Proszę o poradę. Bryczka na wolnych obrotach od dłuższego czasu lekko się trzęsie. Wskazówka od wolnych obrotów nie stoi "jak przyklejona" na 700, tylko ma nieregularne odchyłki w dół i w górę - jakieś pół milimetra. Wtedy lekko trzęsie samochodem i czuć nieprawidłowości w zapłonie na wolnych obrotach. Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny, czy rozgrzana i czym jest zasilana - to zjawisko występuje zarówno na Pb, jak i na Lpg. Podczas jazdy to zjawisko zanika całkowicie, furka idzie jak rakieta. Dwumasa odpada, niedawno zmieniałem sprzęgło i mój mechanik powiedział, że jest w jak najlepszym porządku. Z resztą wtedy nie drgałaby wskazówka. Poradźcie co i jak sprawdzić samemu, aby niepotrzebnie nie pakować się w koszta. Kable? ÂŚwiece? Cewki? Z góry dzięki

 
							








 nie twierdze ze u Ciebie to to ale u mnie to bylo to a na zimnym też ci nie drga tylko na Ciepłym ? bo u mnie identyczne objawy jak u Ceibie były. identyczne.
 nie twierdze ze u Ciebie to to ale u mnie to bylo to a na zimnym też ci nie drga tylko na Ciepłym ? bo u mnie identyczne objawy jak u Ceibie były. identyczne.

 Moja pali na dotyk, trzęsie się tylko na wolnych, tak na benzynie, jak i na gazie. Oddaję furke na zmianę oleju, powiem, żeby mechanik wyczyścił i zaadoptował przepustnicę. Jeśli nie pomoże, to co i w jakiej kolejności mam sprawdzić? Podczas jazdy wogóle tego nie czuć. Co sie stanie jeśli to ta nieszczęsna cewka, a ja jej nie wymienię? Czy to są oznaki, że ona pada? Może poprostu przestać działać?
  Moja pali na dotyk, trzęsie się tylko na wolnych, tak na benzynie, jak i na gazie. Oddaję furke na zmianę oleju, powiem, żeby mechanik wyczyścił i zaadoptował przepustnicę. Jeśli nie pomoże, to co i w jakiej kolejności mam sprawdzić? Podczas jazdy wogóle tego nie czuć. Co sie stanie jeśli to ta nieszczęsna cewka, a ja jej nie wymienię? Czy to są oznaki, że ona pada? Może poprostu przestać działać?




 
 
