[a6 c5] swiecaca sie kontrolka ladowania
[a6 c5] swiecaca sie kontrolka ladowania
witam
dzis rano kontrolka ladowania nie zgasla po odpaleniu
czuc bylo przez nawiew jakby delikatny swat spalenizny
i taki dziwnydziewk silnika
pasek klinowy jest chyba wporzadku (ale moze sie myle)
co sie moglo popsuc w takiej sytuacji?
zdarzylo mi sie to pierwszy raz
dzis rano kontrolka ladowania nie zgasla po odpaleniu
czuc bylo przez nawiew jakby delikatny swat spalenizny
i taki dziwnydziewk silnika
pasek klinowy jest chyba wporzadku (ale moze sie myle)
co sie moglo popsuc w takiej sytuacji?
zdarzylo mi sie to pierwszy raz
powyzej 3,5 tys obrotow kontrolka gasla, ale jechalem i zaczelo wywalac bledy abs, kontroli trakcji, poduszek, skrzyni i ledwo zjechalem na pobocze
ladnie sie zaczyna moja przygoda z audi a6 :evil:
[ Dodano: 2008-08-29, 16:26 ]
alternator nie pada stopniowo?
wczesniej bylo wszystko ok, a dzis rano nagle tak sie stalo
ladnie sie zaczyna moja przygoda z audi a6 :evil:
[ Dodano: 2008-08-29, 16:26 ]
alternator nie pada stopniowo?
wczesniej bylo wszystko ok, a dzis rano nagle tak sie stalo
jak myslicie takie cos jest warte kupna?
http://allegro.pl/item413192487_nowy_al ... assat.html
czy moze lepiej uzywany oryginal?
http://allegro.pl/item413192487_nowy_al ... assat.html
czy moze lepiej uzywany oryginal?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
- Lokalizacja: PETERBOROUGH
U mnie takie problemy były spowodowane poluzowaniem się paska wielorowkowego napędzającego pompę wspomagania i alternator... <smuty>
Z tym że ja "pomykam" A6 C5 2.5 TDI i dodatkowo nie miałem ładowania oraz wspomagania kierownicy w czasie jazdy...
W twoim samochodzie też są 2 paski:
(1.) napędzający wiatrak klimatyzacji,
(2.) napędzający alternator i pompę wspomagania.
Ja wymieniłem (2.) na nowy oryginalny i do dnia dzisiejszego problemów brak!
ps. Wystrzegajcie się tanich zamienników, a tym bardziej uzywanych orygionałów! :-P
Z tym że ja "pomykam" A6 C5 2.5 TDI i dodatkowo nie miałem ładowania oraz wspomagania kierownicy w czasie jazdy...
W twoim samochodzie też są 2 paski:
(1.) napędzający wiatrak klimatyzacji,
(2.) napędzający alternator i pompę wspomagania.
Ja wymieniłem (2.) na nowy oryginalny i do dnia dzisiejszego problemów brak!
ps. Wystrzegajcie się tanich zamienników, a tym bardziej uzywanych orygionałów! :-P
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga