było trochę przebojów bo zakupiłem wersję z CRYPTO i nie bardzo mogłem sobie sam poradzić z jego przekodowaniem, ale już wszystko śmiga łącznie z IMMO3 <radocha>

- dodatkowo okleiłem sobie listwy folią 3M Carbon, dużo lepiej się to prezentuje jak fabryczne aluminowe.

- wyczyściłem turbinę bo już się ciut przycinała. Do planów na przyszłość dochodzi przepływomierz, bo już chyba nie mierzy jak nowy.

A samochodzik pozatym odwdziecza mi się praktycznie bezawaryjnością, jak do tej pory brak większych problemów - nic tylko lać i jechać :)

Kilka fotek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
SebaZSW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 07 mar 2011, 01:17
Lokalizacja: Swinoujscie/Limerick-Ireland

Post autor: SebaZSW » 17 sie 2011, 23:32

tak wlasnie przyczailem ze niemasz relingow na dachu,mozesz mi powiedziec czym te otwory sa zaslepione? ewentualnie wyciagnac jedna i zczytac numer czesci bo nigdzie niemoge znalezc,dzieki wielkie ;)

bardzo ladne autko,powodzenia w modzeniu!

Awatar użytkownika
bart3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 459
Rejestracja: 15 sty 2010, 10:14
Imię: Bartek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Piaski
Kontakt:

Post autor: bart3k » 17 sie 2011, 23:39

fajnie wyszło to oklejenie <okok>

gość_

Post autor: gość_ » 17 sie 2011, 23:57

SebaZSW pisze:mozesz mi powiedziec czym te otwory sa zaslepione? ewentualnie wyciagnac jedna i zczytac numer czesci bo nigdzie niemoge znalezc,dzieki wielkie
dolaczam sie do prosby

jakosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
Imię: Zenek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Osówka - lubelskie

Post autor: jakosek » 18 sie 2011, 00:39

W wersji bez relingów - NIE ma otworów w dachu... Z tego co widziałem to relingi są montowane obok rynienki, a ja tam żadnych otworów i tym bardziej zaślepek nie miałem.

I tak dodatkowo - aktualne zdjęcie które gdzieś mi sie wcześniej zapodziało, może dojrzycie to co was interesuje <okok>

Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 sie 2011, 00:43 przez jakosek, łącznie zmieniany 1 raz.

gość_

Post autor: gość_ » 18 sie 2011, 00:42

no to Seba nie zostaje nam nic innego jak szpachlowanie i malowanie

jakosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
Imię: Zenek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Osówka - lubelskie

Post autor: jakosek » 18 sie 2011, 00:45

No co wy na te relingi :) Ja sam się zastanawiałem czy dziurek nie wiercić i dołożyć sobie, czasem coś dłuższego by się przewiozło. Ale po zastanowieniu odpuściłem.

Awatar użytkownika
SebaZSW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 07 mar 2011, 01:17
Lokalizacja: Swinoujscie/Limerick-Ireland

Post autor: SebaZSW » 18 sie 2011, 01:14

bo my takie dalny jestesmy <radocha> zamiast komfortowych uzytkowych limo mamy taczki blokujace niejednokrotnie ruch uliczny :P


a tak na powaznie to zasmucila mnie twoja odpowiedz bo myslalem ze jakies zatyczki tam sa.....tak czy inaczej dzieki za info


Rafal niewiem jak ty ale ja nic nieszpachluje bo pewnie jeszcze kiedys mnie najdzie ochota zeby je zalorzyc i bedzie lipton :P trzeba bedzie cos wyrezac....

jakosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
Imię: Zenek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Osówka - lubelskie

Post autor: jakosek » 08 maja 2012, 14:18

Dawno nic nie pisałem o swojej Audiczce.

Kilometry lecą, polskie drogi dają się we znaki i jak narazie wymieniałem amortyzatory z tyłu a czeka mnie już w najbliższym czasie wymiana zawieszenia przód...
Poza tym oleje płyny itp drobnica :) Bez poważniejszych awarii.


Z weselszych rzeczy doszło kilka modów:

+ Lekki chip własnej produkcji, jest prawie od roku a już się robi nudno i są dalsze plany na moc <lol>

+ Nowe kółka letnie, w planie było S-Line a trafiła się replika RS6 17'', oponki Pirelli P Zero <okok>

+ Kierownica, gałka i mieszek obszyte skórą (tu ukłon w stronę kolegi raggaman), polecam - świetna robota

+ Xenon - tu walka była długa i nierówna :] Zagościł u mnie Bixenon z Porsche, kilka fotek poniżej:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Trzeba było lekko podpiłować mocowania i dorobić blaszki mocujące
Obrazek

Obrazek

Obrazek

A oto efekty. Z lewej ORI xenon (lepszy palnik!), z prawej Bixenon z palnikiem nie pierwszej już świeżości...

Obrazek

Oraz efekt finalny w nocy na drodze, w deszczu:
Obrazek
Obrazek

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 13 maja 2012, 23:59

jakosek pisze: polecam - świetna robota
A mnie doszły słuchy, że coś Ci nie pasowało..a dokładnie w gałce lewarka <mysli>

jakosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
Imię: Zenek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Osówka - lubelskie

Post autor: jakosek » 17 maja 2012, 13:48

Gałka to było akurat wyzwanie bo już była lekko wymęczona i przyjąłem że tak musi być <okok>

A z tapicerką się jeszcze odezwę bo już mam Warszawę o której rozmawialiśmy - ale to raczej w dalszej perspektywie.

JOLLY
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 06 maja 2010, 11:58
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: JOLLY » 12 cze 2012, 19:38

Kolego, dlaczego akurat wybrałeś soczewki od Porsche? Bo trafiłeś takie, czy są łatwe do dostosowania? Ogólnie jakbym wybierał soczewki to kierować się czymś, czy każde podejdą po małych przeróbkach?

jakosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
Imię: Zenek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Osówka - lubelskie

Post autor: jakosek » 18 cze 2012, 11:46

Soczewki od Porsche trafiłem na aukcji. Czym się kierować? Jakością. Początkowo szukałem soczewek Acura TSX bez Bi-Xenonu, bo są to jedne z lepszych soczewek ksenonowych na rynku. Z tego samego żarnika więcej światła trafia na drogę. Przeróbka w moim przypadku była całkiem łatwa, czyli dorobienie kilku blaszek i podcięcie obudowy z tyłu (długa wystająca cewka).

Powodem zamiany było wypalenie odblasku w ori xenonach Hella - odblaski są plastikowe, napylenie nowej warstwy było niewiele taĂąsze od zakupu całych projektorów...
JapoĂąskie w większości mają metalowy odbłyśnik który nie przegrzewa się tak jak plastik. Unikać xenonów z Toyoty Avensis - plastik - problem ten sam co w Audi. Z tego powodu też nie polecam Bi-Xenon Hella które można tanio kupić na aukcji, ponieważ najczęściej nadają się już do regeneracji odbłyśnika.

Polecam pooglądać linki na dole strony http://jvxdriver.com/crx_mod.htm gdzie jest fajnie pokazane porównanie różnych projektorów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl