Czy jest to możliwe ?
Czy jest to możliwe ?
Witam serdecznie wszystkich. Czy jet możliwe ustawienie turbiny by załączała się od powiedzmy 2000 tyz obrotów a nie jak to jest w moim przypadku od trzech. Może jest na to jakiś sposób.Proszę o każdą radę

Ostatnio zmieniony 18 paź 2010, 08:54 przez Robocik2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
krzys19600
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
Wstaje tzn. że co ? masz jakieś pomiary ciśnień, wgląd do źródłowych informacji ?krzys19600 pisze:Z tego co wiem turbina od 1,8T wstaje od 1750 więc coś z twoją turbiną jest nie hallo.
W moim przypadku tj. 1.8T AJL znaczny przyrost ciśnienia jest przy ok 3000 obr/1 min.
Może kolego pomyliło Ci się to z tym, że zajefajny moment obrotowy furka ma od ww przez Ciebie obrotów (znaczy się łapie max w tej okolicy), bo co do tego to się zgodzę. Te silniki mają lepsze kopyto niż klekoty, które akurat są udane w tej furze jak "made in china" wynalazki. :mrgreen:
A co do tytułowego pytania to raczej niech kolega jeszcze dodatkowo poszuka informacji na stronach tuningowych.
-
krzys19600
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
Robocik2 pisał o 1,8T 150KM a wykres pod tym adresem,
http://www.audiklub.org/dane/a6/c5/a6_1.8t.html
http://www.audiklub.org/dane/a6/c5/a6_1.8t.html
Witam kolegow,
na wykresie widac ze moment w 1.8T zaczyna sie ponizej 2 tys. obr/min
wiec turbina juz od tego momentu powinna sie ostro rozkrecac.
Jezeli po wcisnieciu gazu do podlogi nic sie nie dzieje (nie slychac jej) az do 3 tys obr/min
to mozliwe jest ze przeplywomierz nie pracuje prawidlowo.
(ja wymienialem juz 2 razy przeplywke)
Mozna to sprawdzic wrzucajac 3 bieg i od ok 1300 obr/min trzymac gaz w podlodze,
silnik bedzie powoli zwiekszal obroty i w okolicach 1900 powinno byc juz slychac turbine
oraz czuc znaczne przyspieszenie.
Najlepiej jest podlaczyc VAG i zobaczyc odczyt wartosci przeplywomierza.
Reakcja na gaz powinna byc natychmiastowa a wzrost wartosci bardzo dynamiczny.
na wykresie widac ze moment w 1.8T zaczyna sie ponizej 2 tys. obr/min
wiec turbina juz od tego momentu powinna sie ostro rozkrecac.
Jezeli po wcisnieciu gazu do podlogi nic sie nie dzieje (nie slychac jej) az do 3 tys obr/min
to mozliwe jest ze przeplywomierz nie pracuje prawidlowo.
(ja wymienialem juz 2 razy przeplywke)
Mozna to sprawdzic wrzucajac 3 bieg i od ok 1300 obr/min trzymac gaz w podlodze,
silnik bedzie powoli zwiekszal obroty i w okolicach 1900 powinno byc juz slychac turbine
oraz czuc znaczne przyspieszenie.
Najlepiej jest podlaczyc VAG i zobaczyc odczyt wartosci przeplywomierza.
Reakcja na gaz powinna byc natychmiastowa a wzrost wartosci bardzo dynamiczny.
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/









