Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 2.4 quattro] Przytkany układ wydechowy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
bigor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 01 kwie 2010, 18:46
Lokalizacja: Starogard Gdański

[A6 C5 2.4 quattro] Przytkany układ wydechowy

Post autor: bigor » 14 gru 2010, 09:20

Ostatnio zauważyłem że w moim A6 więcej spali wydobywa się z lewego tłumika. Co prawda z prawego też lecą spaliny ale nawet przykładając dłoń do rury wydechowej czuć że spaliny z lewej strony "mają większe ciśnienie" na wylocie. Katalizatory oba są usunięte, tłumik środkowy o oba końcowe zmieniałem na używane ale w bdb stanie. Czy to normalne taki stan rzeczy z tymi spalinami ?

Mam nadziej że w dobrym dziale ten temat ;-) jak nie to proszę MODA o przeniesienie.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2010, 23:56 przez bigor, łącznie zmieniany 2 razy.

bigor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 01 kwie 2010, 18:46
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: bigor » 18 gru 2010, 23:56

Nikt nie pomoże ? :roll:

Fontesen

Post autor: Fontesen » 19 gru 2010, 14:05

skoro katy sa powycinane, to nei wiem.
Podepnij vag-a, i popatrz na watości. Jak chodzi silnik. czy równo?? Nie trzęsie itd??

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 19 gru 2010, 21:54

Jak na vagu strony nie rozjeżdżają się strasznie to nie masz się czym martwić

bigor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 01 kwie 2010, 18:46
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: bigor » 30 gru 2010, 20:46

Nie było błędów na VAGu , ale i tak nie daje mi to spokoju. Dzisiaj widziałem jadące C5 quattro i spaliny wydobywały się równo z obu tłumików , czyli ewidentnie u mnie jest coś nie tak

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 30 gru 2010, 23:37

To przytkaj ten tłumik z którego wydostają się spaliny. ÂŚrodkowy tłumik łączy chyba oba tylne więc jak zatkasz jeden a drugi nie jest zatkany to z drugiego powinny uchodzić spaliny, innej drogi nie ma. Jeśli auto zacznie się dusić to znaczy że drugi tłumik jest przypchany, lub wyjście na drugi tłumik ze środkowego, jakimś cudem.

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 31 gru 2010, 17:44

Ten łaczący tłumik też wymieniłeś? (nie pamiętam czy jest środkowy czy końcowy)? Jak ja u siebie usuwałem katy, to tłumikarze zajrzeli do tego tłumika i okazało się, że wpadło tam sporo ceramiki z kata.

bigor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 01 kwie 2010, 18:46
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: bigor » 31 gru 2010, 18:43

Ten środkowy też zmieniłem , katy wcięte ale okazały się całe,nic nie pokruszone

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja