Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5] brak ładowania aku.

Elektryka
roberte313
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 03 wrz 2010, 15:10
Lokalizacja: gdańsk

[a6 c5] brak ładowania aku.

Post autor: roberte313 » 04 paź 2010, 10:02

podpowie mi ktoś , spadło mi ładowanie z 14 czy 16 V na 12 zaświeciła mi się lampka aku. i jak dojechałem do domku zgasiłem silnik to już nie zatrybił ??? ( lampka podczas jazdy mrygała , szczotki ?)


hellp?

zbyszek_be2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 lip 2010, 23:49
Lokalizacja: gd

Post autor: zbyszek_be2 » 04 paź 2010, 14:59

tak odpowie, prawdopodobie tak ale bez sprawdzenia alternatora i jego połączeń nie na 100%
szczotki kupiesz na ul Kmiecej

Awatar użytkownika
szachu a6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 254
Rejestracja: 09 sie 2008, 11:44
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: szachu a6 » 04 paź 2010, 15:28

sprawdź też regulator napięcia <ok>

roberte313
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 03 wrz 2010, 15:10
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: roberte313 » 04 paź 2010, 15:42

wielkie dzięki chłopaki dziś sobie odpuszczam ale jutro jadę reanimować kune :P <piwo> <piwo> <piwo> <piwo> <piwo> <piwo>

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 04 paź 2010, 16:15

a moze to sprawa samego akumulatora . zadko tam zaglądamy i eksploatujemy do konca . a czasami ( chociaz raz w roku sprawdzic ilosc elektrolitu ) . wiec moze jego stan jest juz taki ze nie ma co ładowac ? zacznij od niego . ja tak uwazam .

Awatar użytkownika
Mariusz-MN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 296
Rejestracja: 29 gru 2008, 23:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mariusz-MN » 04 paź 2010, 18:02

ale jak jest slabe napeicie na aku to kontrolka nie ma nic do tego.zapala sie tylko wtedy jak jest problem z ladowaniem czyli caly alternator,szczotki,regulator,mostek,pasek klinowy albo wtyczka ktora niełączy. wiec teraz tylko szukac przyczyny. :mrgreen:
A6 Avant 2.5 TDI S-line
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...

roberte313
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 03 wrz 2010, 15:10
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: roberte313 » 04 paź 2010, 18:58

rafal100 aku. sam w sobie oki ale to co napisał Mariusz-MN to już konkret hehe dzięki za wszystko spiszę podpowiedzi i jadę do elektryka :) jutro :p :lol: :lol: :lol: <piwo>

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 04 paź 2010, 19:59

roberte313 pisze:rafal100 aku. sam w sobie oki ale to co napisał Mariusz-MN to już konkret hehe dzięki za wszystko spiszę podpowiedzi i jadę do elektryka :) jutro :p :lol: :lol: :lol: <piwo>
widze ze dla ciebie najprostrze rozwiązania są dziwne . <piwo>

roberte313
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 03 wrz 2010, 15:10
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: roberte313 » 05 paź 2010, 18:51

kolego aku. jest sprawny 100% dlatego ta opcja nie wchodzi w grę :)

[ Dodano: 2010-10-06, 15:37 ]
witam byłem dziś w 2-ch miejscach na czarnym dworze - elektronik sprawdził ładowanie i eureka !! nie ładuje hehe więc wysłał mnie do warsztatu gdzie naprawiają rozruszniki alternatory itd.
1 co usłyszałem ze jest zawalony robota 2 ze może jutro popołudniu 3 to już bomba , skoro to jest silnik 2.5 to bez mechanika nic nie zrobi :(

teraz mam popołudniówki więc za auto biorę się za 2 dni :)
<ok>

a ma ktoś może jakiś warsztat który by polecił z 3-miasta

pozdrawiam . a i do tego znowu muszę podłączyć się pod vaga bo stare błędy z skrzyni wyskoczyły !!

DaveA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 30 sty 2011, 19:06
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: DaveA6 » 05 lut 2011, 21:41

dzisiaj tj. 5.02.2011r. wracam sobie do domku z nowo zakupionym ptasznikiem a tu co? KUKU ładowanie znikło, zaświeciła się kontrolka akumulatora i brak ładowania, wskaźnik pokazywał 12V dojechałem do domu było już ok 11,5V tak się napaliłem, że kupię sobie piękne 17" felgi i co? inwestycja w alternator! w poniedziałek wizyta u elektromechanika ;) aż wstyd się przyznać, że sam nim jestem.....ale tylko z wykształcenia HAHA
Wiele serc, jedno bicie, tylko Audi ponad życie.

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 03 cze 2013, 22:52

Witam

Dzisiaj odpalam moją niunię i widzę jak cały czas pali kontrolka ładowania a na wskaÂźniku napięcia wskazówka zatrzymała sie na 12V. Podczas jazdy kontrolka cały czas się paliła. Po wejściu na wysokie obroty i przeciągnięciu wszystko wróciło do normy. ÂŁadowanie wróciło i jest tak jak sie należy.
Co może być tego przyczyną. Wcześniej od czasu do czasu gdy wkręcałem silnik na wysokie obroty to migała kontrolka od ładowania
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro

amk111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 17 mar 2009, 17:40
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: amk111 » 17 cze 2013, 17:48

Witam.Byłem reklamować akumulator dzisiaj ,przy zapalonych światłach i klimie wskaznik pokazywał 13.5 v .Sprzedawca twierdzi że mam za słabe ładowanie .Jakie powinno być A5 98R.

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 758
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 17 cze 2013, 23:18

Przy włączonych odbiornikach powinno wynosić ~ 13,9-14,4V

Mati86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 27 lis 2012, 21:26
Lokalizacja: Osjaków

Post autor: Mati86 » 17 cze 2013, 23:47

raczej sprzedawca miał rację i masz coś z ładowanie
Mati

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 20 cze 2013, 14:41

przemkolodz pisze:Po wejściu na wysokie obroty i przeciągnięciu wszystko wróciło do normy.
O ile dobrze pamiętam, inni użytkownicy tego forum opisując swoje przypadki i podając podobne objawy, jako problem podawali - alternator, a konkretnie kończące się szczotki. Po "przegazowaniu", kontrolka ładowania gasła.
To na pewno nie jest wina akumulatora.
Pigułka wiedzy o olejach silnikowych w Audi A6 i Audi A7. --> a6-c5/na-jakim-oleju-jezdza-klubowicze-t81758.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga