[A6 C5]Brak przyspieszenia:(:(
[A6 C5]Brak przyspieszenia:(:(
Wiatam:) mam wielki problem:(mam audi a6 2,5 tdi i wogole nie ma przyspieszenia trzeba niezle deptac i wraz malo czym moze byc to spowodowane....Jesli ten temat byl to przepraszam ale nie moglem znalesc jestem nowy na forum...
stosuj tagi
stosuj tagi
Ostatnio zmieniony 31 sie 2008, 22:47 przez szogun_v6, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 203
- Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
- Lokalizacja: chrzanów
ogólnie silnik 2.5 150km , :mrgreen: żeby była jakaś frajda z jazdy( :evil: ) to musisz jeżdzic między 2200-3000 obrotów na 3lub 4 biegu,pamiętaj że auto troche waży a 150km to nie jest zniowu tak dużo, :mrgreen:
może jeśli masz go od nie dawna to wymień olej i całą reszte po zakupie to pomaga,ewentualnie przepustnica
:mrgreen:
może jeśli masz go od nie dawna to wymień olej i całą reszte po zakupie to pomaga,ewentualnie przepustnica

AUDI-inni czują respekt <kijem><hura>
Od grudnia i na poczatku szlo ladnie a pozniej juz spokojniej jezdzilem i jakos od 2 mies jezdze wiecej i mocniej:) i jakos to sie odczuwa ze sie strasznie muli....Mechanik mi powiedzial ze bedzie trzeba pewnie turbinke wygenerowac...a tak dla przygladu jak jezdze z czasu citroenem berlingo 1,9 tdi to po 2,5tys obrotow ladnie odchodzi a audi jakos nic..
- Murzyn
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 506
- Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Wy znowu z ta przeplywka
Jak kolego przez 2 miesiace zamuliles auto, to pewnie kierownice sie nie ruszaja, auto po za duzym overbooscie wpada w notlauf i tyle z doladowania.
kazda usterke, awarie zaczynamy naprawiac od najtanszych elementow mozna to przyjac za swietosc
Jezeli nie podepniesz vaga i nie zrobisz pelnych logow to mozemy tylko wrozyc, ale:
1. Sprawdzic jak sie rusza sztanga
2. Sprawdzic szczelnosc dolotu
3. Sprawdzic przewody wysokocisnieniowe
4. Pomierzyc N75 - podmienic od sprawnego
5. Sprawdzic przeplywke - podmienic od sprawnego, wyczyscic preparatem do oczyszczania stykow elektrycznych / odtluszczania tarcz hamulcowych
6. Rozebrac turbulum i wyczyscic kierownice
7. Wymienic turbulum
Proponowalbym wlasnie taka kolejnosc

kazda usterke, awarie zaczynamy naprawiac od najtanszych elementow mozna to przyjac za swietosc

Jezeli nie podepniesz vaga i nie zrobisz pelnych logow to mozemy tylko wrozyc, ale:
1. Sprawdzic jak sie rusza sztanga
2. Sprawdzic szczelnosc dolotu
3. Sprawdzic przewody wysokocisnieniowe
4. Pomierzyc N75 - podmienic od sprawnego
5. Sprawdzic przeplywke - podmienic od sprawnego, wyczyscic preparatem do oczyszczania stykow elektrycznych / odtluszczania tarcz hamulcowych
6. Rozebrac turbulum i wyczyscic kierownice
7. Wymienic turbulum
Proponowalbym wlasnie taka kolejnosc

- Murzyn
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 506
- Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
hanysq niestety nie to bylo przyczyna, tylko pewnie jakis wezyk podcisnienia przy EGR miales poluzowany i tyle. Po zlozeniu go dobrze zamocowales. EGR odpowiada tylko i wylacznie za recyrkulacje spalin i ma to przelozenie na ekologie. Nawet przy mocno wykreconych autach jego zaslepienie niewiele daje.
BTW opis czysczenia EGR przedstawilem w dziale wrasztat
BTW opis czysczenia EGR przedstawilem w dziale wrasztat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
no niby tak ale u mnie znajduje sie to w innym miejscu czyli po plawej stronie u dołu tam gdzie przedstawiasz swoje zdjecia tez mam jakis zawór ale to nie erg.też wygląda na podcisnieniowy ale bez przepustnicyMurzyn pisze:hanysq niestety nie to bylo przyczyna, tylko pewnie jakis wezyk podcisnienia przy EGR miales poluzowany i tyle. Po zlozeniu go dobrze zamocowales. EGR odpowiada tylko i wylacznie za recyrkulacje spalin i ma to przelozenie na ekologie. Nawet przy mocno wykreconych autach jego zaslepienie niewiele daje.
BTW opis czysczenia EGR przedstawilem w dziale wrasztat
i nadal obstaje przy swoim nic nie było poluzowane a wężyk nie zmienia wiele po wyczyszczeniu tego zmieniło sie bardzo.
hanysq
- Murzyn
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 506
- Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
turbina zawsze jest wlaczona :P conajwyzej moze nie ladoiwac tyle co powinna lub auto jezdzi w trybie awaryjnym.
Pisalem juz o tym kilkakrotnie wiec moze warto poszukac na forum.
1. Niepodpiete weze podcisnieniowe lub przedarte
2. Nieszczelny dolot/IC
3. Zafastrygowane turbo
4. Zepsuty zawor N75
to tak w skrocie
Pisalem juz o tym kilkakrotnie wiec moze warto poszukac na forum.
1. Niepodpiete weze podcisnieniowe lub przedarte
2. Nieszczelny dolot/IC
3. Zafastrygowane turbo
4. Zepsuty zawor N75
to tak w skrocie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 203
- Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
- Lokalizacja: chrzanów