Mam pytanko chce pomodzic troche z moca u mnie w aucie
Slyszalem duzo ochlebnych opinie jesli chodzi o zalozenie turbiy z silnika BRD o mocy 170 kucy
Montaz podobno Plug&Play
Potem maly remap i mysle ze w granicach 170-180 kucy moglbym uzyskac
Ma ktos jakies opinie na ten temat?
			
			
									
									
						[a6 c5 1.9tdi AVF]
- 
				
				gość_
bez FMIC chce uzyskac cos w granicach 185 kucy co z tego wyjdzie to sie zobaczy
FMIC wskoczy p[ewnie gdzies na lato
[ Dodano: 2011-01-01, 16:19 ]
http://allegro.pl/turbosprezaka-audi-17 ... 11814.html
co myslicie o tej?
na a4klub gosciu sobie ja chwali
w chwili obecnej na tej turbince ma 216 KM/432Nm
			
			
									
									
						FMIC wskoczy p[ewnie gdzies na lato
[ Dodano: 2011-01-01, 16:19 ]
http://allegro.pl/turbosprezaka-audi-17 ... 11814.html
co myslicie o tej?
na a4klub gosciu sobie ja chwali
w chwili obecnej na tej turbince ma 216 KM/432Nm
- 
				
				gość_
nie mialem zamiaru argumetnowac tego tym ze z chipa trzeba umiejetnie korzystac bo wiem jak bedzie ze pojawi sie kilka koni wiecej i bedzie jazda na poczatku
Slyszalem jednak juz z niejendego zrodla ze sprzegla i dwumasy w AVF wytrzymuja do 420Nm podobno bez zadncyh problemow
#.0 tdi sobnie nie kupie chcoiazby z powodu ze podatek drogowy w ILR mnie zabije 1300 rocznie do ego ubezpieczenie ktore do najtanszych tutaj nie nalezy no i musialbym kupic cos 08 bo wczesniej podobno niezaciekawie z tymi silnikami bylo
A co do chipsa to tak po glowie chodza mi takie szalone pomysly
mial byc sam wirus
potem stwierdzielm ze dorzuce moze Turbo i dopiero potem wirus zeby nie musil dwa razy na zmiane mapy jezdzic
			
			
									
									
						Slyszalem jednak juz z niejendego zrodla ze sprzegla i dwumasy w AVF wytrzymuja do 420Nm podobno bez zadncyh problemow
#.0 tdi sobnie nie kupie chcoiazby z powodu ze podatek drogowy w ILR mnie zabije 1300 rocznie do ego ubezpieczenie ktore do najtanszych tutaj nie nalezy no i musialbym kupic cos 08 bo wczesniej podobno niezaciekawie z tymi silnikami bylo
A co do chipsa to tak po glowie chodza mi takie szalone pomysly
mial byc sam wirus
potem stwierdzielm ze dorzuce moze Turbo i dopiero potem wirus zeby nie musil dwa razy na zmiane mapy jezdzic
w AVF masz chyba większe sprzęgło 240mm, ono da radę, ja co prawda w passacie i silnik 
AWX mam też wrzuconą tą turbinkę, do tego FMIC, cały dolot wyspawany z kwasówki i 200 pękło dokładnie 202/408
 dokładnie 202/408
Sprzęgło mam właśnie 240mm i skrzynię 6, przed softem włożyłem nowe kpl sprzęgło
40kkm ten setup już wytrzymuje i nie ma u mnie lekko
pozdr
			
			
									
									
						AWX mam też wrzuconą tą turbinkę, do tego FMIC, cały dolot wyspawany z kwasówki i 200 pękło
 dokładnie 202/408
 dokładnie 202/408Sprzęgło mam właśnie 240mm i skrzynię 6, przed softem włożyłem nowe kpl sprzęgło
40kkm ten setup już wytrzymuje i nie ma u mnie lekko

pozdr
- 
				
				gość_
no u mnie sprzeglo chyba sie lekko juz slizga
na razie wrzucam turbo,DP, zaslepiam EGR i remap
jak odloze kase to dokupie FMIC
az 200 kucy mi nie potrzebne
180-190 wystarczy
sprzeglo jak juz bede musial kupic to kupie jakies wzmocnione mysle
wilczak, wymieniales samo sprzeglo czy dwumas tez?
masz wykres z hamowni
			
			
									
									
						na razie wrzucam turbo,DP, zaslepiam EGR i remap
jak odloze kase to dokupie FMIC
az 200 kucy mi nie potrzebne
180-190 wystarczy
sprzeglo jak juz bede musial kupic to kupie jakies wzmocnione mysle
wilczak, wymieniales samo sprzeglo czy dwumas tez?
masz wykres z hamowni
Kolego wilczak może dziwne mam pytanie, ale jak możesz powiedz, jakie masz teraz średnie spalanie?  Oczywiście interesuje mnie wartość przy normalnej jeździe, nie upalanie
 Oczywiście interesuje mnie wartość przy normalnej jeździe, nie upalanie  
 
Kolejna sprawa, w jakiej kwocie mniej więcej zamykają się te mody?
Po co te pytania? Chcę porównać jak to się ma do V8 z LPG
			
			
									
									 Oczywiście interesuje mnie wartość przy normalnej jeździe, nie upalanie
 Oczywiście interesuje mnie wartość przy normalnej jeździe, nie upalanie  
 Kolejna sprawa, w jakiej kwocie mniej więcej zamykają się te mody?
Po co te pytania? Chcę porównać jak to się ma do V8 z LPG

A6 C4 2.8 AAH quattro MT jest
A8 D2 2.8 AAH quattro MT sprzedane
S8 D2 FL - niestety sprzedane
A6 C5 Allroad 2,7 MT - projekt silnika RS4
						A8 D2 2.8 AAH quattro MT sprzedane
S8 D2 FL - niestety sprzedane
A6 C5 Allroad 2,7 MT - projekt silnika RS4
 
							















 
 
