Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 2,5TDI 140km] pali ladnie jak jest zimno

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
border_claw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 25 cze 2008, 17:52
Lokalizacja: Chełm

[C4 2,5TDI 140km] pali ladnie jak jest zimno

Post autor: border_claw » 13 wrz 2008, 20:03

Witam, jak w temacie mam taki problem że jak jest cieplej to samochód bardzo ciężko odpala, ale jak postoi kilka dni nieruszany i jest trochę zimniej to pali bez problemów. Niby zbliża się zima i nie powinno mi to przeszkadzać ale chciałbym wkońcu dowiedzieć się co to może być, dodam że świece są wszystkie sprawne. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Nazywaj tematy zgodnie z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2008, 20:12 przez border_claw, łącznie zmieniany 1 raz.

wojtek696
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 03 wrz 2008, 21:14
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: wojtek696 » 14 wrz 2008, 09:39

witam Mialem To samo w omedze z silnikiem 2.5 tdi od BMW.Zamontowali mi modul za 200 zl ktory oszukiwal komputer przez pierwsze 20 i podawal mu ze silnik jest zimny.Palily sie wtedy swieczki i problem zniknal.a przekopalem wczesniej wszystko co mozliwe. lacznie z pompa paliwa i wtryskowa wymienilem nawet caly przewod paliwowy i powrotny.NIE odlaczaj termostatu bo wtedy klima nie chodzi.
Obrazek

border_claw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 25 cze 2008, 17:52
Lokalizacja: Chełm

Post autor: border_claw » 15 wrz 2008, 18:32

Czyli musze zmienic modul tak? dopiero kupilem ten samochod i wlasnie mam tez problem z klima ze sie wylacza podczas dluzszej jazdy, i wlasnie termostat jest odlaczony ale nie wiedzialem czy to tak mam byc wiec zostawilem go tak jak byl. A czy Twoja audiczka tez mocno dymila szczegolnie przy dluzszym odpalaniu?

wojtek696
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 03 wrz 2008, 21:14
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: wojtek696 » 16 wrz 2008, 21:57

dymienia przy ciezkir starcie to calkiem normalne.modulu nie trzeba wymieniac tylko dolaczyc drugi.ale mialem to powtazam w omedze .napisz jeszcze jaki masz silnik.to jest bardzo wazne

[ Dodano: 2008-09-16, 21:57 ]
dymienia przy ciezkir starcie to calkiem normalne.modulu nie trzeba wymieniac tylko dolaczyc drugi.ale mialem to, powtazam w omedze .napisz jeszcze jaki masz silnik.to jest bardzo wazne
Obrazek

border_claw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 25 cze 2008, 17:52
Lokalizacja: Chełm

Post autor: border_claw » 17 wrz 2008, 08:53

2,5 TDI AEL

Awatar użytkownika
martino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:35
Lokalizacja: Góra Śląska

Post autor: martino » 17 wrz 2008, 12:02

ALE to nie TDS, gdzie tego typu moduł rozwiazywałem sprawe, a problem z uruchomieniem wystepował w 9 na 10 aut z tym silnikiem. Podjedz do pompiarza...ja bym stawiał na zmęczenie pompy wtryskowej. Rozgrzana nie wytwarza odpowiedniego cisnienia, ropa jest ciepła i robi sie rzadka. Wówczas podczas krecenia rozrusznikiem maleje dawka paliwa.Pzdro wydaje mi sie, ze tylko dobry pompiarz pomoże.

Ps-jeszcze wpadł mi do głowy czujnik tem. może przekłamuje.
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km



Vorsprung durch Technik

"Ropa daje kopa:-)"

wojtek696
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 03 wrz 2008, 21:14
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: wojtek696 » 21 wrz 2008, 00:04

witam kolego martino .masz 26 lat i czytasz jak dziecko. pisalem tdi a nie zaden tds to jest duza ruznica.miedzy innymi w glowicach.i problem o ktorym pisalem wystepowal w 9 na 10 a nie odwrotnie .mialem to auto 5 lat i zwiedzilem 1000 warsztatow.najprosciej powiedziec pompa bo to akurat najdrozej. a przyczyn jest wiele.poczawszy od pompy w zbiorniku przez powrot paliwa czyli przelew.dalej 4 cieknacy z resztA wtrysk impulsowy(to juz choroba bmw)potem kat wsrysku,dawka poczatkowa.termostat.wtryski i swiece zarowe i wiele jeszcze innych .border najprosciej jest modul.
Obrazek

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 21 wrz 2008, 16:33

chyba glowiczka w pompie juz mowi pa pa

border_claw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 25 cze 2008, 17:52
Lokalizacja: Chełm

Post autor: border_claw » 22 wrz 2008, 10:33

Wojtek sprobuje zalozyc z innego samochodu ten modul i wtedy bede mogl zobaczyc czy to wlasnie to bo pompy to raczej narazie ruszac nie bede.

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 22 wrz 2008, 17:05

najprostszym sposobem sprawdzenia glowiczki w pompie
jest nagrzanie silnika i polanie glowiczki letnia woda tylko
trzeba to robic ostroznie i powoli zeby glowiczka nie pekla
tzn nie doznala szoku termicznego :-| :-|

wojtek696
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 03 wrz 2008, 21:14
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: wojtek696 » 27 wrz 2008, 16:19

arekr22 nie mowisz zle ale ja to probowalem i i nic komp podawal ze pedal gazu za niewiele ponad 2 kola.zaluz kolego border ten modul ale u dobrego elektektryka i po sprawie.z innego autka go nie wezmiesz bo on jest wlutowywany w wiaske komputera .powodzenia
Obrazek

border_claw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 25 cze 2008, 17:52
Lokalizacja: Chełm

Post autor: border_claw » 06 paź 2008, 09:06

ok kolego wojtku chyba musze wkoncu sie zabrac za to bo coraz bardziej mnie to denerwuje tylko jest jeszcze taki problem ze nie wiem od czego to modul mozesz mi powiedziec dokladnie jak on sie nazywa tzn od czego on jest?

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 06 paź 2008, 10:37

sprawdz jeszcze czujnik temperatury
moze oszukiwac
to jest ten dwupinowy wkrecany od gory
on informuje ECU o temp. plynu

Miaga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 16 paź 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: Miaga » 10 lis 2010, 20:43

koledzy a u mnie jest taki problem,raz pali super a po paru dniach cos mu odbije i ma ciezki rozruch to znaczy musi obkrecic walem 3-4 razy ale tylko jak jest zimny z rana i potem znowu elegancko bez różnicy jaka jest temperatura,co to moze byc?

Awatar użytkownika
Dawidows89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 146
Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Dawidows89 » 11 lis 2010, 15:33

odłącz czujnik swiec żarowych, powinno pomóc

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga