A6 C4 2.8 ACK Quattro Avant
A6 C4 2.8 ACK Quattro Avant
Witam,
Po rozstaniu się z moją piekną setą C3 (na zawsze w pamięci), przyszedl czas na krok do przodu. Stałem się posiadaczem A6 jak w temacie czyli C4 2.8 ACK 30V Quattro. Właściciel ze mnie jeszcze dość świeży - niedługo będa 2 miesiące i oswajam sie z nią ciagle. Zakochany jestem bezpamietnie w automacie : i pracy V-szóstki (w C3 miałem 1.8 gaźnik :P ) Dość bogata opcja, brak jej webasto, szyberu, el. foteli i zasłonek szyb tylnych. Chyba ze cos komus przyjdzie do głowy jeszcze ogolnie taki calkiem klawy (jakby) S-Line. Zastanawialem sie nad wymianą dekorów na te a la carbon, ale zabawa nie wydaje mi sie być warta kosztu tych listewek... póki co :P zdjęcia są zrobione prosto po zakupie bo nie ma pogody na dobre fotografie, ale narazie nic sie nie zmieniło. Felgi 17 na lato przechodza renowację.
Wyposażenie (pewnie całego nie wymienie)
- QUATTRO
- 2x Airbag
- ABS + EBD
- Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown. (1N1)
- Soczewkowe reflektory
- Halogeny - w lampach
- Relingi
- Recaro skórzane czarne
- Grzanie dupek x4
- Climatronic
- Tempomat
- Białe zegary S6 z fisem
- Kierownica S6
- Kierownica z masą równ. drgania
- Fabryczny autoalarm, centralny zamek
- Pakiet Comfort - otwieranie/zamykanie szyb z pilota, wyłącznik wewnętrznych czujników ruchu.
- Coś specjalnego w przednich hamulcach, wzmacniane czy coś like that - jak znajde kod wyposaż to zapodam.
- Pakiet zawiesz. komfortowe podwozie (kod 1BE)
- Coś a la shadow line - brak chromów z wyjątkiem grilla - podoba mi się, nie trzeba malować na czarno
To co rozkodowałem a nie rozumiem:
1BC = Samochody rzÂĄdowe/specjalne
B0F = Zestaw elementów w wykonaniu specyficznym dla danego switzerland
CIL = Nie znaleziono kodu.
Q0H = Nie znaleziono kodu.
J82 = Suspension range 82
4UE = Lewo/prawo
8FA = Bez 2. akumulator - BRAK DRUGIEGO AKU?
JYB = Nie znaleziono kodu.
0Q2 = Nie znaleziono kodu.
JAF = Nie znaleziono kodu.
JBG = Nie znaleziono kodu.
Po rozstaniu się z moją piekną setą C3 (na zawsze w pamięci), przyszedl czas na krok do przodu. Stałem się posiadaczem A6 jak w temacie czyli C4 2.8 ACK 30V Quattro. Właściciel ze mnie jeszcze dość świeży - niedługo będa 2 miesiące i oswajam sie z nią ciagle. Zakochany jestem bezpamietnie w automacie : i pracy V-szóstki (w C3 miałem 1.8 gaźnik :P ) Dość bogata opcja, brak jej webasto, szyberu, el. foteli i zasłonek szyb tylnych. Chyba ze cos komus przyjdzie do głowy jeszcze ogolnie taki calkiem klawy (jakby) S-Line. Zastanawialem sie nad wymianą dekorów na te a la carbon, ale zabawa nie wydaje mi sie być warta kosztu tych listewek... póki co :P zdjęcia są zrobione prosto po zakupie bo nie ma pogody na dobre fotografie, ale narazie nic sie nie zmieniło. Felgi 17 na lato przechodza renowację.
Wyposażenie (pewnie całego nie wymienie)
- QUATTRO
- 2x Airbag
- ABS + EBD
- Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown. (1N1)
- Soczewkowe reflektory
- Halogeny - w lampach
- Relingi
- Recaro skórzane czarne
- Grzanie dupek x4
- Climatronic
- Tempomat
- Białe zegary S6 z fisem
- Kierownica S6
- Kierownica z masą równ. drgania
- Fabryczny autoalarm, centralny zamek
- Pakiet Comfort - otwieranie/zamykanie szyb z pilota, wyłącznik wewnętrznych czujników ruchu.
- Coś specjalnego w przednich hamulcach, wzmacniane czy coś like that - jak znajde kod wyposaż to zapodam.
- Pakiet zawiesz. komfortowe podwozie (kod 1BE)
- Coś a la shadow line - brak chromów z wyjątkiem grilla - podoba mi się, nie trzeba malować na czarno
To co rozkodowałem a nie rozumiem:
1BC = Samochody rzÂĄdowe/specjalne
B0F = Zestaw elementów w wykonaniu specyficznym dla danego switzerland
CIL = Nie znaleziono kodu.
Q0H = Nie znaleziono kodu.
J82 = Suspension range 82
4UE = Lewo/prawo
8FA = Bez 2. akumulator - BRAK DRUGIEGO AKU?
JYB = Nie znaleziono kodu.
0Q2 = Nie znaleziono kodu.
JAF = Nie znaleziono kodu.
JBG = Nie znaleziono kodu.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2011, 21:37 przez czekereke, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jest: A6 C4 ACK Quattro Avant
- Było: 100 C3 1.8 SH - Na zawsze w pamięci...
- Było: 100 C3 1.8 SH - Na zawsze w pamięci...
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
Tak, kolor to LZ5L.
garo, a ja na Twoim miejscu wolałbym automat :mrgreen: serio, odrobina mocy wiecej niż w byle toczydle i nie chciałbym manuala, mimo że to mój 1szy automat. Stary, klasyczny, 4ro biegowy, w świetnym stanie, świetnie działający - poprostu sama frajda.
Fotele są gites, grzane wszystkie cztery 8-)
Jest to zdecydowanie ACK, czyli 30V 193KM.
garo, a ja na Twoim miejscu wolałbym automat :mrgreen: serio, odrobina mocy wiecej niż w byle toczydle i nie chciałbym manuala, mimo że to mój 1szy automat. Stary, klasyczny, 4ro biegowy, w świetnym stanie, świetnie działający - poprostu sama frajda.
Fotele są gites, grzane wszystkie cztery 8-)
Jest to zdecydowanie ACK, czyli 30V 193KM.
- Jest: A6 C4 ACK Quattro Avant
- Było: 100 C3 1.8 SH - Na zawsze w pamięci...
- Było: 100 C3 1.8 SH - Na zawsze w pamięci...
no właśnie na AKP tez te guziki wywołały niemały zamęt. nie wiem. pojęcia nie mam, mi wyglądają właśnie na A4. Do tego dekorek drewniany ten przy climatronicu lekko odstaje. Jakby cos ktos kiedys modził coś, ale nic ani mi ani poprzedniemu włascicielowi nie było wiadomo. Brak pomysłów. Zegary i kiera S6 wygladaja na fabrykę. Ogólnie bogaciej jest niz w niejednej esce.
Blendy S6 chyba nie chce, Jeśli wogóle zmiana to na US 8-) tak jak miałem w C3.
Fotosów dodam niechaj tylko słońca kaałek wyjdzie nad Lublinem, stolicą Polski "C" <smuty>
Blendy S6 chyba nie chce, Jeśli wogóle zmiana to na US 8-) tak jak miałem w C3.
Fotosów dodam niechaj tylko słońca kaałek wyjdzie nad Lublinem, stolicą Polski "C" <smuty>
- Jest: A6 C4 ACK Quattro Avant
- Było: 100 C3 1.8 SH - Na zawsze w pamięci...
- Było: 100 C3 1.8 SH - Na zawsze w pamięci...
to wszystko raczej sie zgadza. rozbieżności wynikiem tego że robilem fote nalepki po ciemku telefonem i słabo odczytuję to.censored pisze:4UE = airbag for driver and front seat passenger-poduszki dla kierowcy i pasażera.
Nie CIL tylko C1L = cast alloy wheels 7J x 16 five-arm style, offset 45-rozmiar felg.
8FA = without second battery-nie ma drugiego akumulatora ( dla pojazdów specjalnych mogły być dwa aku np policja, taxi, rząd 8-) )
OQ2 to prawdopodobnie 6Q2 = Galka dzwigni zm. bieg. ze skory.
no ale cos jakby na ten typ. z komputerem który tym steruje spod tylnego siedziska. Może źle to nazwalem, ale słyszałem od któregoś posiadacza S6 że tak to się wówczas nazywało.censored pisze:W C4 nie ma raczej p. komfort, był w c5 razem z otwieraniem samego bagażnika z pilota.
a tutaj to zabiłeś mi mega gwoździa :shock: bo samochód niewylatany, b. zadbany, kupiony rzekomo z rąk pryw. ciekawe do czego mógł służyć :roll:censored pisze:Reszta nieznanych ma na pewno coś wspólnego z tym że autko była na potrzeby szwajcarskiej rządu, policji itp. Stąd te zmienione przyciski w konsoli, zapewne były tam inne jak np od kogutów, megafonu, radiostacji, sygnałów dźwiękowych itp.
- Jest: A6 C4 ACK Quattro Avant
- Było: 100 C3 1.8 SH - Na zawsze w pamięci...
- Było: 100 C3 1.8 SH - Na zawsze w pamięci...
no i stanęła się znów typowa przypadłość silnika ACK - WYCIEKI wrrr. Uszczelki pod pokrywami zaworów po miesiącu od wymiany są do wymiany znów (pewnie najtańsze i jeszcze kijowo zalożone ostatnio - poza mną). Dodatkowo o-ring przy chłodnicy oleju i standardowo dość również dekielki z tyłu głowic. Sam sie do tego chyba przyczyniłem zalewając ostatnio 5W-40 zamiast 10W-40 jaki był wcześniej - dowiedzialem sie od poprzendniego właściciela dzien po tym jak wymieniłem olej
- Jest: A6 C4 ACK Quattro Avant
- Było: 100 C3 1.8 SH - Na zawsze w pamięci...
- Było: 100 C3 1.8 SH - Na zawsze w pamięci...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga