Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5]Brak przyspieszenia:(:(

Silniki wysokoprężne
szogun_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sie 2008, 20:46
Lokalizacja: WGW

[A6 C5]Brak przyspieszenia:(:(

Post autor: szogun_v6 » 31 sie 2008, 21:05

Wiatam:) mam wielki problem:(mam audi a6 2,5 tdi i wogole nie ma przyspieszenia trzeba niezle deptac i wraz malo czym moze byc to spowodowane....Jesli ten temat byl to przepraszam ale nie moglem znalesc jestem nowy na forum...

stosuj tagi
Ostatnio zmieniony 31 sie 2008, 22:47 przez szogun_v6, łącznie zmieniany 1 raz.

grzessmolar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 203
Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: grzessmolar » 31 sie 2008, 21:20

ogólnie silnik 2.5 150km , :mrgreen: żeby była jakaś frajda z jazdy( :evil: ) to musisz jeżdzic między 2200-3000 obrotów na 3lub 4 biegu,pamiętaj że auto troche waży a 150km to nie jest zniowu tak dużo, :mrgreen:
może jeśli masz go od nie dawna to wymień olej i całą reszte po zakupie to pomaga,ewentualnie przepustnica <ok> :mrgreen:
AUDI-inni czują respekt <kijem><hura>

szogun_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sie 2008, 20:46
Lokalizacja: WGW

Post autor: szogun_v6 » 31 sie 2008, 21:26

ale jezdze na takich obrotach i wraz lipa moze cos z turbina?

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 31 sie 2008, 21:32

przyczyn moze byc duzo...
od dawna masz auto ?? caly czas sie tak zachowywalo czy tak nagle?
opisz bardziej bo tak to trudno cokolwiek powiedziec :lol:

Awatar użytkownika
martino
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:35
Lokalizacja: Góra Śląska

Post autor: martino » 31 sie 2008, 21:46

Jak wolno nabiera obroty może byc walnieta przepływka...
Audi A6 2.5 TDI AEL Avant Proline z przebiegiem ponad pół mln km



Vorsprung durch Technik

"Ropa daje kopa:-)"

szogun_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sie 2008, 20:46
Lokalizacja: WGW

Post autor: szogun_v6 » 31 sie 2008, 21:54

Od grudnia i na poczatku szlo ladnie a pozniej juz spokojniej jezdzilem i jakos od 2 mies jezdze wiecej i mocniej:) i jakos to sie odczuwa ze sie strasznie muli....Mechanik mi powiedzial ze bedzie trzeba pewnie turbinke wygenerowac...a tak dla przygladu jak jezdze z czasu citroenem berlingo 1,9 tdi to po 2,5tys obrotow ladnie odchodzi a audi jakos nic..

szogun_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sie 2008, 20:46
Lokalizacja: WGW

Post autor: szogun_v6 » 31 sie 2008, 22:04

To wszystko sprawdze a jak wszystko z tych rzeczy bedzie w porzadku to pozostaje tylko turbina?

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 31 sie 2008, 22:43

Wy znowu z ta przeplywka ;) Jak kolego przez 2 miesiace zamuliles auto, to pewnie kierownice sie nie ruszaja, auto po za duzym overbooscie wpada w notlauf i tyle z doladowania.


kazda usterke, awarie zaczynamy naprawiac od najtanszych elementow
mozna to przyjac za swietosc ;)

Jezeli nie podepniesz vaga i nie zrobisz pelnych logow to mozemy tylko wrozyc, ale:

1. Sprawdzic jak sie rusza sztanga
2. Sprawdzic szczelnosc dolotu
3. Sprawdzic przewody wysokocisnieniowe
4. Pomierzyc N75 - podmienic od sprawnego
5. Sprawdzic przeplywke - podmienic od sprawnego, wyczyscic preparatem do oczyszczania stykow elektrycznych / odtluszczania tarcz hamulcowych
6. Rozebrac turbulum i wyczyscic kierownice
7. Wymienic turbulum

Proponowalbym wlasnie taka kolejnosc ;)

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 31 sie 2008, 23:14

censored - nie podepnij vaga, bo pokaze tylko bledy, tylko

ZROB LOGI DYNAMICZNE 000, 003, 007, 008, 010, 011, 013 i statyczne BS 000, 003, 011

to takie minimum, zeby zobaczyc co jest nie tak

hanysq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
Lokalizacja: marbella ,hiszpania

Post autor: hanysq » 01 wrz 2008, 18:51

w mojej małej było podobnie grzebałem,grzebałem i sie dogrzebałem
mianowicie rozebrałem coś w rodzaju kolektora na którym jest zamontowany zawór erg.
wyjąłem ze środka jakies dobre kilo nagaru i mazi zaolejonej ..teraz mknie jak bym dostał jakies 40 kucyków ekstra
hanysq

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 01 wrz 2008, 19:58

hanysq niestety nie to bylo przyczyna, tylko pewnie jakis wezyk podcisnienia przy EGR miales poluzowany i tyle. Po zlozeniu go dobrze zamocowales. EGR odpowiada tylko i wylacznie za recyrkulacje spalin i ma to przelozenie na ekologie. Nawet przy mocno wykreconych autach jego zaslepienie niewiele daje.

BTW opis czysczenia EGR przedstawilem w dziale wrasztat

hanysq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
Lokalizacja: marbella ,hiszpania

Post autor: hanysq » 01 wrz 2008, 21:35

Murzyn pisze:hanysq niestety nie to bylo przyczyna, tylko pewnie jakis wezyk podcisnienia przy EGR miales poluzowany i tyle. Po zlozeniu go dobrze zamocowales. EGR odpowiada tylko i wylacznie za recyrkulacje spalin i ma to przelozenie na ekologie. Nawet przy mocno wykreconych autach jego zaslepienie niewiele daje.

BTW opis czysczenia EGR przedstawilem w dziale wrasztat
no niby tak ale u mnie znajduje sie to w innym miejscu czyli po plawej stronie u dołu tam gdzie przedstawiasz swoje zdjecia tez mam jakis zawór ale to nie erg.też wygląda na podcisnieniowy ale bez przepustnicy
i nadal obstaje przy swoim nic nie było poluzowane a wężyk nie zmienia wiele po wyczyszczeniu tego zmieniło sie bardzo.
hanysq

szogun_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 31 sie 2008, 20:46
Lokalizacja: WGW

Post autor: szogun_v6 » 03 wrz 2008, 18:09

Witam ... w tym moim silniku nie zalancza Turbina czym to moze byc spowodowane.?

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 03 wrz 2008, 21:13

turbina zawsze jest wlaczona :P conajwyzej moze nie ladoiwac tyle co powinna lub auto jezdzi w trybie awaryjnym.
Pisalem juz o tym kilkakrotnie wiec moze warto poszukac na forum.

1. Niepodpiete weze podcisnieniowe lub przedarte
2. Nieszczelny dolot/IC
3. Zafastrygowane turbo
4. Zepsuty zawor N75

to tak w skrocie

grzessmolar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 203
Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: grzessmolar » 07 wrz 2008, 15:42

sprawdz czy "niespadła" ci rura doprowadzająca powietrze do turbiny
AUDI-inni czują respekt <kijem><hura>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja