[C4 2,5TDI 140km] pali ladnie jak jest zimno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 cze 2008, 17:52
- Lokalizacja: Chełm
[C4 2,5TDI 140km] pali ladnie jak jest zimno
Witam, jak w temacie mam taki problem że jak jest cieplej to samochód bardzo ciężko odpala, ale jak postoi kilka dni nieruszany i jest trochę zimniej to pali bez problemów. Niby zbliża się zima i nie powinno mi to przeszkadzać ale chciałbym wkońcu dowiedzieć się co to może być, dodam że świece są wszystkie sprawne. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Nazywaj tematy zgodnie z regulaminem.
Nazywaj tematy zgodnie z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2008, 20:12 przez border_claw, łącznie zmieniany 1 raz.
witam Mialem To samo w omedze z silnikiem 2.5 tdi od BMW.Zamontowali mi modul za 200 zl ktory oszukiwal komputer przez pierwsze 20 i podawal mu ze silnik jest zimny.Palily sie wtedy swieczki i problem zniknal.a przekopalem wczesniej wszystko co mozliwe. lacznie z pompa paliwa i wtryskowa wymienilem nawet caly przewod paliwowy i powrotny.NIE odlaczaj termostatu bo wtedy klima nie chodzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 cze 2008, 17:52
- Lokalizacja: Chełm
Czyli musze zmienic modul tak? dopiero kupilem ten samochod i wlasnie mam tez problem z klima ze sie wylacza podczas dluzszej jazdy, i wlasnie termostat jest odlaczony ale nie wiedzialem czy to tak mam byc wiec zostawilem go tak jak byl. A czy Twoja audiczka tez mocno dymila szczegolnie przy dluzszym odpalaniu?
dymienia przy ciezkir starcie to calkiem normalne.modulu nie trzeba wymieniac tylko dolaczyc drugi.ale mialem to powtazam w omedze .napisz jeszcze jaki masz silnik.to jest bardzo wazne
[ Dodano: 2008-09-16, 21:57 ]
dymienia przy ciezkir starcie to calkiem normalne.modulu nie trzeba wymieniac tylko dolaczyc drugi.ale mialem to, powtazam w omedze .napisz jeszcze jaki masz silnik.to jest bardzo wazne
[ Dodano: 2008-09-16, 21:57 ]
dymienia przy ciezkir starcie to calkiem normalne.modulu nie trzeba wymieniac tylko dolaczyc drugi.ale mialem to, powtazam w omedze .napisz jeszcze jaki masz silnik.to jest bardzo wazne
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 cze 2008, 17:52
- Lokalizacja: Chełm
ALE to nie TDS, gdzie tego typu moduł rozwiazywałem sprawe, a problem z uruchomieniem wystepował w 9 na 10 aut z tym silnikiem. Podjedz do pompiarza...ja bym stawiał na zmęczenie pompy wtryskowej. Rozgrzana nie wytwarza odpowiedniego cisnienia, ropa jest ciepła i robi sie rzadka. Wówczas podczas krecenia rozrusznikiem maleje dawka paliwa.Pzdro wydaje mi sie, ze tylko dobry pompiarz pomoże.
Ps-jeszcze wpadł mi do głowy czujnik tem. może przekłamuje.
Ps-jeszcze wpadł mi do głowy czujnik tem. może przekłamuje.
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km
Vorsprung durch Technik
"Ropa daje kopa:-)"
Vorsprung durch Technik
"Ropa daje kopa:-)"
witam kolego martino .masz 26 lat i czytasz jak dziecko. pisalem tdi a nie zaden tds to jest duza ruznica.miedzy innymi w glowicach.i problem o ktorym pisalem wystepowal w 9 na 10 a nie odwrotnie .mialem to auto 5 lat i zwiedzilem 1000 warsztatow.najprosciej powiedziec pompa bo to akurat najdrozej. a przyczyn jest wiele.poczawszy od pompy w zbiorniku przez powrot paliwa czyli przelew.dalej 4 cieknacy z resztA wtrysk impulsowy(to juz choroba bmw)potem kat wsrysku,dawka poczatkowa.termostat.wtryski i swiece zarowe i wiele jeszcze innych .border najprosciej jest modul.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 cze 2008, 17:52
- Lokalizacja: Chełm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 cze 2008, 17:52
- Lokalizacja: Chełm
- Dawidows89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
- Lokalizacja: Białystok
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga