Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6C5] Klekotanie na gazie 2.8

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

[A6C5] Klekotanie na gazie 2.8

Post autor: -=Rafal=- » 31 sty 2011, 15:40

Witam. Mam mały problem. Otóż po nocy jak silnik jest zimny to po odpaleniu chwilkę parę sekund klekocze. Potem ustaje i klekot jest taki malutki, słyszalny tylko przy otwartej masce jak zbliżymy ucho do silnika. To chyba normalne. Ale ostatnio miałem nieciekawą sytuację. Otwieram maske a tam ten sam klekot, tylko 10 razy głośniejszy. Typowy metaliczny klekot. Mówię co jest?! Ale wyłączyłem gaz i klekot ucichł i powrócił do normalnego tonu. Takiego ledwo słyszalnego. Gazownik przez telefon mi powiedział że wtryskiwacze.. Czy zbyt uboga mieszanka, lub źle wyregulowanie też mogę być taką przyczyną? Dodatkowo mi coś samochód wczoraj gasł zaraz po odpaleniu...
Instalacja Stag 300
Reduktor Diego Gold
O wtryskiwaczach nie mam napisane :/

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 01 lut 2011, 10:03

-=Rafal=-, jak występuje tylko na gazie to napewno wtryskiwacze.
Niektóre wtryski same z siebie są tak głośne ,ale jak zrobiło Ci się tak dopiero teraz to pewnie się już kończą.
Jak Ci auto zgasło zaraz po przejściu na gaz to klekotanie może być spowodowane za niskim ciśnieniem gazu,
ale najlepiej podjedź sobie do gazownika to będziesz miał pewność

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 01 lut 2011, 10:11

Już podjechałem. Wszystko jasne. Regeneracja wtrysków. 200zł. Z regulacją itd. Więc wszystko powinno hulać. Swoją drogą te wtryski to kupa nad kupy, VALTEC i wszystko jasne, jak tylko będę miał więcej pieniędzy to je wymienię na HANA. Bo ta regeneracja ma starczyć na +/- 10 000km...

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 01 lut 2011, 10:15

-=Rafal=-, ja mam KME Horizon,
są dość głośne ,ale ponoć bardzo dobre szybkie i wytrzymałe,więc mogę polecić ;-)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 01 lut 2011, 10:20

No wstępnie na piątek jestem umówiony do jakiegoś magika z LPG forum z Bytowa. Regeneracja jutro u mnie w mieście też u znajomego. A ten z Bytowa obczai dokładnie instalkę itd. Teraz już się znam na sekwencji co nie co i wiem że ten co montował ten gaz to poszedł po kosztach tak ostroo że lepiej nie pytaj. Oby taniej, oby szybciej. Nienawidzę czegoś takiego. Moje też nie są na tyle głośne że je słychać w kabinie czy coś :D Tylko przy otwartej klapie. Mam nadzieję że mi coś jutro zmodzą, a potem do Bytowa ^^
A Ty maluj dokładki a w kolor a nie <ok>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 01 lut 2011, 10:27

-=Rafal=-, na malowanko dokładek w kolor jeszcze przyjdzie pora <ok>
Teraz to się zastanawiam na jaki kolorek sobie fele śmignąć,
a może polerka <hmm>
Te moje wtryski też tylko po otwarciu maski słychać.
Najgorsze co można zrobić przy takim aucie to oszczędzać na częściach,
ja też jak kupiłem swojego to miał założony gaz, ale tak ch..... że szkoda gadać,
i skończyło sie na tym że wymieniłem całą instalację na nową :-D
Ze starej to mi tylko butla została,hehe ;-)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 01 lut 2011, 10:30

sebastian855, też o tym myślałem. Ale akurat elektryka jest ok. STAG jeden z najlepszych. Jedynie bym musiał zmienić wtryski, może reduktor. Bo przewody wszystkie już posprawdzane i połatane jak trzeba :D

Powiem Ci że ostatnio myślałem nad ledami w zderzaku... Tylko tak myślę myślę i sam już nie wiem. Jakby się dało zamontować takie jak w S klasie np... <brawo2>

Polerka jak najbardziej <ok> The Rock czy jakoś tak ma super polerkę na forum <ok>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 01 lut 2011, 11:02

-=Rafal=-, no ja mam teraz instalkę STAG-a i działa bardzo dobrze :-D
A ledy to mogli by w końcu wymyślić takie dedykowane do C5 ;-)
Co do koloru felg to waham sie między czarnymi a polerką,
bo teraz jak szybki ściemniłem to czarny też by fajnie wyglądał na kołach.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 01 lut 2011, 14:18

Polerka z czarnym rantem <ok>
No właśnie nie wiem jak by te ledy wyglądały.. Ogólnie byłem przeciwnikiem tego, ale się zaczynam poważnie zastanawiać nad ledami :roll:

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 01 lut 2011, 14:43

-=Rafal=-, Ledy to dobra rzecz na lato, bo zimą to i tak ciągle na normalnych światłach się jeździ.
Ledy w miejscu halogenów tez fajnie wyglądają ;-)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 01 lut 2011, 22:31

Heh.. Sam już nie wiem. Ale nie róbmy offtopu :D

Awatar użytkownika
Colin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 14 sty 2009, 22:35
Lokalizacja: Holandia/Slask

Post autor: Colin » 03 lut 2011, 22:41

-=Rafal=- pisze:Już podjechałem. Wszystko jasne. Regeneracja wtrysków. 200zł. Z regulacją itd. Więc wszystko powinno hulać. Swoją drogą te wtryski to kupa nad kupy, VALTEC i wszystko jasne, jak tylko będę miał więcej pieniędzy to je wymienię na HANA. Bo ta regeneracja ma starczyć na +/- 10 000km...
ja tez mam te wtryski i klepią i tez mialy byc na 10-15 tys......
ale 90 tys km na nich zrobilem i jezdze dalej wiec chyba mam jakies inne ;-)
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
Obrazek

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 24 lut 2011, 17:41

No u mnie po regeneracji, przejechałem z 2 000 i znowu klepią, ale mniej. Już się przyzwyczaiłem. Filmik:

na gazie od 30 sec. :)

Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 08 mar 2011, 14:09

Cześć, mam takie pytanie odnośnie czerwonych Valteków. Przejechałem na nich już 40 tys km. Na razie chodzą bez zarzutu, ale podobno po 40 tys lubią zakończyć żywot:) Wybieram sie na wczasy samochodem do Bułgarii, i chciałem zakupić rezerwową listwę na allegro - tu pytanie: czy ona jest gotowa do użycia, czy trzeba robić jakieś kalibracje czy adaptacje przed montażem??? Wiecie, średnio mi się uśmiecha postój w nocy na jakimś rumuńskim zadupiu, bo padł Valtek... <szok>
Moje Kochanie:)

Awatar użytkownika
czekereke
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 26 sty 2011, 12:40
Lokalizacja: Polska

Post autor: czekereke » 08 mar 2011, 16:14

ja sam (całkiem niedawno) zakładałem gazownię i klepią wtryski od nowości - fachman mówił: "MAJÂĄ KLEPAć - TAK JEST OK" <rotfl> a Są to niebieskie wtryski OMVL. CO najmniej wystarczająco szybkie do samego konca obrotomierza. Polecam jakby ktos zakladal/wymienial.
- Jest: A6 C4 ACK Quattro Avant
- Było: 100 C3 1.8 SH - Na zawsze w pamięci...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja