Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5] swiecaca sie kontrolka ladowania

Elektryka
ODPOWIEDZ
gość_

[a6 c5] swiecaca sie kontrolka ladowania

Post autor: gość_ » 29 sie 2008, 14:16

witam
dzis rano kontrolka ladowania nie zgasla po odpaleniu
czuc bylo przez nawiew jakby delikatny swat spalenizny
i taki dziwnydziewk silnika
pasek klinowy jest chyba wporzadku (ale moze sie myle)

co sie moglo popsuc w takiej sytuacji?
zdarzylo mi sie to pierwszy raz

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 29 sie 2008, 15:35

jak nie laduje to zapewne alternator / szczotki w alternatorze

gość_

Post autor: gość_ » 29 sie 2008, 16:25

powyzej 3,5 tys obrotow kontrolka gasla, ale jechalem i zaczelo wywalac bledy abs, kontroli trakcji, poduszek, skrzyni i ledwo zjechalem na pobocze

ladnie sie zaczyna moja przygoda z audi a6 :evil:

[ Dodano: 2008-08-29, 16:26 ]
alternator nie pada stopniowo?
wczesniej bylo wszystko ok, a dzis rano nagle tak sie stalo

Awatar użytkownika
DonVip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 20 mar 2008, 12:41
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DonVip » 29 sie 2008, 18:02

pasek chyba sie topi dlatego smierdzi (dziwne ze nie piszczy) lub tak jak kolega wyzej pisal cos z alternatorem i szczotkami jak nic z tych trzech to podlacz pod vaga powinien cos pokazac
Audi Back On Track :)

gość_

Post autor: gość_ » 29 sie 2008, 20:39

a jak sie taki pasek zaklada?

[ Dodano: 2008-08-29, 20:43 ]
a moze ktos wyciagal aleternator w 2,7 turbo?

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 29 sie 2008, 20:59

pasek jest na napinaczu :) nic skomplikowanego. I tak BTW nie jest to pasek klinowy (takie byly np w polonezach) tylko wielorowkowy ;)

gość_

Post autor: gość_ » 29 sie 2008, 21:43

ja to jestem laik , nigdy nie wymienialem paska :oops:
gdzie jest ten napinacz i jak go odkrecic?
i czy mozna wymienic ten pasek bez wyciagania chlodnicy?
w 2,7 jest baaardzo malo miejsca

Awatar użytkownika
Murzyn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 506
Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Murzyn » 29 sie 2008, 21:45

niestety nie mam teraz ETKi - spostaram Ci zalatwic w miare szybko schemat

gość_

Post autor: gość_ » 30 sie 2008, 01:53

jak myslicie takie cos jest warte kupna?
http://allegro.pl/item413192487_nowy_al ... assat.html
czy moze lepiej uzywany oryginal?

Dominio2.8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
Lokalizacja: PETERBOROUGH

Post autor: Dominio2.8 » 30 sie 2008, 02:27

moje zdanie jest takie najpierw sprawdź swój alternator po co wydawać tyle kasy sprawa jest prosta sprawdź szczotki i regulator napięcia oraz diodki i to wszystko jeśli walnie Ci stojan lub wirnik możesz wtedy pomyśleć nad kupnem nowego.
Pozdrawiam
AUDI A6 Z KIERA Z PRAWEJ STRONY www. a6 uk.pl

_Wojtek_

Post autor: _Wojtek_ » 30 sie 2008, 09:02

Najprawdopodobniej bedzie to sterownik ABSu.
Mialem kiedys podobna sytuacje. Na poczatku rzadko az wkoncu palily sie caly czas.
Zglos sie do uzytkownika Kobra7 z AKP. Wysylalem do niego ten sterownik a on mi odeslal naprawiony.
Mozliwe, ze to nie to ale u mnie sytuacja byla bardzo podobna.

gość_

Post autor: gość_ » 02 wrz 2008, 16:21

blad abs sie pojawil bo bylo zbyt niskie napiecie

ok to najpierw zaniose ten alternator do elektryka, tylko...
poradzcie mi jak wymontowac ten alternator

mam pytanie czy alternator jest chlodzony ciecza? czy jest tylko przykrecony ?

adsense
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 19 lip 2009, 20:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: adsense » 16 gru 2009, 11:09

U mnie takie problemy były spowodowane poluzowaniem się paska wielorowkowego napędzającego pompę wspomagania i alternator... <smuty>
Z tym że ja "pomykam" A6 C5 2.5 TDI i dodatkowo nie miałem ładowania oraz wspomagania kierownicy w czasie jazdy... :-/

W twoim samochodzie też są 2 paski:
(1.) napędzający wiatrak klimatyzacji,
(2.) napędzający alternator i pompę wspomagania.

Ja wymieniłem (2.) na nowy oryginalny i do dnia dzisiejszego problemów brak! ;-)

ps. Wystrzegajcie się tanich zamienników, a tym bardziej uzywanych orygionałów! :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga