Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6 2.0 Tdi] Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczo

Silniki wysokoprężne
prezesr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 lis 2010, 12:07
Lokalizacja: Łowicz

[ A6 C6 2.0 Tdi] Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczo

Post autor: prezesr » 13 mar 2011, 12:35

Witam, bardzo proszę o pomoc. Moje autko po przekroczeniu prędkości 130 km/h i zaraz potem po hamowaniu silnikiem traci moc, miga również kontrolka świec. Jak tylko zgaszę auto i zapalę ponownie - problem znika. Byłem u mechanika, który pracuje w ASO, podpiął VAG-a i wyskoczył błąd "Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona górna granica regulacji". Polecił mi, abym wyczyścił turbinę, niestety ale i to nie pomogło, problem nie zniknął. Co mam robić? Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2011, 18:38 przez prezesr, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 13 mar 2011, 19:26

Kto i w jaki sposób czyścił turbo?

Błąd wskazuje na zapieczone kierownice w turbinie...
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

prezesr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 lis 2010, 12:07
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: prezesr » 14 mar 2011, 09:09

Turbo czyścił mój zaufany mechanik, ale dokładnie w jaki sposób to nie wiem. Na pewno turbo było wyjmowane.

kskup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 15 kwie 2009, 15:10
Lokalizacja: Wwa

Post autor: kskup » 14 mar 2011, 12:52

sprawdź jeszcze N75, przepływomierz, przepustnicę z N18, EGR, ale najprawdopodobniej to turbo.
Dużo masz przebiegu?

prezesr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 lis 2010, 12:07
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: prezesr » 14 mar 2011, 14:40

Mam 112 tys. przebiegu

Awatar użytkownika
maniek1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 13 maja 2008, 19:55
Imię: Jan
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: maniek1981 » 14 mar 2011, 17:16

W 3.0 tdi kolega miał takie same objawy dokładnie i okazało się ze padła elektronika sterująca turbiną - załatwił nową używaną za 500zł i w porządku jest
pozdro

prezesr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 lis 2010, 12:07
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: prezesr » 28 mar 2011, 18:32

Witam ponownie, wymieniłem zawór N75 na nowy i znowu mi się przytrafiła sytuacja z migającą kontrolką świec. Poniżej błąd jaki wyskakuje. Prosze o pomoc!

Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 03G 906 016 MF HW: 03G 906 016 MF
Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G000CG 1142
Kodowanie: 0000076
Kod serwisu: WSC 00364 211 74769
VCID: 73EE31AD6BC7
Znaleziono 1 błąd:

000564 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona górna granica regulacji
P0234 - 000 - - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11110000
Priorytet błędu: 1
Częstość błędu: 5
Przebieg: 112153 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.03.12
Czas: 09:52:20

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2163 /min
Prędkość: 124.0 km/h
Obciążenie: 40.4 %
Napięcie: 13.60 V
Bity binarnie: 00001000
Ciśnienie rzecz.: 652.8 mbar
Ciśnienie rzecz.: 1336.2 mbar

Kody gotowości: 0 0 0 0 0

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 31 mar 2012, 18:57

prezesr, kolego mam to samo w swojej 2.7 TDI uwalone są 2 rzeczy. Zawór regulacji ciśnienia oraz czujnik ciśnienia.
Pozdrawiam

prezesr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 lis 2010, 12:07
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: prezesr » 02 kwie 2012, 09:18

Problem rozwiązałem i każdemu polecam w 1 kolejności tak zrobić. Okazało się, że było źle wgrane oprogramowanie przez poprzedniego właściciela. Sprawę rozwiązała firma Diagtronik z Janek pod Warszawą. Szybko zdiagnozowali i wgrali fabryczne oprogramowanie. Auto mam z 2007 roku, więc mam filtr cząstek stałych DPF, okazuje sie że nie powinno się zwiekszać mocy w autach z DPF. Samochód chodzi bez zastrzeżeĂą. Więc w takich sytuacjach zamiast wymieniać turbinę, przepusticę, czujniki i inne, w 1 kolejności proponuję sprawdzić czy mamy prawidłowe oprogramowanie. Prawie rok czasu jeżdże i wszystko jest OK.

fora audi

Post autor: fora audi » 02 kwie 2012, 13:19

prezesr pisze:Problem rozwiązałem i każdemu polecam w 1 kolejności tak zrobić. Okazało się, że było źle wgrane oprogramowanie przez poprzedniego właściciela. Sprawę rozwiązała firma Diagtronik z Janek pod Warszawą. Szybko zdiagnozowali i wgrali fabryczne oprogramowanie. Auto mam z 2007 roku, więc mam filtr cząstek stałych DPF, okazuje sie że nie powinno się zwiekszać mocy w autach z DPF. Samochód chodzi bez zastrzeżeĂą. Więc w takich sytuacjach zamiast wymieniać turbinę, przepusticę, czujniki i inne, w 1 kolejności proponuję sprawdzić czy mamy prawidłowe oprogramowanie. Prawie rok czasu jeżdże i wszystko jest OK.
I Tora z Diagtronika powiedzial, ze nie powinno sie chipowac aut z DPFem ?

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 02 kwie 2012, 16:27

Oczywiste że można czipować auta z DPFem tylko z głową. Ja u siebie nie mam wgranego żadnego virusa i też się tak robi i są uwalone 2 rzecze te o których pisałem wyżej.

prezesr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 11 lis 2010, 12:07
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: prezesr » 03 kwie 2012, 09:08

Ja nie napisałem, że nie można, napisałem że nie powinno się. Ale nie proponuję tego robić jezeli po jakimś czasie nie chcecie wymieniać lub usuwać DPF, dodatkowo trzeba liczyć się z tym, że mogą występowac takie problemu jak u mnie.

jasper
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 512
Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
Imię: Jacek
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 155KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: jasper » 04 kwie 2012, 23:28

Igor u ciebie problem dotyczy ciśnienia paliwa a w tym przypadku ciśnienie doładowywanego powietrza - to tak nawiasem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga