[ A6 C6 2.0 Tdi] Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczo
[ A6 C6 2.0 Tdi] Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczo
Witam, bardzo proszę o pomoc. Moje autko po przekroczeniu prędkości 130 km/h i zaraz potem po hamowaniu silnikiem traci moc, miga również kontrolka świec. Jak tylko zgaszę auto i zapalę ponownie - problem znika. Byłem u mechanika, który pracuje w ASO, podpiął VAG-a i wyskoczył błąd "Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona górna granica regulacji". Polecił mi, abym wyczyścił turbinę, niestety ale i to nie pomogło, problem nie zniknął. Co mam robić? Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2011, 18:38 przez prezesr, łącznie zmieniany 2 razy.
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Kto i w jaki sposób czyścił turbo?
Błąd wskazuje na zapieczone kierownice w turbinie...
Błąd wskazuje na zapieczone kierownice w turbinie...
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
- maniek1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 13 maja 2008, 19:55
- Imię: Jan
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: trójmiasto
Witam ponownie, wymieniłem zawór N75 na nowy i znowu mi się przytrafiła sytuacja z migającą kontrolką świec. Poniżej błąd jaki wyskakuje. Prosze o pomoc!
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 03G 906 016 MF HW: 03G 906 016 MF
Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G000CG 1142
Kodowanie: 0000076
Kod serwisu: WSC 00364 211 74769
VCID: 73EE31AD6BC7
Znaleziono 1 błąd:
000564 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona górna granica regulacji
P0234 - 000 - - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11110000
Priorytet błędu: 1
Częstość błędu: 5
Przebieg: 112153 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.03.12
Czas: 09:52:20
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2163 /min
Prędkość: 124.0 km/h
Obciążenie: 40.4 %
Napięcie: 13.60 V
Bity binarnie: 00001000
Ciśnienie rzecz.: 652.8 mbar
Ciśnienie rzecz.: 1336.2 mbar
Kody gotowości: 0 0 0 0 0
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 03G 906 016 MF HW: 03G 906 016 MF
Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC G000CG 1142
Kodowanie: 0000076
Kod serwisu: WSC 00364 211 74769
VCID: 73EE31AD6BC7
Znaleziono 1 błąd:
000564 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona górna granica regulacji
P0234 - 000 - - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11110000
Priorytet błędu: 1
Częstość błędu: 5
Przebieg: 112153 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2011.03.12
Czas: 09:52:20
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2163 /min
Prędkość: 124.0 km/h
Obciążenie: 40.4 %
Napięcie: 13.60 V
Bity binarnie: 00001000
Ciśnienie rzecz.: 652.8 mbar
Ciśnienie rzecz.: 1336.2 mbar
Kody gotowości: 0 0 0 0 0
Problem rozwiązałem i każdemu polecam w 1 kolejności tak zrobić. Okazało się, że było źle wgrane oprogramowanie przez poprzedniego właściciela. Sprawę rozwiązała firma Diagtronik z Janek pod Warszawą. Szybko zdiagnozowali i wgrali fabryczne oprogramowanie. Auto mam z 2007 roku, więc mam filtr cząstek stałych DPF, okazuje sie że nie powinno się zwiekszać mocy w autach z DPF. Samochód chodzi bez zastrzeżeĂą. Więc w takich sytuacjach zamiast wymieniać turbinę, przepusticę, czujniki i inne, w 1 kolejności proponuję sprawdzić czy mamy prawidłowe oprogramowanie. Prawie rok czasu jeżdże i wszystko jest OK.
I Tora z Diagtronika powiedzial, ze nie powinno sie chipowac aut z DPFem ?prezesr pisze:Problem rozwiązałem i każdemu polecam w 1 kolejności tak zrobić. Okazało się, że było źle wgrane oprogramowanie przez poprzedniego właściciela. Sprawę rozwiązała firma Diagtronik z Janek pod Warszawą. Szybko zdiagnozowali i wgrali fabryczne oprogramowanie. Auto mam z 2007 roku, więc mam filtr cząstek stałych DPF, okazuje sie że nie powinno się zwiekszać mocy w autach z DPF. Samochód chodzi bez zastrzeżeĂą. Więc w takich sytuacjach zamiast wymieniać turbinę, przepusticę, czujniki i inne, w 1 kolejności proponuję sprawdzić czy mamy prawidłowe oprogramowanie. Prawie rok czasu jeżdże i wszystko jest OK.