[a6 C5] Boksowanie kierownicy podczas gwałtownego chamowania
[a6 C5] Boksowanie kierownicy podczas gwałtownego chamowania
witam mam taki problem jak właśnie w temacie, w momencie hamowania mam boksowanie kierownicy.
Re: [a6 C5] Boksowanie kierownicy podczas gwałtownego chamow
Adriankes pisze:witam mam taki problem jak właśnie w temacie, w momencie hamowania mam boksowanie kierownicy.
W A4 miałem podobny objaw i okazało się że był wybity wahacz dolny "banan"
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
a najpredzej krzywe tarcze hamulcowe.Jedz sobie około 80km/h i delikatnie wcisnij pedał,tak tylko zeby klocki doszły do tarczy lekko.Jak poczujesz to na kierze to tarcze
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
miałem taki problem w poprzednim aucie i każdy mechanik twierdził że to tarcze. po wymianie nie było nic lepiej to z kolei twierdzili że jakieś słabe tarcze i klocki, że trzeba założyć lepsze. po zakupie kolejnego zestawu ''lepszego'' i oczywiście droższego żadnej zmiany. polecony mechanik sprawdził- diagnoza spalone tarcze ( po przejechaniu ok 100 km). postanowiłem się wykosztować tym razem na mechanika, który zaopatruje się w najlepsze części, bo wcześniej wymieniałem sam bo przecież to nic trudnego. po wymianie 3 kompletu tarcz przez wykwalifikowanego specjalistę nadal trzęsło kierą. sam doszedłem w końcu że to sworzeń wahacza za 30zł był przyczyną tego że wydałem ponad 1000 na tarcze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 01 sty 2009, 22:21
- Imię: Jan
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kolbuszowa
Adriankes, metoda prób błędów ,tylko to ci pozostało,ponieważ powodów może być kila.
Ja u siebie miałem to samo i to na nowych tarczach (przejechane 6 tys. km) o tyle miałem łatwiej ,że czekała mnie zmiana zawiechy i tak zrobiłem.Najpierw zmieniłem zawieche i dale trzęsło , postanowiłem przetoczyć tarcze (bez ściągania) i pomogło
Ja u siebie miałem to samo i to na nowych tarczach (przejechane 6 tys. km) o tyle miałem łatwiej ,że czekała mnie zmiana zawiechy i tak zrobiłem.Najpierw zmieniłem zawieche i dale trzęsło , postanowiłem przetoczyć tarcze (bez ściągania) i pomogło
