Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Czy jest to możliwe ?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Robocik2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 30 wrz 2010, 20:02
Lokalizacja: tuchola

Czy jest to możliwe ?

Post autor: Robocik2 » 17 paź 2010, 22:52

Witam serdecznie wszystkich. Czy jet możliwe ustawienie turbiny by załączała się od powiedzmy 2000 tyz obrotów a nie jak to jest w moim przypadku od trzech. Może jest na to jakiś sposób.Proszę o każdą radę ;-) ;-)
Ostatnio zmieniony 18 paź 2010, 08:54 przez Robocik2, łącznie zmieniany 1 raz.

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 18 paź 2010, 07:09

Z tego co wiem turbina od 1,8T wstaje od 1750 więc coś z twoją turbiną jest nie hallo.

kgracjank
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 17 cze 2009, 10:44
Lokalizacja: Polska

Post autor: kgracjank » 18 paź 2010, 10:22

krzys19600 pisze:Z tego co wiem turbina od 1,8T wstaje od 1750 więc coś z twoją turbiną jest nie hallo.
Wstaje tzn. że co ? masz jakieś pomiary ciśnień, wgląd do źródłowych informacji ?

W moim przypadku tj. 1.8T AJL znaczny przyrost ciśnienia jest przy ok 3000 obr/1 min.

Może kolego pomyliło Ci się to z tym, że zajefajny moment obrotowy furka ma od ww przez Ciebie obrotów (znaczy się łapie max w tej okolicy), bo co do tego to się zgodzę. Te silniki mają lepsze kopyto niż klekoty, które akurat są udane w tej furze jak "made in china" wynalazki. :mrgreen:

A co do tytułowego pytania to raczej niech kolega jeszcze dodatkowo poszuka informacji na stronach tuningowych.

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 18 paź 2010, 15:11

Robocik2 pisał o 1,8T 150KM a wykres pod tym adresem,
http://www.audiklub.org/dane/a6/c5/a6_1.8t.html

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 18 paź 2010, 21:30

Witam kolegow,
na wykresie widac ze moment w 1.8T zaczyna sie ponizej 2 tys. obr/min
wiec turbina juz od tego momentu powinna sie ostro rozkrecac.
Jezeli po wcisnieciu gazu do podlogi nic sie nie dzieje (nie slychac jej) az do 3 tys obr/min
to mozliwe jest ze przeplywomierz nie pracuje prawidlowo.
(ja wymienialem juz 2 razy przeplywke)


Mozna to sprawdzic wrzucajac 3 bieg i od ok 1300 obr/min trzymac gaz w podlodze,
silnik bedzie powoli zwiekszal obroty i w okolicach 1900 powinno byc juz slychac turbine
oraz czuc znaczne przyspieszenie.
Najlepiej jest podlaczyc VAG i zobaczyc odczyt wartosci przeplywomierza.
Reakcja na gaz powinna byc natychmiastowa a wzrost wartosci bardzo dynamiczny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja