Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4 AAT]Rozładowany akumulator!!!!

Elektryka
MICGLO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
Imię: Michał
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pawłów

[A6 C4 AAT]Rozładowany akumulator!!!!

Post autor: MICGLO » 19 lut 2011, 10:48

Witam KOLEGÓW!!!!

Mój problem wygląda tak: po postoju ok. 1-2 dni aku jet rozładowany do granic możliwości nie ma siły zakręcić. Jak odpale z popychu jeżdi i będzie palił tyle ze wystarczy ze postoi 12godz 1 dzeń i znów to samo. ÂŁadowanie na poziomie 14,24-14,32, nowy aku, rozrusznik wyczyszczony, wypinałem radio, wypinałem panel klimy i nic nie pomaga cały czas ten sam objaw nie pali i cos rozładowuje aku. Miał może ktoś podobny problem. POMOCY.
POZDRAWIAM
MICHAÂŁ
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 09:49 przez MICGLO, łącznie zmieniany 2 razy.

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 615
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 19 lut 2011, 11:54

1. popraw nazwę tematu.
2. a powiedz mi świecą Ci kontrolki jak przekrecisz zapłon? popróbuj np. czy silniczki wycieraczek działają, światła itp, miałem podobnie i miałem zwarcie na plusowej klemie który dotykał pręta z kanapy, wszystko działało a rozrusznik nie kręcił

Awatar użytkownika
gajek82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 04 sty 2008, 18:22
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: gajek82 » 19 lut 2011, 12:26

Kolego piszesz ze masz nowe AKU a to nie znaczy ze jest 100% sprawne moze szlak go trafił.jak mozesz to porzycz od kogoś aku i sprawdz.po odpaleniu trzyma a potem sie rozładowuje.podpinałes pod prostownik jak sie zachowuje a najlepiej oddaj na(gwarancje) :]

Awatar użytkownika
Arrni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 407
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
Imię: Arni
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Arrni » 19 lut 2011, 19:51

przyjacielu akumulator wytzymuje max 10 lat . widze ze masz diesla nie wiem jaki max wchodzi do twojego auta ale wcisnji do niego 100ah i kolo 750 rozruchowej :) a bedzie Ci slusyzly prezekolejne 10 lat ja mam do czynienia aktualnie z - 33 stopniami i moj aku 106ah 750 rozruchowej daje sobie spokojnie rade:) dodam ze moje audi tez mialo podobny problem wymienilem aku i MUSIALEM naNOWYM akumulatorze przejechac kolo 6 godzinaby dokadnie zostal naladowany orzez alternator , jak chcesz pomo alternatorowu podladowac akuymke odlacz podgrzewanie foteli jaki wszelakie nagrzewanie autka 2 -3 godzinki masz spokoj :)
sorry ale mam z 5 % we krwi :D

MICGLO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
Imię: Michał
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pawłów

Post autor: MICGLO » 19 lut 2011, 20:00

censored pisze:MICGLO,

Po raz drugi:

Zanim dołączysz do klubu, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
ale ja już sie przywitałem z rok temu

Awatar użytkownika
nnneooo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 28 sty 2011, 22:25
Lokalizacja: wielkopolska / łodzkie

Post autor: nnneooo » 19 lut 2011, 20:17

MICGLO pisze:
censored pisze:MICGLO,

Po raz drugi:

Zanim dołączysz do klubu, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
ale ja już sie przywitałem z rok temu
Witam
Zmień temat użyj tagów czyli [A6C4] i temat ....
W sprawię problemu sprawdził bym jaki jest upływ prądu z akumulatora w stanie spoczynku (gdy zapłon jest wyłączony drzwi zamknięte tzn odpięcie plusowej klemy i wpięcie miernika (Amperomierza) na zakresie 10A taki najprostszy miernik za 20zl wystarczy i można odczytać jaki płynie prąd i po tym bym szukał dalej czy to aku czy gdzieś coś zwiera itp.
Pozdrawiam

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 483
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Rocznik: 2008
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 19 lut 2011, 20:46

Witam!

Tak jak pisze nnneooo należy sprawdzić pobór prądu w stanie spoczynku. Nie powinien przekraczać ok 200mA (zegarek, alarm itp). Jeśli jest więcej to coś Ci wciąga prąd z aku.

Jeśli ciągnie =<200mA to sprawdź np po nocy bez odpalania jakie masz napięcie na baterii. Sprawny aku powinien mieć ok 12,5 - 12,7V. Jeśli ma poniżej 12V to jest rozładowany. Jeśli ma poniżej 11V to jest martwy. Zwarcie w celach lub spływ mas czynnych. Taki aku nawet po naładowaniu będzie trzymał max 2 dni.

Zdarzają się nawet nowe akumulatory, które są zepsute.

Pozdro

MICGLO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
Imię: Michał
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pawłów

Post autor: MICGLO » 20 lut 2011, 09:36

Koledzy w moim przypadku pobór prądu jest ok 0,04 - 0,06A czyli wydaje mi się ze jest ok. Kiedyś nawet kumpel w pracy podłączył amperomierz i obserwował przez 8 godz co sie dzieje i nie zaobserwował nic cały czas na jednym poziomie 0,06A.
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 20 lut 2011, 15:35

Ja mierzyłem u siebie na początku zimy.
Pobór prądu miałem 0,02A.

Awatar użytkownika
nnneooo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 28 sty 2011, 22:25
Lokalizacja: wielkopolska / łodzkie

Post autor: nnneooo » 20 lut 2011, 16:21

Witam
Przy taki poborze prądu wina pewno leży w samym akumulatorze , można zmierzyć napięcia na klemach tak jak kolega wyżej sugerował ale ja obstawiam aku , coś z nim nie tak :|
Zaciekawiło mnie to :
MICGLO
Koledzy w moim przypadku pobór prądu jest ok 0,04 - 0,06A czyli wydaje mi się ze jest ok. Kiedyś nawet kumpel w pracy podłączył amperomierz i obserwował przez 8 godz co sie dzieje i nie zaobserwował nic cały czas na jednym poziomie 0,06A.
Na poprzednim aku było tak samo ? A kiedy byl robiony ten test w pracy ?
Pozdrawiam

Ps Nie wiem jak jest dokładniej u ciebie ale widzę ze w c4 aku jest pod tylna kanapą wiec obejrzy czy to co go przykrywa nie nosi oznak okopcenia osmalenia bo pomiar pewno robiłeś jak kanapa była podniesiona a jak ja zamkniesz może sie cos zmieni , może cos zwiera
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 16:28 przez nnneooo, łącznie zmieniany 1 raz.

MICGLO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
Imię: Michał
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pawłów

Post autor: MICGLO » 20 lut 2011, 16:24

jak ja odpinam radio to spada o 0.02A. Taki pobór u mnie spowodowany jest tym że mam dużo odbiorników przynajmnej tak mi powiedział elektryk.
Powiem Wam koledzy, że trace już nadzieje ale jutro zaprowadzam do jeszcze jednego elektryka w nim nadzieja podobno jest dobry taka przynajmniej jest o nim opina, myśle że mi pomoże bo lubię swoją audiczke:)

[ Dodano: 2011-02-20, 16:27 ]
Na poprzednim aku było to samo i teraz na kolejnym te same objawy nie sądze ze to aku trzy różne aku i te same objawy. test w pracy robiony był ok 3 tygodnie temu.
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM

Awatar użytkownika
nnneooo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 28 sty 2011, 22:25
Lokalizacja: wielkopolska / łodzkie

Post autor: nnneooo » 20 lut 2011, 16:32

Wiec obejrzy dobrze miejsce gdzie siedzi aku ,co go przykrywa bo w tym może byc problem .

MICGLO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
Imię: Michał
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pawłów

Post autor: MICGLO » 20 lut 2011, 16:43

aku mam przykryty plastikowymi pokrywkami też o tym myślałem że może to być problem ale wszystko wskazuje na to że nie
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM

Awatar użytkownika
Arrni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 407
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
Imię: Arni
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Arrni » 20 lut 2011, 17:49

mowisz ze do zera sie rozladowuje ? moze warto zobaczyc kabel ktory idzie do rozrusznika z aku czy gdzies sie z massa nie zwiera i niemasz zwarcia ? wogole radio tez Ci sie nie wlaczyc po tych 2 dniach ? ogolnie stawiam na zwarcie na rozruszniku. i jeszcze jedno nie odpalaj diesla z popychu.

MICGLO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
Imię: Michał
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pawłów

Post autor: MICGLO » 20 lut 2011, 18:16

z tego co już zaobserwowałem to kabel od aku do rozrusznika był już wymieniony chyba mój poprzednik to zrobił chyba miał ten sam problem i mi opchnął samochód na kabel zerkałem ale nic szczególnego na nim nie widzę, ale rzeczywiście ten rozrusznik może robić robotę z aku, muszę jeszcze się pokusić o jego wymianę, ale w roruszniku wymieniłem automat i nic, a przecież w samym rozruszniku nie ma prądu tylko jest w automacie dopiero jak przekręci się kluczyk to dopiero jest w nim prąd chociaż wszystko jest możliwe i w samym rozruszniku moze byc zwarcie tylko jakim sposobem jest w nim prąd.
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja