Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6C5] Klekotanie na gazie 2.8

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 08 mar 2011, 17:20

Killer71, nie można wyciągnąć listwy i włożyć ponownie bez regulacji. Bo jest to ingerencja w instalację. Chcesz kupić 2 listwy po 3 wtryski czy jeden tylko? Może jak aż tak się boisz to wymieć wtryski na HANA, czas to jeden dzień, a cena jakaś tam jest, no ale i wytrwałość lepsza.

Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 08 mar 2011, 17:59

-=Rafal=- nie jakaś tam, tylko tysiąc złotych :( a 2 listwy po 3 wtryski mam za 240 złotych i kolejne 3 lata jazdy :] Ale czy ja pojeżdżę tą niuńką 3 lata? Pewnie nie... A dalej mam 750 zł w kieszeni <radocha> Czyli co, zakup listew i wożenie ich w schowku odpada? Po każdorazowym wymontowaniu i zamontowaniu trzeba się podpiąć pod kompa i ustawić instalację <szok> <szok> <szok> ?
Moje Kochanie:)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 08 mar 2011, 18:04

No tak, bo montujesz nową listwę. Trzeba ją wyregulować.

Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 08 mar 2011, 18:39

W takim razie wymienię i wyreguluję tydzień przed wyjazdem. Dzięki za pomoc <okok>
Moje Kochanie:)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 mar 2011, 22:28

Wtryski klepią bo zderzaki na pewno wyklepane (gumowe oringi na tłoczkach) a do tego czerwone walteki to mogą się rozkalibrowywać co 10tys. Nie lepiej zakupić coś porządnego typu Hana lub Matrix HS i zapomnieć o wtryskiwaczach?

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 15 mar 2011, 17:55

fassi1, proponowałem to koledze wcześniej, no ale widać ma inną wizję LPG :)
Sam się muszę przymierzać do HANY, no ale na razie brak funduszy, a są świeżo po regeneracji. A takie pytanie fassi1. Wsiadam do auta, jadę jest ok wszystko fajnie. Zatrzymam się i chyyyba mi coś śmierdzi LPG -.- Otwieram maskę nic kompletnie. Wsiadam do auta i znowu nic. Wlot powietrza do dmuchawy jest po prawej patrząc z pozycji kierowcy tak? Reduktor mam po lewej. Co to może ewentualnie śmierdzieć? Laska twierdzi że już mam nos przewrażliwiony <zalamka>

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 15 mar 2011, 21:34

Siema.
Może gdzieś na opasce na wężu popuszcza gazem i gdzieś zaciąga przez wentylator na postoju. Kup jakich detector wycieku gazu w aerozolu lub po prostu weź trochę woda z płynem do naczyń i pędzelkiem smaruj po połączeniach, jak gdzieś jest wyciek to będzie się tworzyła piana, dociągnij opaskę lub wymień na nową i po sprawie.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 15 mar 2011, 21:47

Dzięki za szybką odpowiedź. Ale jest właśnie problem typu, że nic praktycznie nie czuć. Obwąchałem wszystko. No i problem numer 2. Geniusz który to montował nie zgadniesz gdzie dał reduktor. Pod lampą od strony kierowcy, pod zbiorniczkiem od wspomagania :/
Możliwe że pada reduktor? Dodam, że auto chodzi jak marzenie na LPG.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 15 mar 2011, 22:40

Samo obwąchiwanie nic jeszcze nie daje, zrób test jak napisałem na szczelność a wtedy będziesz pewny na 100%.
Tam właśnie między innymi montuje się reduktory w Audi, jest to dobre miejsce dla reduktora.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 15 mar 2011, 22:47

No taaa, ale z dostępem to jest porażka jak dla mnie. No jutro posprawdzam czy gdzieś nie leci. Chodzi głównie o okolice reduktora i przewody lecące wprost do niego i te z filtrami papierowymi? Dzięki za pomoc :) Plusiki poleciały :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja