Mam nadziej że w dobrym dziale ten temat
[A6 C5 2.4 quattro] Przytkany układ wydechowy
[A6 C5 2.4 quattro] Przytkany układ wydechowy
Ostatnio zauważyłem że w moim A6 więcej spali wydobywa się z lewego tłumika. Co prawda z prawego też lecą spaliny ale nawet przykładając dłoń do rury wydechowej czuć że spaliny z lewej strony "mają większe ciśnienie" na wylocie. Katalizatory oba są usunięte, tłumik środkowy o oba końcowe zmieniałem na używane ale w bdb stanie. Czy to normalne taki stan rzeczy z tymi spalinami ?
Mam nadziej że w dobrym dziale ten temat
jak nie to proszę MODA o przeniesienie.
Mam nadziej że w dobrym dziale ten temat
Ostatnio zmieniony 18 gru 2010, 23:56 przez bigor, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Fontesen
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
To przytkaj ten tłumik z którego wydostają się spaliny. ÂŚrodkowy tłumik łączy chyba oba tylne więc jak zatkasz jeden a drugi nie jest zatkany to z drugiego powinny uchodzić spaliny, innej drogi nie ma. Jeśli auto zacznie się dusić to znaczy że drugi tłumik jest przypchany, lub wyjście na drugi tłumik ze środkowego, jakimś cudem.










