Mam pytanko chce pomodzic troche z moca u mnie w aucie
Slyszalem duzo ochlebnych opinie jesli chodzi o zalozenie turbiy z silnika BRD o mocy 170 kucy
Montaz podobno Plug&Play
Potem maly remap i mysle ze w granicach 170-180 kucy moglbym uzyskac
Ma ktos jakies opinie na ten temat?
[a6 c5 1.9tdi AVF]
bez FMIC chce uzyskac cos w granicach 185 kucy co z tego wyjdzie to sie zobaczy
FMIC wskoczy p[ewnie gdzies na lato
[ Dodano: 2011-01-01, 16:19 ]
http://allegro.pl/turbosprezaka-audi-17 ... 11814.html
co myslicie o tej?
na a4klub gosciu sobie ja chwali
w chwili obecnej na tej turbince ma 216 KM/432Nm
FMIC wskoczy p[ewnie gdzies na lato
[ Dodano: 2011-01-01, 16:19 ]
http://allegro.pl/turbosprezaka-audi-17 ... 11814.html
co myslicie o tej?
na a4klub gosciu sobie ja chwali
w chwili obecnej na tej turbince ma 216 KM/432Nm
nie mialem zamiaru argumetnowac tego tym ze z chipa trzeba umiejetnie korzystac bo wiem jak bedzie ze pojawi sie kilka koni wiecej i bedzie jazda na poczatku
Slyszalem jednak juz z niejendego zrodla ze sprzegla i dwumasy w AVF wytrzymuja do 420Nm podobno bez zadncyh problemow
#.0 tdi sobnie nie kupie chcoiazby z powodu ze podatek drogowy w ILR mnie zabije 1300 rocznie do ego ubezpieczenie ktore do najtanszych tutaj nie nalezy no i musialbym kupic cos 08 bo wczesniej podobno niezaciekawie z tymi silnikami bylo
A co do chipsa to tak po glowie chodza mi takie szalone pomysly
mial byc sam wirus
potem stwierdzielm ze dorzuce moze Turbo i dopiero potem wirus zeby nie musil dwa razy na zmiane mapy jezdzic
Slyszalem jednak juz z niejendego zrodla ze sprzegla i dwumasy w AVF wytrzymuja do 420Nm podobno bez zadncyh problemow
#.0 tdi sobnie nie kupie chcoiazby z powodu ze podatek drogowy w ILR mnie zabije 1300 rocznie do ego ubezpieczenie ktore do najtanszych tutaj nie nalezy no i musialbym kupic cos 08 bo wczesniej podobno niezaciekawie z tymi silnikami bylo
A co do chipsa to tak po glowie chodza mi takie szalone pomysly
mial byc sam wirus
potem stwierdzielm ze dorzuce moze Turbo i dopiero potem wirus zeby nie musil dwa razy na zmiane mapy jezdzic
w AVF masz chyba większe sprzęgło 240mm, ono da radę, ja co prawda w passacie i silnik
AWX mam też wrzuconą tą turbinkę, do tego FMIC, cały dolot wyspawany z kwasówki i 200 pękło
dokładnie 202/408
Sprzęgło mam właśnie 240mm i skrzynię 6, przed softem włożyłem nowe kpl sprzęgło
40kkm ten setup już wytrzymuje i nie ma u mnie lekko
pozdr
AWX mam też wrzuconą tą turbinkę, do tego FMIC, cały dolot wyspawany z kwasówki i 200 pękło

Sprzęgło mam właśnie 240mm i skrzynię 6, przed softem włożyłem nowe kpl sprzęgło
40kkm ten setup już wytrzymuje i nie ma u mnie lekko

pozdr
no u mnie sprzeglo chyba sie lekko juz slizga
na razie wrzucam turbo,DP, zaslepiam EGR i remap
jak odloze kase to dokupie FMIC
az 200 kucy mi nie potrzebne
180-190 wystarczy
sprzeglo jak juz bede musial kupic to kupie jakies wzmocnione mysle
wilczak, wymieniales samo sprzeglo czy dwumas tez?
masz wykres z hamowni
na razie wrzucam turbo,DP, zaslepiam EGR i remap
jak odloze kase to dokupie FMIC
az 200 kucy mi nie potrzebne
180-190 wystarczy
sprzeglo jak juz bede musial kupic to kupie jakies wzmocnione mysle
wilczak, wymieniales samo sprzeglo czy dwumas tez?
masz wykres z hamowni
Kolego wilczak może dziwne mam pytanie, ale jak możesz powiedz, jakie masz teraz średnie spalanie?
Oczywiście interesuje mnie wartość przy normalnej jeździe, nie upalanie
Kolejna sprawa, w jakiej kwocie mniej więcej zamykają się te mody?
Po co te pytania? Chcę porównać jak to się ma do V8 z LPG


Kolejna sprawa, w jakiej kwocie mniej więcej zamykają się te mody?
Po co te pytania? Chcę porównać jak to się ma do V8 z LPG

A6 C4 2.8 AAH quattro MT jest
A8 D2 2.8 AAH quattro MT sprzedane
S8 D2 FL - niestety sprzedane
A6 C5 Allroad 2,7 MT - projekt silnika RS4
A8 D2 2.8 AAH quattro MT sprzedane
S8 D2 FL - niestety sprzedane
A6 C5 Allroad 2,7 MT - projekt silnika RS4