[A6 C4 AAT]Rozładowany akumulator!!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
- Imię: Michał
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pawłów
[A6 C4 AAT]Rozładowany akumulator!!!!
Witam KOLEGÓW!!!!
Mój problem wygląda tak: po postoju ok. 1-2 dni aku jet rozładowany do granic możliwości nie ma siły zakręcić. Jak odpale z popychu jeżdi i będzie palił tyle ze wystarczy ze postoi 12godz 1 dzeń i znów to samo. ÂŁadowanie na poziomie 14,24-14,32, nowy aku, rozrusznik wyczyszczony, wypinałem radio, wypinałem panel klimy i nic nie pomaga cały czas ten sam objaw nie pali i cos rozładowuje aku. Miał może ktoś podobny problem. POMOCY.
POZDRAWIAM
MICHAÂŁ
Mój problem wygląda tak: po postoju ok. 1-2 dni aku jet rozładowany do granic możliwości nie ma siły zakręcić. Jak odpale z popychu jeżdi i będzie palił tyle ze wystarczy ze postoi 12godz 1 dzeń i znów to samo. ÂŁadowanie na poziomie 14,24-14,32, nowy aku, rozrusznik wyczyszczony, wypinałem radio, wypinałem panel klimy i nic nie pomaga cały czas ten sam objaw nie pali i cos rozładowuje aku. Miał może ktoś podobny problem. POMOCY.
POZDRAWIAM
MICHAÂŁ
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 09:49 przez MICGLO, łącznie zmieniany 2 razy.
- Arrni
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 407
- Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
- Imię: Arni
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
przyjacielu akumulator wytzymuje max 10 lat . widze ze masz diesla nie wiem jaki max wchodzi do twojego auta ale wcisnji do niego 100ah i kolo 750 rozruchowej
a bedzie Ci slusyzly prezekolejne 10 lat ja mam do czynienia aktualnie z - 33 stopniami i moj aku 106ah 750 rozruchowej daje sobie spokojnie rade:) dodam ze moje audi tez mialo podobny problem wymienilem aku i MUSIALEM naNOWYM akumulatorze przejechac kolo 6 godzinaby dokadnie zostal naladowany orzez alternator , jak chcesz pomo alternatorowu podladowac akuymke odlacz podgrzewanie foteli jaki wszelakie nagrzewanie autka 2 -3 godzinki masz spokoj 
sorry ale mam z 5 % we krwi :D


sorry ale mam z 5 % we krwi :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
- Imię: Michał
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pawłów
ale ja już sie przywitałem z rok temucensored pisze:MICGLO,
Po raz drugi:
Zanim dołączysz do klubu, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
- nnneooo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 28 sty 2011, 22:25
- Lokalizacja: wielkopolska / łodzkie
WitamMICGLO pisze:ale ja już sie przywitałem z rok temucensored pisze:MICGLO,
Po raz drugi:
Zanim dołączysz do klubu, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
Zmień temat użyj tagów czyli [A6C4] i temat ....
W sprawię problemu sprawdził bym jaki jest upływ prądu z akumulatora w stanie spoczynku (gdy zapłon jest wyłączony drzwi zamknięte tzn odpięcie plusowej klemy i wpięcie miernika (Amperomierza) na zakresie 10A taki najprostszy miernik za 20zl wystarczy i można odczytać jaki płynie prąd i po tym bym szukał dalej czy to aku czy gdzieś coś zwiera itp.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 483
- Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
- Imię: Wiktor
- Rocznik: 2008
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ciechanów
Witam!
Tak jak pisze nnneooo należy sprawdzić pobór prądu w stanie spoczynku. Nie powinien przekraczać ok 200mA (zegarek, alarm itp). Jeśli jest więcej to coś Ci wciąga prąd z aku.
Jeśli ciągnie =<200mA to sprawdź np po nocy bez odpalania jakie masz napięcie na baterii. Sprawny aku powinien mieć ok 12,5 - 12,7V. Jeśli ma poniżej 12V to jest rozładowany. Jeśli ma poniżej 11V to jest martwy. Zwarcie w celach lub spływ mas czynnych. Taki aku nawet po naładowaniu będzie trzymał max 2 dni.
Zdarzają się nawet nowe akumulatory, które są zepsute.
Pozdro
Tak jak pisze nnneooo należy sprawdzić pobór prądu w stanie spoczynku. Nie powinien przekraczać ok 200mA (zegarek, alarm itp). Jeśli jest więcej to coś Ci wciąga prąd z aku.
Jeśli ciągnie =<200mA to sprawdź np po nocy bez odpalania jakie masz napięcie na baterii. Sprawny aku powinien mieć ok 12,5 - 12,7V. Jeśli ma poniżej 12V to jest rozładowany. Jeśli ma poniżej 11V to jest martwy. Zwarcie w celach lub spływ mas czynnych. Taki aku nawet po naładowaniu będzie trzymał max 2 dni.
Zdarzają się nawet nowe akumulatory, które są zepsute.
Pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
- Imię: Michał
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pawłów
Koledzy w moim przypadku pobór prądu jest ok 0,04 - 0,06A czyli wydaje mi się ze jest ok. Kiedyś nawet kumpel w pracy podłączył amperomierz i obserwował przez 8 godz co sie dzieje i nie zaobserwował nic cały czas na jednym poziomie 0,06A.
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
- nnneooo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 28 sty 2011, 22:25
- Lokalizacja: wielkopolska / łodzkie
Witam
Przy taki poborze prądu wina pewno leży w samym akumulatorze , można zmierzyć napięcia na klemach tak jak kolega wyżej sugerował ale ja obstawiam aku , coś z nim nie tak
Zaciekawiło mnie to :
MICGLO
Pozdrawiam
Ps Nie wiem jak jest dokładniej u ciebie ale widzę ze w c4 aku jest pod tylna kanapą wiec obejrzy czy to co go przykrywa nie nosi oznak okopcenia osmalenia bo pomiar pewno robiłeś jak kanapa była podniesiona a jak ja zamkniesz może sie cos zmieni , może cos zwiera
Przy taki poborze prądu wina pewno leży w samym akumulatorze , można zmierzyć napięcia na klemach tak jak kolega wyżej sugerował ale ja obstawiam aku , coś z nim nie tak

Zaciekawiło mnie to :
MICGLO
Na poprzednim aku było tak samo ? A kiedy byl robiony ten test w pracy ?Koledzy w moim przypadku pobór prądu jest ok 0,04 - 0,06A czyli wydaje mi się ze jest ok. Kiedyś nawet kumpel w pracy podłączył amperomierz i obserwował przez 8 godz co sie dzieje i nie zaobserwował nic cały czas na jednym poziomie 0,06A.
Pozdrawiam
Ps Nie wiem jak jest dokładniej u ciebie ale widzę ze w c4 aku jest pod tylna kanapą wiec obejrzy czy to co go przykrywa nie nosi oznak okopcenia osmalenia bo pomiar pewno robiłeś jak kanapa była podniesiona a jak ja zamkniesz może sie cos zmieni , może cos zwiera
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 16:28 przez nnneooo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
- Imię: Michał
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pawłów
jak ja odpinam radio to spada o 0.02A. Taki pobór u mnie spowodowany jest tym że mam dużo odbiorników przynajmnej tak mi powiedział elektryk.
Powiem Wam koledzy, że trace już nadzieje ale jutro zaprowadzam do jeszcze jednego elektryka w nim nadzieja podobno jest dobry taka przynajmniej jest o nim opina, myśle że mi pomoże bo lubię swoją audiczke:)
[ Dodano: 2011-02-20, 16:27 ]
Na poprzednim aku było to samo i teraz na kolejnym te same objawy nie sądze ze to aku trzy różne aku i te same objawy. test w pracy robiony był ok 3 tygodnie temu.
Powiem Wam koledzy, że trace już nadzieje ale jutro zaprowadzam do jeszcze jednego elektryka w nim nadzieja podobno jest dobry taka przynajmniej jest o nim opina, myśle że mi pomoże bo lubię swoją audiczke:)
[ Dodano: 2011-02-20, 16:27 ]
Na poprzednim aku było to samo i teraz na kolejnym te same objawy nie sądze ze to aku trzy różne aku i te same objawy. test w pracy robiony był ok 3 tygodnie temu.
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
- Imię: Michał
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pawłów
z tego co już zaobserwowałem to kabel od aku do rozrusznika był już wymieniony chyba mój poprzednik to zrobił chyba miał ten sam problem i mi opchnął samochód na kabel zerkałem ale nic szczególnego na nim nie widzę, ale rzeczywiście ten rozrusznik może robić robotę z aku, muszę jeszcze się pokusić o jego wymianę, ale w roruszniku wymieniłem automat i nic, a przecież w samym rozruszniku nie ma prądu tylko jest w automacie dopiero jak przekręci się kluczyk to dopiero jest w nim prąd chociaż wszystko jest możliwe i w samym rozruszniku moze byc zwarcie tylko jakim sposobem jest w nim prąd.
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM